וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקניונים תומכים בעולם התרבות, שחוזר לפעילות לאחר שנת הקורונה

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 14:36

בסוף החודש יקיים אדיר מילר מופע מיוחד בתיאטרון קריית מוצקין, מופע שיהווה סגירת מעגל לאחר שעל אותה הבמה הופיע מילר את הופעתו האחרונה לפני פרוץ המגיפה ועם תחילת הסגרים. המופע הינו חלק מיוזמה רחבה במהלכה עסקים מסחריים שנפגעו - דווקא הם מסייעים לחזרה לפעילות

הקניונים תומכים בעולם התרבות. אריאל בלאק ודנה קרן,
ימשיך מהמקום שהפסיק. אדיר מילר/אריאל בלאק ודנה קרן

ב- 3 במרץ 2020 סיים הקומיקאי והיוצר אדיר מילר מה שנראה היה אז כמו עוד הופעה מוצלחת על אחת מבמות ישראל, אך זו הפכה להופעה האחרונה שלאחריה שנה שלמה של היעדרות מן הבמות. קצת יותר משנה אחרי- לקראת סוף החודש (26 לאפריל) חוזר מילר אל אותה הבמה בה הופיע אז, בהופעה שתהווה רשמית את תום תקופת ההיעדרות הממושכת, עם הופעה ראשונה באזור הצפון.

מילר אשר נחשב לאחד היוצרים והקומיקאים המצליחים בישראל, ישתף את הקהל בחומרים חדשים המציגים מבט הומוריסטי על חוויית הקורונה המטלטלת ועל אתגרי השנה האחרונה, וכהרגלו ימשיך להציג תובנות קומיות על זוגיות, יחסים והורות.

המופע הינו חלק ממהלך רחב של תמיכה בעולם התרבות דווקא על ידי עסקים שנפגעו במהלך השנה האחרונה. מדובר בערב סגור לקהל קניון שער הצפון שמזמין את קהל המבקרים לחזור ולצחוק לאחר שנה לא פשוטה שעברה על כולנו. "עולם התרבות ועולם המסחר חוזרים כעת שניהם לפעילות אחרי שנה מטלטלת", מרחיב דותן שלום מנכ"ל קניון שער הצפון. "מצאנו לנכון שהדרך הטובה ביותר להתמודד עם החוויה שעברה על כולנו היא בחיוך והומור, ומי טוב בזה יותר מהקומיקאי המוערך אדיר מילר?"

  • עוד באותו נושא:
  • קניונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully