וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הקורונה: עלייה בצריכה לקראת הרמדאן

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 10:43

הקורונה פגעה קשות בחג הרמדאן הקודם. השנה, כך עולה מסקר הערוץ הערבי ואתר PANET, יכולים אזרחי ישראל בני הדת המוסלמית, לחזור לציין את הצום ואת הארוחות המפוארות. עוד עולה מהסקר כי 43% מהציבור הערבי בישראל אינו משתמש בכרטיסי אשראי

מסקר שערך הערוץ הערבי ואתר PANET, בו השתתפו 500 נשאלים, עולה כי 30% מהציבור הערבי-מוסלמי בישראל, יצרוך יותר במהלך חודש הרמדאן החל עתה. עוד עלה מהסקר כי בתקופת הקורונה 62.44% מהנשאלים נחשפו ליותר פרסומות מאשר בשנים קודמות. הסקר בחן, כיצד שנת הקורונה השפיעה על הציבור הערבי מהזווית הצרכנית והתקשורתית.

אחת השאלות נגעה לאחזקה והשימוש בכרטיסי אשראי. בתחום זה נרשמת עלייה מתונה של 3% השנה, אך נראה כי עדיין אחוז גבוה יחסית (43%) מהנשאלים אינו מחזיק בכרטיס אשראי.

בשאלה האם הציבור הערבי נוהג לבצע קניות אונליין, נמצא כי תקופת הקורונה העלתה את הרגלי הצריכה המקוונתת, כאשר כ-22% מהנשאלים השיבו כי רוכשים אונליין באופן קבוע לעומת כ-15% אשתקד.

קבוצת Panet היא קבוצת התקשורת הגדולה ביותר בשפה הערבית בישראל, מחזיקים באתר Panet, הערוץ הערבי ובשבועון המודפס פנורמה.

שוק רמדאן בכפר קאסם, 13 במאי 2019. ראובן קסטרו
שוק פתוח לקראת הרמדאן כפר קאסם, 2019. השנה אפשר לחזור לחגוג/ראובן קסטרו

הקהל הערבי הוא כוח צרכני משמעותי

נתונים נוספים המצביעים על האפקטיביות של חשיפה תקשורתית וקמפיינים פרסומיים בתקופת הקורונה: 50% מהנשאלים הודו כי החשיפה שלהם לאקטואליה עלתה בימי הקורונה .ו-62.44% העידו שנחשפו ליותר פרסומות.

נווארה ג'אבר, עורכת אתר Panet: ​"הציבור הערבי בישראל הינו כוח צרכני משמעותי והמפרסמים חייבים לשים יותר דגש על העובדה הזו. הצרכן הערבי מגלה מעורבות וצורך באקטואליה ובתקשורת יותר מבעבר. הציבור הערבי בישראל מהווה כוח קנייה משמעותי במגוון קטגוריות. למרות השונות באופי ציון הרמאדן נוכח הקורונה, אנו עדים לצריכה מוגברת של הציבור בתקוםה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully