וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשר למהדרין: QUIK מתרחבת למגזר החרדי

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 15:34

קוויק, שירותי סופר אונליין, משיקה שיתוף פעולה עם "הדרן", המשווקת אינטרנט ומכשירי טלפונים כשרים במגזר החרדי. שיתוף הפעולה יאפשר ללקוחות לבצע רכישות אונליין למוצרים כשרים למהדרין והוא מגיע על רקע התעניינות גוברת של פלטפורמת ההזמנות המקוונת בציבור החרדי

קוויק סופר אונליין, המציעה שירות קניות מהסופר בלי לצאת מהבית ממשיכה להתרחב ומשיקה שיתוף פעולה ראשון מסוגו, המאפשר הזמנות אונליין גם למגזר החרדי, המהווה כ-13.5% מאוכלוסיית ישראל וכוח קנייה משמעותי.

מגפת הקורונה הביאה לצמיחה והאצה בעולמות האי-קומרס וברכישות האונליין בתחום המזון וכך גם במגזר החרדי, אשר ידוע בשמרנות חריפה בתחומי הטכנולוגיה. בשנה האחרונה מגזר זה הגביר את השימוש באינטרנט ובהתאם נחשף לאפשרות לרכוש שירותים ומזון באונליין.

במסגרת הסכם שיתוף פעולה עם "הדרן", חברת הטכנולוגיה אשר עוסקת, בין היתר, בשיווק של אינטרנט ומכשירי טלפונים כשרים במגזר החרדי, יוכלו לקוחות שיעדיפו להזמין מחנויות עם כשרות מהדרין, ליהנות מהשירות של קוויק, באמצעות גלישה במכשירי הדרן, לאתר האינטרנט של קוויק, אשר יונגש ויותאם להם במיוחד, ולבצע רכישות בחוויית קנייה ובמגוון המותאמים לצרכים שלהם.

קוויק סופר און ליין. מנחם רייס,
קוויק סופר און ליין/מנחם רייס

"מהלך משמעותי להנגשת קניות אונליין לציבור החרדי"

לפי הערכות, הדרן מחזיקה בשני שלישים (כ-66%) משוק האינטרנט במגזר החרדי, וקוויק מעריכה, כי שיתוף הפעולה יביא לעלייה ניכרת בהיקף הלקוחות שלה.

לדברי אבירם גנות, מנכ"ל קוויק: "הקהל החרדי נמצא בתהליך של כניסה זהירה לעולם האינטרנט בכלל ולעולם הקניות ברשת בפרט. אנחנו שמחים על ההזדמנות להוביל, יחד עם הדרן, מהלך משמעותי להנגשת קניות סופר באונליין בהתאמה לצרכים והרגישות של המגזר החרדי ושומרי הכשרות. זהו הכוח של קוויק - היכולת לרתום את הטכנולוגיה והתשתית של החברה, יחד עם קמעונאים מובילים רלוונטיים ברחבי הארץ, כדי לתת לצרכן שירות העונה על הצרכים שלו, בצורה הטובה ביותר".

גנות מוסיף: "אנו מאמינים כי השילוב של שירות מותאם ברמה גבוהה, יחד עם הבטחון בגישה לשירות שלנו, באמצעות מכשירים התומכים באינטרנט כשר, יהוו פתרון מושלם לאוכלוסייה גדולה וחשובה זו".

יש לציין כי הדברים נאמרים על רקע פעולות החברה, שהחלה בבדיקה ואיתור רשתות וחנויות מהדרין, שיאפשרו לכל המעוניין במוצרי מהדרין לרכוש בנוחות דרך קוויק. זאת בנוסף ל-30 החנויות הקיימות כיום, שחלקן יוכלו להציע גם מגוון מהדרין מותאם.

אבירם גנות מנכ"ל קוויק. רפי דלויה,
אבירם גנות מנכ"ל קוויק/רפי דלויה
אישה מזמינה באתר QUIK. מנחם רייס,
הזמנת סופר אונליין באתר QUIK/מנחם רייס

קוויק, אשר חוותה גידול משמעותי במספר הרכישות ובנתח השוק שלה, בין היתר על רקע משבר הקורונה, השלימה לאחרונה הנפקת מניות ראשונה בת"א וגייסה כ-88 מיליון שקלים, וזאת לאחר שכבר השקיעו בה רשת סופר פארם, החברה המרכזית למשקאות וקבוצת יוניון.

מחברת הדרן נמסר, כי היא גאה להיות ה-Gateway בין המגזר החרדי והדתי, לבין עולמות הטכנולוגיה והקמעונאות. חברת הדרן תמשיך להיות החלוצה בשוק הפתרונות הדיגיטליים הכשרים ביותר, עם התחדשות בלתי פוסקת לטובת משתמשיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully