וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הימים החמים: טיפים לרכישת מזגן חדש

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 14:01

בחוץ מתחמם ושוק המזגנים נכנס לעונה הלוהטת שלו. איך בורחים מזגן חדש מהמגוון הקיים בשוק? הנה כמה טיפים מפי המומחים

מיזוג אוויר הפך כבר מזמן מפריבילגיה לסטנדרט וממותרות לצורך. בישראל 2021, אין בית, דירה, משרד או חלל שאין בהם מזגן. המאוורר המיתולוגי פינה את מקומו ונחשב כיום לפריט וינטאג' לאספנים.

עונת המזגנים התחילה ותסתיים אחרי חגי תשרי. בחודשים האלו, לכולנו יהיה חם מאד, הטמפרטורה בחוץ תגיע לאזור ה-40 מעלות והלחות? שלא נזכיר. עונה זו מחייבת את השחקניות בשוק, להיערך מבעוד מועד, הן מבחינת ההיצע והחלפים והן מבחינת כח אדם, שכולל מתקינים ואנשי שירות.

כ-60% ממכירות המזגנים נעשות בתקופת הקיץ (מאי-ספטמבר), לקראתה ישקיעו מותגי המזגנים בעיצוב קטלוגים מפוארים ויציעו שלל מבצעים והוזלות. לקראת הקיץ ובמהלכו גם יתקיימו 90% מהגיוסים של אנשי מכירות, טכנאים ואנשי שירות, שיעברו הדרכות מקצועיות ויהפכו למומחים בתחומם ובכך יאפשרו לחברות לעמוד בביקושים, בזמני האספקה ומתן שירות טוב והוגן לצרכן.

גבר סובל מהזעת יתר. ShutterStock
בחוץ חם - ושוק המזגנים לוהט/ShutterStock

טיפים לקניית מזגן חדש:

לקראת עונת השיא ברכישת מזגנים, פנינו אל המומחים של "טורנדו" בבקשה לכמה המלצות וטיפים שיש לנהוג לפיהם לפני שרוכשים מזגן חדש:

חשוב ביותר לבחור מזגן המתאים לגודל הדירה ולמספר החדרים בה. לדירה שבה עד 3 חדרים מספיקים מזגנים עיליים או מערכת מולטי מפוצלת, ולדירה גדולה יותר שבה יותר מ-3 חדרים, כדאי להתאים מערכת מיזוג מיני מרכזית,, למיזוג הבית כולו.

בבואכם לרכוש מזגן, תנו את הדעת גם למספר הנפשות במשפחה ולצרכי המשפחה. לשני בני זוג, יתאים מזגן עילי אחד או שניים, המאפשרים למזג כל חדר בנפרד. במשפחה עם יותר נפשות יהיה צורך במיזוג מיני מרכזי.

כאשר בוחרים את עוצמת המזגן, יש לקחת בחשבון את כמות החלונות בדירה, את שטחם ואת כיווני האוויר. בתים בהם יש חלונות רבים וגדולים יהיו חמים יותר בקיץ וקרים יותר בחורף, לכן, בדירות עם שטח חלונות גדול, מומלץ להתקין מזגן שמסוגל לקרר / לחמם בעוצמה גבוהה יותר.

יש להביא בחשבון גם את הקומה בה ממוקמת הדירה. דירות קרקע, לרוב יהיו קרירות יותר מדירות בקומות גבוהות, כשההבדלים יכולים להגיע ל-3-4 מעלות.

בכל מקרה, יש לוודא שההתקנה מבוצעת על ידי מתקין מקצועי. התקנה לא מקצועית עלולה לפגוע בפעולת המזגן וביעילותו.

טורנדו, מזגן עילי שקט ומעוצב. יח"צ,
טורנדו, מזגן עילי שקט ומעוצב/יח"צ

טכנאי בתוך 24 שעות

רונן בזזי, יו"ר טורנדו מוסיף על הטיפים: "נצלו את תקופת טרום הקיץ כדי לערוך סקר שוק, ליהנות ממבצעים ולבחור לעצמכם את המזגן המתאים ביותר לצרכיכם. המחיר הוא שיקול חשוב ביותר ובצדק, אך אל תזלזלו גם בתקופת האחריות שמעניק לכם היצרן או היבואן".

טורנדו נקטה הקיץ במהלך מחייב, כאשר הודיעה כי היא מתחייבת לשירות טכנאי בתוך 24 שעות מרגע הקריאה. בזזי: "בשיא הקיץ לא תרצו להמתין שבוע לטכנאי, גם לא שלושה ימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully