וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משולש הכסף: בעלי מכללת פסגות מעבירים את זה הלאה

בשיתוף רועי ראובן ויניב ארביב

18.4.2021 / 18:57

אחרי שהצליחו להוביל נתח שוק עם מכללת פסגות ללימודי שוק ההון נדל"ן ויזמות, זכו לאחרונה במקום הראשון של אתר Spacenter עם רשת חללי העבודה dogether, הנמצאת בבעלותם, אנשי העסקים יניב ארביב ורועי ראובן בראיון ראשון לוואלה על ספרם החדש, "משולש הכסף"

הסיפור שלהם מתחיל מגיל צעיר. אנשי העסקים, יניב ארביב ורועי ראובן כיום בני 40, אז בני 15, הכירו בבית הספר וכבר אז בחרו במסלול לא שגרתי והחליטו שהם הולכים להצליח ובגדול. בגיל 18, בעודם בשירות הצבאי, החלו לסחור בוול סטריט עם מעט כסף שהצליחו לגייס מהוריהם, מי שהיו סקפטיים למהלך.

יניב ארביב ורועי ראובן וספרם "משולש הכסף". מכללת פסגות,
יניב ארביב ורועי ראובן וספרם "משולש הכסף"/מכללת פסגות

את העסקה הגדולה הראשונה בחייהם עשו ארביב וראובן בגיל 24, בעוד שרוב חבריהם רק חזרו מהטיול הגדול בחו"ל. בשנת 2005 הם הקימו את מכללת פסגות ללימודי שוק ההון, נדל"ן ויזמות, אשר כיום מובילה את נתח השוק ביחס למתחרות. בשנת 2017 השיקו את רשת חללי העבודה המשותפים dogether, שזכתה לאחרונה במקום הראשון במסגרת הדירוג השנתי של האתר המוביל Spacenter.

אחרי שיצאו לאור עם רב המכר 'לאן נעלמו 300 אחוז?', הם משיקים כעת את 'משולש הכסף', ספר חדש שיוצר את "הקליק" בין אנשים חסרי ניסיון לתחומי שוק ההון, נדל"ן ויזמות.

בספר שלכם, 'משולש הכסף' הזכרתם את תקופת הקורונה שהשפיעה כלכלית על מיליוני ישראלים. למה לבחור להשקיע בשוק ההון או נדל"ן דווקא עכשיו?

"אנחנו נמצאים לקראת סופו של משבר עולמי והמציאות מלמדת אותנו שמשבר יוצר הזדמנויות, הספקנו לראות את זה במספר מניות בתחומי טכנולוגיה ורפואה, קחו לדוגמא את פייזר, שנסקה גם בעיצומו של המשבר, תמיד אפשר לזהות הזדמנויות.

יניב ארביב. מכללת פסגות,
יניב ארביב/מכללת פסגות

אחד הסטודנטים שלנו הזכיר לנו לפני שבוע שבזכות מה שלמד בקורס הנדל"ן אצלנו במכללת פסגות הוא הגיע למשבר הקורונה כשהוא בעל נכס וזה מה שהציל אותו כלכלית. אנחנו מאמינים שבכל רגע נתון צריך לבצע תכנון כלכלי בין אם לזמני שגרה ובין אם למשבר הבא והספר החדש שלנו הוא הכתובת לאנשים שרוצים לתכנן ולהשיג יותר בחיים".

יש כל כך הרבה ספרים שעוסקים ב"התעשרות", מה מיוחד בספר שלכם?

"בניגוד לספרים קצרים המנסים למכור "התעשרות רגעית", כאן מדובר בספר שמציע לקוראים שיטות עבודה המבוססות על ניסיון של שני עשורים בתחומי יזמות, שוק ההון ונדל"ן. בנוסף לא פחדנו לשתף בסודות מקצועיים, אנחנו שמים הכל על השולחן ברמה הפרקטית ביותר ומאוד מאמינים בגישה של "להעביר את זה הלאה".

למי מיועד הספר משולש הכסף?

"לאנשים שיש להם את הרעב הזה להשיג בחיים את "המעבר". הקהל שלנו מאוד מגוון מצעירים שרוצים לבנות לעצמם עתיד כלכלי טוב יותר, שכירים שרוצים להגדיל הכנסה באמצעות השקעות נכונות ועד אנשים שפרשו מעבודתם וקיבלו סכום כסף ששוכב בבנק ואין להם מושג מה לעשות איתו.
הספר "משולש הכסף" יוצר מכנה משותף בין כל סוגי הקהלים לעולמות שוק ההון, הנדל"ן והיזמות".

הגעתם לכל כך הרבה הישגים מרשימים. למה כל כך חשוב לכם להעביר את הידע היקר הזה הלאה?

"ראשית אנחנו מאוד מאמינים במשפט "נר שמדליק אחרים לעולם לא יכבה" וזו גם הסיבה שאנחנו ממציאים את עצמנו כל הזמן מחדש כל הזמן ונכנסים באומץ לתחומי פעילות חדשים. בנוסף מאוד חשוב לנו לשפר את שגרת החיים של מעמד הביניים בישראל, מדובר באותם אנשים ש"שורדים כלכלית", ויש להם את כל הפוטנציאל לעשות את הסוויץ' הזה בחיים ולהגיע לרווחה כלכלית".

הספר"משולש הכסף" של יניב ארביב ורועי ראובן. מכללת פסגות,
הספר"משולש הכסף" של יניב ארביב ורועי ראובן/מכללת פסגות

כשמדברים על השקעות בשוק ההון, עם אילו סכומים אפשר להיכנס למגרש?

"בשביל להתחיל להשקיע צריך כמה מאות דולרים פנויים, כיום ישנן אפליקציות כמו Pepper Invest של בנק לאומי, המציעות הליך פשוט לצד עמלות נמוכות".

האם יש טווח גילאים ספציפי לעיסוק בהשקעות?

"התחלנו בעצמנו בגיל 18. מדובר בתחום חוצה גילאים, אפשר ורצוי ללמוד להשקיע בכל גיל. בגילאים צעירים יותר אין התחייבויות קודמות ולכן חשוב לנצל את המומנטום. יש פרק שלם שעוסק בשאלה הזאת בספר".

ולסיום, שתפו אותנו בסיפור הצלחה של סטודנט.

"הכשרנו עשרות אלפי סטודנטים במכללת פסגות, אבל אנחנו ניתן דוגמה ספציפית. אחד הבוגרים שלנו, נדב סילברה, נרשם אלינו לקורס נדל"ן לפני שלוש שנים ורגע לפני משבר הקורונה הוא ביצע את עסקת הנדל"ן הראשונה בחייו ורכש דירה בקריית שמונה, פרק זמן קצר לאחר מכן הוא רכש דירה נוספת בקריית שמונה ותוך כדי המו"מ הצליח להפחית 10% מהמחיר המבוקש ולהשכיר אותה בכ-1000 ₪ יותר.

זו הוכחה לכך שאפשר להעביר את הידע הזה לכל אדם עם תשוקה ורצון. לפני 20 שנה אנחנו היינו אותם חבר'ה צעירים עם תשוקה ורצון בדיוק כמו הסטודנטים שלנו".

לרכישת הספר "משולש" הכסף לחצו כאן>>>

בשיתוף רועי ראובן ויניב ארביב
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully