וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

VICHY משיקה: ערכת אמפולות לטיפול לילה המשלבת מרכיבים פעילים בריכוז גבוה

עודכן לאחרונה: 18.4.2021 / 20:00

מותג הדרמו-קוסמטיקה, VICHY, מציג אמפולות לילה לטיפול ממוקד בכתמי גיל, כתמים כהים הנוצרים מקרני השמש, גוון עור לא אחיד ומראה עור עמום

המותג VICHY מרחיב את סדרת מוצרי הטיפוח ליפטאקטיב ומשיק: ספיישליסט אמפולות פילינג לילה גליקו - C היפואלרגני. מדובר בערכת אמפולות עם מרכיבים פעילים לטיפול לילה ממוקד בסימני גיל ובכתמים כהים הנוצרים מקרני השמש, סימני פגמנטציה, כתמים, גוון עור לא אחיד ומראה עור עמום.

אמפולות פילינג הלילה מכילות רכיבים פעילים, הנמצאים בשימוש הדרמטולוגיה, שנבחרו בקפידה. ערכת האמפולות משלבת קומפלקס חומצה גליקולית בריכוז של 10% עם יעילות קלינית מוכחת, חומצה היאלורונית וויטמין CG, ממקור צמחי.

החומצה הגליקולית להסרה עדינה של תאים מתים על השכבה העליונה של עור הפנים, וכך בצורה איטית ובטוחה להפחית את הכתמים. כאשר התאים מוסרים, נחשף עור בגוון אחיד יותר וכתמים כהים נראים בהירים ופחות בולטים לעין.

וישי ערכת אמפולות לטיפול בכתמי עור, המחיר למארז של 10 אמפולות, 119 שקלים. יח"צ,
וישי ערכת אמפולות לטיפול בכתמי עור, המחיר למארז של 10 אמפולות, 119 שקלים/יח"צ

יעילות: לאחר לילה אחד, הבהרה וקילוף העור. לאחר חודש, הפחתת מראה כתמים כהים. לאחר חודשיים, הפחתת במראה הכתמים וסימני הפיגמנטציה.

מחיר מומלץ לצרכן: 119 שקלים למארז של: 10 אמפולות | 269 שקלים למארז של: 30 אמפולות

ההבטחות של VICHY: המוצרים נבדקו גם בישראל על עור רגיש, המוצרים אינם מכילים פראבן, יעילות מוכחת בבדיקות קליניות, ייצור על פי התקנים הקפדניים של התעשייה הדרמו-קוסמטית, המוצרים מכילים מים טרמליים ממעיינות וישי, המסייעים בחיזוק והרגעת העור.

מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, בסניפים נבחרים של רשתות פארם ובאתרי המכר השונים או באתר החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully