וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 22.4.2021 / 11:27

ראש מערך דוברות חדשה בסופר פארם, סמנכ"ל חטיבה טכנולוגית במיקרוסופט, כוח נשי ב-MELIO ועוד. שבוע גדוש מינויים במשק, ואנחנו פה כדי לספר לכם על זה

מיקרוסופט ישראל, מודיעה היום על הצטרפותו של אבי יושעי כחבר הנהלה ועל מינויו כסמנכ"ל החטיבה הטכנולוגית. בתפקידו החדש, יהיה אחראי על מתן פתרונות טכנולוגיים ועסקיים בדגש על ענן, דאטה, בינה מלאכותית, תשתיות ועוד.

יושעי, (41), נשוי + 3, מתמחה בפתרונות טכנולוגיים מתקדמים לשוק האנטרפרייז והשוק הבטחוני בישראל. בארבע השנים האחרונות שימש כמנהל הנדסת מערכות בחברת VMWare, והוביל את הפעילות הטכנולוגית מול לקוחות וארגונים. קודם לכן, עבד כעשור בבינת תקשורת ומילא שורה של תפקידים, כשבאחרון שבהם שימש כראש הנדסת מערכות וקידם את פתרונות ושירותי החברה בישראל. ליושעי תואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה וחשמל מהמכון הטכנולוגי בחולון HIT.

יושעי אמר: "אני גאה מאוד להצטרף למיקרוסופט ישראל ולקחת חלק במהפכה הטכנולוגית שהיא מובילה בישראל ובעולם". רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, הוסיפה: "העולם שלנו מתקדם במהירות אל עבר מציאות עננית חזקה ומאובטחת, שבה פתרונות הענן שלנו והיכולות הייחודיות שלהם מהווים מנועי חדשנות וצמיחה לארגונים. יושעי הוכיח בתפקידיו הקודמים הבנה עמוקה ומחויבות להנגשה והתאמה של טכנולוגיה לצרכים העסקיים של הארגון. אני מאחלת לו הצלחה בתפקידו החדש בהנהלת מיקרוסופט ישראל".

אבי יושעי. אריק סולטן,
אבי יושעי/אריק סולטן

סופר-פארם הודיעה על מינוייה של אשת התקשורת שני מוזס למנהלת מערך התקשורת של הרשת וחברת הנהלה. במסגרת תפקידה, תנהל מוזס את מערך התקשורת, הדוברות ויחסי הציבור בסופר-פארם.

מינוייה של מוזס מגיע לאחר הודעתה של גלי ברגר שכיהנה כראש מערך התקשורת, התוכן וכחברת הנהלה בעשור האחרון.

מוזס, יוצאת יחידת דובר צה"ל, שימשה בארבע השנים האחרונות כעיתונאית בגלובס ובמסגרת תפקידה, סקרה ופירשה את תחום הקמעונאות והשיווק.

שני מוזס. איל יצהר,
שני מוזס/איל יצהר

שלוש סמנכ"ליות מונו להנהלת היוניקורן הישראלי Melio, המספק פלטפורמת תשלומים דיגיטליים בין עסקים בארה"ב. החברה רשמה צמיחה חדה בתקופת הקורונה כאשר הקלה על עסקים רבים לקבל ולהעביר כספים למרות הסגרים והמגבלות ובשל כך נמצאת בתהליך של התרחבות והכפלת מצבת העובדים שמונה כיום 260 איש בישראל ובעולם. מליו הוקמה על ידי היזמים מתן בר, זיו פז ואילן אטיאס והגיעה לפני חודשיים לשווי של 1.3 מיליארד דולר.

שלוש הסמנכ"ליות החדשות הן לנה לויברג שמונתה לסמנכ"לית כספים, דפנה ברקת שמונתה לסמנכ"לית שירות לקוחות ומתנה צורף שמונתה לסמנכ"לית סיכונים ותאימות. לויברג היא בעלת ניסיון רב בניהול פיננסי בהייטק, הובילה בעבר את מחלקת הכספים בחברת הגיימינג ג'לי באטן ועבדה במחלקת הכספים של מובילאיי. ברקת עובדת ממשרדי החברה בניו יורק שם ממוקם הצוות המתקשר עם לקוחות החברה בארה"ב. בעברה, היתה מנהלת מחקר בחברת הדירוג ESRB. צורף מונתה לסמנכ"לית סיכונים ותאימות. היא בעלת רקע עשיר בניהול סיכונים של חברות בתחומי הפינטק והמסחר האלקטרוני, בין השאר בחברת Riskified.

מנכ"ל החברה, מתן בר, מסר שכחברה המפתחת מוצרים ומעניקה שירותים למגוון רחב של אוכלוסיות, מליו שמה דגש רב על גיוון בקרב העובדים. "שוויון מגדרי הוא בין הכלים החשובים ביותר להשגת מטרה זו ואני שמח שהרכב ההנהלה הבכירה מבטא את העיקרון הזה. לכל אחת מהסמנכ"ליות החדשות ניסיון מקצועי רב בתחום פעילותה והן היו המתאימות ביותר לתפקיד גם ללא ההקשר המגדרי", הוא אמר.

מתנה צורף. מליו,
מתנה צורף/מליו
לנה לויברג. ירדן מן,
לנה לויברג/ירדן מן
דפנה ברקת. מליו,
דפנה ברקת/מליו

חברת הטכנולוגיה סולוטו (Soluto) מודיעה על מינויה של מירב אורן למנהלת מרכז הפיתוח הישראלי סולוטו של חברת האם אשוריון בישראל. תומר דביר, מייסד החברה והמנכ"ל היוצא המכהן כסמנכ"ל בכיר בחברת האם אשוריון (Asurion), ימשיך להתמקד בתחומי חדשנות, שיתופי פעולה אסטרטגיים, ומיזוגים ורכישות עם ההנהלה הבכירה של אשוריון.

מירב אורן, בת 36, היא בוגרת תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת תל אביב ואם לשניים. אורן הצטרפה לסולוטו בשנת 2011 כמנהלת מוצר, תפקיד בו הובילה את יכולות ה-engagement של החברה. בשבע השנים האחרונות שימשה כסמנכ"לית מוצר בחברה והובילה את צוותי המוצר והעיצוב, תפקיד במסגרתו הובילה את פיתוח המוצרים המובילים של חברת האם האמריקנית אשוריון. בין אלה - שותפות עם ענקיות הסלולר והקמעונאות (retail) בארה"ב, שירותי omnichannel הנותנים פתרונות 360° לניהול והגנה על הטכנולוגיה הביתית, Anywhere Expert - מוצר לניהול customer tech support and engagement המשרת מאות מיליוני משתמשים, ועוד.

סולוטו, לה 110 עובדים בישראל, נמכרה בשנת 2013 לחברת ה-Insurtech האמריקאית אשוריון - חברה המספקת ביטוח ושירות לניידים חכמים, טאבלטים, מוצרי חשמל, כלים, משדרים לווייניים ועוד. החברה משרתת מעל 300 מיליון משתמשים בארה"ב, יפן ועוד. בחברה מועסקים כ-17,000 עובדים ברחבי העולם.

לצד מינויה של מירב אורן למנהלת מרכז הפיתוח הישראלי סולוטו, ימשיכו בתפקידם דורון בשן, Head of People של החברה, ובועז אבידן, VP Engineering. אבידן אמון על ניהול תהליכי המחקר והפיתוח של כלל הטכנולוגיות של סולוטו.

מייסד סולוטו והמנכ"ל היוצא, תומר דביר מסר: "אני מתרגש על מינויה של מירב למנהלת מרכז הפיתוח הישראלי של חברת האם אשוריון, זהו צעד טבעי ומתבקש ואני סמוך ובטוח כי הניסיון העשיר שלה, יכולות הניהול והחשיבה היצירתית, לצד יכולות הביצוע וההוצאה לפועל של מגוון מיזמים מורכבים תסייע לנו להמשיך ולהוביל את תחום החדשנות בארץ ובעולם".

אורן מסרה: "כמי שצומחת עם סולוטו מראשית הדרך עוד כשהחברה הייתה סטארטאפ צעיר, אני גאה להמשיך להוביל את החברה להצלחות הגדולות הבאות שלה. החזון של סולוטו מאז ומתמיד היה לעזור לאנשים ליהנות מטכנולוגיה ולהפוך אותה לנגישה יותר לכולם. זהו העיקרון המנחה במוצרים שלנו גם היום. אני מודה לתומר על הדרך המשותפת והאמון הרב, ומחכה לעבודה המשותפת שעוד לפנינו. לסולוטו צוות חזק ומגוון עם אחוז נשים גבוה בהנהלה הבכירה: 40% ב- R&D ו-50% בהנהלה הבכירה הכללית, תרבות ייחודית ומוצר שמגיע למאות מיליוני משתמשים בעולם. יחד עם אשוריון, אנחנו בשלים לצעד הבא: להפוך להיות השירות שינהל את כל המוצרים והשירותים שנמצאים בשימוש בכל בית בעולם - ואנחנו גאים מאוד לעשות את זה כאן בישראל".

מירב אורן. נוי ערקובי,
מירב אורן/נוי ערקובי

הוועד המנהל של אלו"ט אישר את מינויה של ד"ר שרון צחורי כמנכ"לית אלו"ט. ד"ר שרון צחורי תחליף את מר יואב חפר, שכיהן כמנכ"ל בשנתיים וחצי האחרונות והודיע לפני מספר חודשים על רצונו לפרוש מתפקידו לעיסוקיו הפרטיים.

חפר מילא את תפקידו באמונה ובהצלחה רבה. במהלך כהונתו העמותה צמחה במהירות על מנת לתת מענה לגידול בצרכים של אוכלוסיית הילדים והבוגרים עם אוטיזם ובני משפחותיהם. העמותה צלחה גם את אחת התקופות הסוערות ביותר שעברו על מדינת ישראל ועל אלו"ט בעקבות משבר הקורונה . את כל אלה הוביל יואב בשיתוף פעולה עם כל עובדי ומנהלי אלו"ט המסורים, עם מנהיגות ההורים המתנדבים ועם נציגי הצבור הפועלים בהתנדבות לקידומה של אלו"ט.

ד"ר צחורי היא רופאת ילדים בהכשרתה, סיימה את לימודי הרפואה בטכניון בהצטיינות, ותואר שני MHA במנהל מערכות בריאות בפקולטה למנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב.

במקביל לעבודתה כרופאת ילדים כיהנה ד"ר צחורי במספר תפקידי ניהול מרכזיים במכבי שרותי בריאות, כרופאת ילדים מחוזית במחוז המרכז, כמנהלת היחידה לבקרת בתי חולים, כמנהלת רפואית של מחוז הדרום במכבי. כמו כן כיהנה כסגנית המנהל הרפואי במרכז הרפואי קפלן. בכל תפקידיה זכתה להערכה רבה כרופאה וכמנהלת.

לדברי יואב חפר: "אני מודה לכל עובדי ומנהלי אלו"ט, להורים ולכל השותפים במשרדי הממשלה וברשויות השונות על הזכות הגדולה שנפלה בחלקי למלא את התפקיד החשוב והמרגש הזה".

לדברי ד"ר שרון צחורי: "אני מודה על האמון שניתן לי ומבינה את גודל המשימה החשובה המוטלת עלי. קהילת הילדים והבוגרים עם אוטיזם ובני משפחותיהם ניצבת בפני אתגר גדול עם יציאת המשק ממשבר הקורונה על כל המשתמע מכך. לאלו"ט צוות עובדים ומנהלים מסור ויחד איתם ועם ההורים, נציגי הציבור וכל יתר השותפים אעשה ככל יכולתי כדי להצעיד את אלו"ט להישגים רבים עוד יותר.

עמוס שפירא יו"ר אלו"ט הודה למאיר שני יו"ר המועצה הציבורית של אלו"ט ולכל חברי ועדת האיתור מקרב ההורים ונציגי הציבור שתרמו מזמנם ויכולתם בתהליך הבחירה.

אלו"ט היא עמותת הורים הפועלת כבר למעלה מ-45 שנים ומובילה את הטיפול באדם עם אוטיזם לאורך כל מעגלי חייו. העמותה פועלת לקידום זכויותיהם של כלל הילדים, הנוער והמבוגרים בישראל על הספקטרום האוטיסטי, ולשיפור השירותים הניתנים להם ולבני משפחתם.

ד"ר שרון צחורי. אפרת שררה,
ד"ר שרון צחורי/אפרת שררה

RAD, מובילת השוק בפתרונות גישה לטלקום, הודיעה על מינויו של אודי קשקש (46) למנכ"ל ונשיא חברת RAD. קשקש מחליף בתפקיד את דרור בין, שמונה באחרונה למנכ"ל רשות החדשנות.

לקשקש 25 שנות ניסיון בתעשיית הטלקום. הוא הצטרף ל- RAD בשנת 2016 כמנהל פעילות החברה בצפון אמריקה ובתפקידו האחרון פעל כסגן נשיא חטיבת הלקוחות. לפני שהצטרף ל- RAD כיהן קשקש בתפקידים שונים בחברות טלקום, ביניהם כסגן נשיא מכירות של Ceragon Networks בצפון אמריקה ומנהל מכירות ופיתוח עסקי בצפון אמריקה עבורNokia Siemens Networks . קשקש מילא גם מספר תפקידי מו"פ בכירים ב- Nokia Siemens ובחברת Seabridge. קשקש מחזיק בתוארB.Sc. במדעי המחשב.

"מועצת המנהלים של RAD מאמינה מאוד בצוות הניהול של החברה וקידומו של אודי למנכ"ל מוכיח זאת", אמר יהודה זיסאפל, יו"ר הדירקטוריון של RAD ונשיא קבוצת רד-בינת. "אודי עשה עבודה יוצאת מן הכלל בהובלת פעילות המכירות והשירותים של RAD ברחבי העולם ואני בטוח שבתפקידו החדש הוא יעשה כמיטב יכולתו לשמור על המומנטום החזק של החברה".

"זהו כבוד גדול עבורי להתמנות למנכ"ל החדש של RAD", אמר קשקש. "העבודה הצמודה עם עובדי RAD בחמש השנים האחרונות, הראתה לי כמה מוכשרים ומסורים הם. כח האדם האיכותי בשילוב עם הפתרונות החדשניים והמצליחים שלנו מהווים חיבור מנצח, במיוחד כשאני מסתכל על ההזדמנויות שעומדות בפנינו ".

אודי קשקש. דוד גארב,
אודי קשקש/דוד גארב

חברת הגיימינג OVERWOLF, שפיתחה פלטפורמה ליצירה, הפצה ומוניטיזציה של אפליקציות ומודים למשחקי מחשב, מינתה את שירי בלקמן לתפקיד סמנכ"לית הכספים (CFO) של החברה.

לפני המינוי הנוכחי, שימשה שירי כסמנכ"לית חשבונאות בחברת Sisense במשך כ-5 שנים. במסגרת תפקידה בחברה ניהלה צוות כספים בינלאומי והייתה אחראית להטמעת מערכות כספים שונות כגון Netsuite, Shareworks ו-Coupa. בנוסף, לקחה חלק במספר סבבי גיוס, מיזוגים ורכישות. כמו כן, הקימה מספר חברות בת של Sisense ברחבי העולם. כמו כן, שירי שימשה כמנהלת ב-EY Israel, שם עסקה בעיקר ב-SOX וביקורת פנים.

שירי, רואת חשבון במקצועה, בוגרת MBA מאוניברסיטת תל-אביב ובעלת תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מאוניברסיטת בן-גוריון. בשעות הפנאי היא נהנית מרכיבה על אופני כביש, ריצה ותרגול יוגה.

שירי בלקמן. נופר הורביץ,
שירי בלקמן/נופר הורביץ

דירקטוריון חברת יד2 אישר את קידומה של איילת ניצן לתפקיד סמנכ"לית השיווק של החברה. ניצן כיהנה ב-4 השנים האחרונות כמנהלת מחלקת השיווק של יד2 והיא תחליף בתפקיד את גל עופרים שעברה לשמש כסמנכ"לית מוצר של החברה. ניצן תהיה אחראית על תחום השיווק, הפרסום, יחסי ציבור, מידענות ומחירון הרכב של יד2.

לניצן ניסיון של למעלה מ-15 שנה בתחום השיווק - בתפקידה הקודם היא שימשה כסמנכ"לית השיווק בחברת טלדור, ולפני כן כמנהלת תחום הדיגיטל בבזק בינלאומי. ניצן בעלת תואר BA מאוניברסיטת ת"א בפסיכולוגיה וניהול ותואר MBA במנהל עסקים בהתמחות שיווק גם כן מאוניברסיטת ת"א ע"ש ליאון רקאנטי. ניצן מביאה איתה לתפקיד ניסיון רב הן בשיווק לקהל הפרטי (B2C) והן בשיווק ללקוחות העסקיים (B2B), שיווק בניו מדיה ובערוצים דיגיטליים אחרים.

מנכ"ל יד2 יבין גילמור אמר בעקבות המינוי: "במהלך 15 השנים האחרונות נבנו שתי יחידות מקצועיות מאד בהובלה של גל עופרים - מוצר ושיווק - ושתיהן הגיעו להישגים ולבגרות. בתחום השיווק עשינו לאורך השנים קפיצת מדרגה גדולה: מיתוג חדש, קמפיינים מעולים עם פרזנטורית מצוינת, שברנו שיאי טראפיק, ריכזנו מאמץ מול הלקוחות העסקיים, פיתחנו את עולמות ה- BIוהמידענות ועוד. לאחרונה גל קיבלה החלטה שהיא מעוניינת להתמקד ולהתרכז במחלקת המוצר ולעסוק בשיפור ופיתוח מוצרים וטכנולוגיות חדשות. לעשות קפיצת מדרגה בנושא הדאטה , לשפר את תשתיות הדאטה ולפתח עוד יותר את תחומי ה-BI והאנליטיקס. אני תמיד גאה בהתפתחות פנימית ביד2 ובכך שעובדים רבים בונים כאן קריירה. איילת הוכיחה מנהיגות ומקצועיות וזה אך מתבקש שתתקדם לתפקיד החדש. אני מאחל לגל ולאיילת הרבה הצלחה בתפקידן".

איילת ניצן. עיבל רונן,
איילת ניצן/עיבל רונן

גיא מולכו התמנה לסמנכ"ל מוצר בחברת Upstream Security. החברה מספקת פלטפורמת ענן המשמשת לאבטחת סייבר ולניתוח נתונים עבור תחבורה חכמה, כלי רכב מקושרים, מכוניות אוטונומיות ולמוצרי ביטוח.

מולכו, 38, נשוי +3, בעל תואר BSc בהנדסת תעשיה וניהול מאוניברסיטת תל אביב, צבר ניסיון עשיר כמנהל מוצרים בשורה של חברות מובילות וביניהן: NICE, NSO Group ו-EY. הוא הצטרף ל-NSO בשנת 2013 כמנהל המוצר הראשון של החברה בעת שהעסיקה כ-30 עובדים. הוא תרם לצמיחתה של החברה ולאחר 5 שנות עבודה היא העסיקה 500 עובדים, צברה עשרות לקוחות ומחזורה השנתי הגיע למאות מיליוני דולרים.

בתפקידו כסגן נשיא למוצרים ב-Upstream Security, יהיה מולכו אחראי על גיבוש אסטרטגיית מוצרי אבטחת הסייבר של החברה המשרתים כיום את יצרני הרכב הגדולים בעולם. נוסף לכך, יהיה אחראי על תחום שירותי הדאטה, תובנות וניבויים עבור עולם התחבורה החכמה כולל ערים חכמות, תחזוקת ציי רכב, מוסכים, דילרים, חברות ביטוח ועוד.

גיא מולכו. יחצ,
גיא מולכו/יחצ

השף הספרדי עטור הפרסים, קיקו מויה, מונה לתפקיד השגריר העולמי של החברה הישראלית זעפרן-טק (Saffron-Tech), חברת הבת של החברה האמריקאית Seedo Corp ומצטרף בימים אלו לוועדה המייעצת של החברה (Advisory board). כחלק מתפקידו כשגריר המותג, השף מויה יוביל את התחום הקולינרי בחברה, יבחן ויבדוק את הזעפרן אשר ייוצר בטכנולוגיה מיוחדת ובתנאי מעבדה ויספק משוב מומחה על האיכות והטעם של המוצר. בנוסף, הוא אף יפתח וימליץ לחברה על סוגי זעפרן שונים. במסגרת תפקידו כשגריר המותג, השף מויה יקדם את זעפרן-טק בכל ערוצי המדיה החברתית שלו ויחשוף את פיתוח החברה לשפים בולטים אחרים ברחבי העולם.

דיויד פריידנברג , מנכ"ל זעפרן-טק ציין: "קיקו מויה הוא אחד השפים המעוטרים והבולטים ביותר בספרד, אשר באמתחתו 2 כוכבי מישלן. אנו שואפים לכך שהזעפרן שלנו, אותו אנחנו מגדלים באמצעות טכנולוגיה מיוחדת, יעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ולשם כך אנחנו מקבלים בברכה לשורות החברה את השף מויה. המומחיות הרבה שהוא מביא עמו לתפקיד והייעוץ שלו יסייע לנו להמשיך ולהתקדם במשימה שלנו- ליצור מקור זעפרן אמין השווה למוצר הגדל בשיטות חקלאיות מסורתיות".

השף מויה הוא הבעלים המשותף של L'escaleta, מסעדה ותיקה ומצליחה בת 40 שנה אותה אלפי מקומיים ותיירים כאחד, במטרה ליהנות על פי השף מויה "ממטבח שמתנסה במרכיבים מקומיים וטכניקות עתיקות". מזה שנים רבות השף מויה מזוהה מאוד עם תבלין הזעפרן ומחזיק בידע רב אודותיו. בעבר אף כתב ספר בו הקדיש פרק שלם אך ורק לתבלין הזעפרן.

השף קיקו מויה, שגריר המותג זעפרן-טק ציין: "לזעפרן יש טעם מורכב וניחוח שאין דרך לטעות איתו, כזה שיכול לרומם מגוון רחב של מנות. הרבגוניות של הזעפרן מאפשרת לנו להשתמש בו במנות רבות, החל ממנות חמות, מנות אורז, דגים, בשרים וכמובן קינוחים. זו הסיבה בעקבותיה החלטתי לתרום מהידע שלי אודות התכונות המרובות של תבלין זה".

בספרד ובעולם כולו הזעפרן מכונה "זהב אדום" והוא מיוצר בעיקר באמצעות שיטות חקלאות מסורתיות לאחר עבודה רבה, סיזיפית וארוכה. תבלין זה הוא מרכיב חיוני במטבח הספרדי, במיוחד כאשר מדובר במנות פאייה מסורתיות שהמדינה ידועה בהן. ספרד נחשבת ליצואנית השנייה בגודלה של תבלין הזעפרן.

השף קיקו מויה. יחצ,
קיקו מויה/יחצ

Jeeng, השותפה המובילה של מפרסמים בדיגיטל להגדלת מעורבות קהל ומוניטיזציה של תכנים, הודיעה היום על מינויים חדשים. רועי כגן, מומחה המודיעין הצבאי הישראלי הוותיק, מונה לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיות (CTO) ויאיר אבן-זוהר, מדען הנתונים לשעבר שלSalesforce ופלייטיקה, מונה לתפקיד מדען הנתונים הראשי של החברה (CDO).

לדברי החברה, הצמד יוביל את הצד ההנדסי והביצועי של פלטפורמת הבינה המלאכותית הייחודית של החברה- Jeengage, המספקת למפרסמים פתרונות העברת הודעות מותאמות אישית, אוטומטיות ורב- ערוציות למנויים שלהם.

כגן, בעל ניסיון של מעל ל-20 שנה בשכלול טכניקות מודיעין נתונים, שימש עד לאחרונה כראש פעילות הסייבר והפיתוח בצה"ל. בתור סמנכ"ל טכנולוגיות, הוא לא רק יוביל את המאמץ לבניית צוות הנדסי ברמה עולמית, אלא גם ייעל את פלטפורמת Jeeng להתאמה אישית מדויקת, תוך שמירה על פרטיות הגולשים.

ד"ר אבן-זוהר מביא עמו ניסיון של מעל ל -18 שנה בפיתוח ויישום למידת מכונה, מנועי המלצה ואסטרטגיות נתונים בפריסה רחבת היקף. אבן- זוהר יוביל את צוות מדעי הנתונים של Jeeng, ויסייע למפרסמים ליישם את אסטרטגיות הנתונים הדרושות להם ככדי להתחרות, ללא צורך בהשקעות ענק בטכנולוגיה ובכוח אדם.

"ככל שקובצי Cookie מתייתרים והאמון בפלטפורמות חברתיות כמו פייסבוק וטוויטר ממשיך לרדת, המפרסמים זקוקים לאסטרטגיית נתונים צד ראשון, בכדי לבנות מחדש את מערכת היחסים הבלתי אמצעית עם המנויים שלהם", ציין אבן-זוהר. "Jeeng מביאה את הפתרון הזה, ובעצם מספקת את הרשת העצבית המלאכותית הראשונה של התעשייה לאינדקס מפרסמים שלם המספק המלצות תוכן מותאמות אישית למנויים תוך מאמץ פרסומי מינימלי, המאפשר להם לצמוח עם השקעה מינימלית".

יאיר אבן זוהר. Joanna Wayburn,
יאיר אבן זוהר/Joanna Wayburn
רועי כגן. Joanna Wayburn,
רועי כגן/Joanna Wayburn

שני סייג מונתה לתפקיד מנכ"לית red, רשת חנויות קונספט לשיווק ולמכירת מוצרי סלולר, תקשורת ומולטימדיה של החברות המובילות בעולם. הרשת החדשה הינה פרי שיתוף פעולה של קבוצת HOT וקבוצת FOX.

סייג החלה את דרכה בקבוצת FOX לפני 9 שנים ברשת אמריקן איגל ושימשה במגוון תפקידים, בתפקידה האחרון כיהנה כסמנכ"לית מכירות. Red, רשת חנויות ראשונה מסוגה בישראל, תשווק פורטפוליו עשיר ומגוון של מוצרי סלולר, תקשורת ומולטימדיה של החברות המובילות בעולם ותעניק שירותים ייחודיים לצד חווית שירות וקנייה ייחודית.

סייג (37) מתגוררת בחיפה, בעלת תואר MBA עם התמחות במימון מהמרכז ללימודים אקדמאיים.

שני סייג. RED,
שני סייג/RED

יניב ריבלין, מנכ"ל חברת Bird, ומי שחתום על הכנסת הקורקינטים השיתופיים לארץ, מונה למנהל קשרי הממשל של בירד באירופה, אפריקה והמזרח התיכון (EMEA). ריבלין ימלא תפקיד זה במקביל לתפקידו כמנכ"ל החברה בישראל.

הניסיון של ריבלין בתחום קשרי הממשל והרקע שלו במדיניות ציבורית, כמו גם ביצועיו המרשימים עם פעילות החברה בישראל, תתרום לטיפוח היחסים ההדוקים בין האופרציה של החברה לתחום קשרי הממשל, ויסייע בהתוויית מדיניות מגובשת ואסטרטגיה ברחבי אירופה.

במרץ אשתקד מונה ריבלין לדירקטור עולמי בחברה כהערכה והוקרה על ביצועיו בישראל וכעת מונה לדירקטור בכיר. בתור דירקטור בכיר ריבלין הינו שותף בקבלת ההחלטות ברמה הגלובלית ובצוות הניהול המצומצם של החברה.

ריבלין, בוגר תואר ראשון מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במדיניות ציבורית מאוניברסיטת הרווארד, מנהל את פעילותה של בירד החל מאוגוסט 2018, אז החלה החברה את פעילותה בישראל כשהייתה הראשונה להשיק את התחום כולו בארץ ובעולם. מתוך כך, ריבלין אחראי במידה רבה לכניסתם של הקורקינטים השיתופיים לישראל.

BIRD. יחצ,
יניב ריבלין/יחצ

חברת הטכנולוגיה Natural Intelligence הודיעה על מינויו של תומר אמיתי לסמנכ"ל הכספים (CFO) של החברה. זאת כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה.

אמיתי, אשר הצטרף לחברה באמצע חודש מרץ, מגיע לאחר 11 שנים בהן מילא שורה ארוכה של תפקידי ניהול כספים וניהול כללי בכירים בחברת טבע תעשיות פרמצבטיות, במסגרתן כיהן כעוזר למנכ"ל החברה, מנהל התפעול של חטיבת הכספים הגלובלית של החברה ומנהל קשרי המשקיעים של החברה בישראל. בתפקידו האחרון, כיהן תומר כגזבר הגלובלי של חברת טבע, מנהל הסיכונים הראשי שלה והאחראי על תחום הביטוח.

לפני הצטרפותו לטבע, עבד תומר בבנק ההשקעות האמריקאי Citi וכעורך דין במחלקת התאגידים וניירות הערך של משרד הרצוג, פוקס, נאמן ושות'.

תומר מביא עימו ל- Natural Intelligence ידע נרחב בתחומי הכספים השונים בחברות ציבוריות בעלות פעילות גלובלית ענפה, הבנה עמוקה של אסטרטגיה תאגידית וניסיון עשיר במימון, מיזוגים ורכישות ופעילות בשוקי ההון העולמיים.

אמיתי, בן 44, עורך דין וכלכלן בהכשרתו, בוגר תואר ראשון משולב במשפטים וכלכלה באוניברסיטת תל אביב ובעל תואר שני אקזקיוטיב MBA במימון, בנקאות ושוק ההון מטעם האוניברסיטה בעברית בירושלים.

מנכ"ל נטורל אינטלג'נס, ניר גרינברג מסר: אני מברך את תומר על הצטרפותו להנהלת נטורל אינטלג'נס. תומר הוא מנהל מנוסה ומוערך במשק הישראלי. אני בטוח שתהיה לו תרומה רבה להמשך מובילותה והגשמת אסטרטגיית הצמיחה של החברה.

חברת Natural Intelligence היא מובילה עולמית בתחום ההשוואות, בעלת אתרי השוואות ומרקטפלייס, המשרתת מיליוני צרכנים בעולם מדי יום ומסייעת להם לקבל החלטות מושכלות.

תומר אמיתי. נטורל אינטליג'נס,
תומר אמיתי/נטורל אינטליג'נס

חברת אבטחת המידע אימפרבה (Imperva), מודיעה על מינויו של אלעד ארז ל- Chief Innovation Officer (מנהל בכיר לחדשנות). ארז, אחד ממומחי הסייבר המובילים בישראל, יהיה אחראי על פיתוח וקידום רעיונות חדשים, מציאת פתרונות יצירתיים לאתגרים עסקיים תוך האצת חדשנות מוצרי החברה באמצעות אסטרטגיית רכישות, פיתוחי פנים ושיתופי פעולה.

לאחרונה ייעץ ארז לחברות סייבר כיצד לשקף את החזון והאסטרטגיה שלהן, לעצב מחדש תהליכי פיתוח ומתודולוגיות חדשניות ולחשוב מחדש על אסטרטגיית היציאה לשוק ומכירה. לפני כן, הוא הקים והוביל את קבוצת החדשנות של צ'ק פוינט שפיתחה והבשילה פרויקטים מגוונים בתחומים כמו אבטחת ענן, מודיעין איומים, SASE, SOC, אבטחת רשת, הערכת סיכונים ועוד. ארז גם מילא מספר תפקידי ניהול במהלך קרוב לשבע שנות עבודתו באימפרבה בצוות החדשנות ובמספר תפקידים בחטיבה העסקית של אבטחת הנתונים (Data Security). בנוסף, ארז הניע מספר פרויקטים של אבטחה ומודיעין איומים שהבשילו לכדי מוצרים בסל מוצרי החברה.

אלעד ארז רשם פטנט להגנה על בסיסי נתונים במקרים של דלף מידע (Data Exfiltration) והגנה מפני תוכנות כופר (Ransomware), והוא מקדיש את זמנו הפנוי לבניית כלי סייבר חינמיים שיעזרו לארגונים ברחבי העולם להתמודד עם תקיפות ענק. הוא פיתח את "Eternal Blues" - כלי שמטרתו לסייע לצוותי אבטחה בהתמודדות עם איומי WannaCry / NotPetya ושיתף פעולה עם CERT-ים ברחבי העולם על ידי הנגשת פורטלים מדינתיים ייעודיים לגילוי חשיפה ל Sunburst / Supernova במתקפת שרשרת האספקה של SolarWinds.

אלעד ארז. שרון הורוביץ,
אלעד ארז/שרון הורוביץ

Imperva, שהוקמה ב-2002 על ידי עמיחי שולמן (כיום משמש כיועץ לחברה), מיקי בודאי ושלמה קרמר, הונפקה בבורסת ניו יורק ב-2014, ומאז הספיקה להימחק מהמסחר ולחזור לבעלות פרטית, עם רכישתה על ידי קרן בראבו עבור 2.1 מיליארד דולר. כיום החברה מונה מעל ל-1,400 עובדים שנמצאים במשרדים השונים של Imperva ברחבי העולם. המטה המרכזי יושב בקליפורניה ובמרכזי הפיתוח בתל אביב וברחובות ישנם מעל ל-550 עובדים.

אלעד ארז מסר: "אני מאוד שמח לחזור לאימפרבה ולקחת חלק משמעותי באיתור הזדמנויות עסקיות, בפיתוח מוצרים, טכנולוגיות, שירותים ותהליכים חדשים על מנת להמשיך ולשמר את מעמדה של אימפרבה כמובילה בתחום הסייבר לשנים קדימה. השילוב של הטכנולוגיה האדירה של אימפרבה, התפתחות איומי הסייבר והימצאות של תפקיד כזה בהנהלה הבכירה תוך כדי דיווח ישיר למנכ"לית החברה, יוצרים יחד קרקע פוריה ואפשרות אמיתית לחדשנות ולא רק כזו שלרוב נשארת במגירה."
משה ליפסקר, מנהל אימפרבה ישראל ומנהל ארגון המו"פ העולמי: "כחלק מההתפתחויות האחרונות בעולם הסייבר, התקבלה החלטה בהנהלת אימפרבה להאיץ מספר תהליכי חדשנות בעולמות הסייבר ולהקים ארגון חדשנות שיוביל ל-market disruption. אנחנו שמחים מאוד לקבל בחזרה את אלעד ארז, כחלק מגל נרחב של אנשי מפתח החוזרים בשנה האחרונה לאימפרבה, לאחר שעזבו לפני שנים מספר, וזאת עקב השינוי האסטרטגי שהחברה מבצעת בשנה האחרונה והגידול העסקי הנובע כתוצאה מכך."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully