וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלם תים רוכשת את Alterno

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 14:50

הקבוצה מרחיבה את פעילותה ורוכשת את אלטרנו, המתמחה בעולמות ה-SAP, במיליוני שקלים: "מכפיל כוח שיאפשר לנו לשדרג את סט הפתרונות שלנו"

עינת זרמי. ענבל מרמרי,
עינת זרמי/ענבל מרמרי

קבוצת מלם תים רכשה את חברת Alterno המתמחה בעולמות ה-SAP ומובילה את תחום ה-UI5 בישראל. הרכישה מעורכת במיליוני שקל.

רכישה זו ממשיכה לבסס את מעמדה של קבוצת מלם תים כשחקנית מובילה בעולמות ה-SAP עם סל רחב של פתרונות מחשוב מתקדמים ומגוון של לקוחות מהחברות המובילות במשק.

חברת Alterno הוקמה בשנת 2011 ועוסקת בשיפור חווית המשתמש ופתרונות חדשניים בתחום ה-SAP, לרבות אפיון User Experience, סדנאות של חשיבה עיצובית (Design Thinking) ופיתוח פתרונות פורצי דרך בתחום ה-SAP.

איוון טגילצב, מייסד חברת Alterno: "החיבור עם מלם תים הוא מהלך טבעי, המבוסס על שיתוף פעולה ארוך טווח ופורה שיש בינינו. אנו רואים במיזוג זה הזדמנות להרחיב את פעילות החברה, להתמקצע, ולהמשיך להוביל פרויקטי UI5 הכי מאתגרים שיש בשוק יחד עם מלם תים"

עינת זרמי, סמנכלית יישומים במלם תים: "מלם תים מובילה בהקמת פרוייקטים ב S4 HANA המבוססים על ממשק משתמש Fiori ובמתן פתרונות למקסום חווית משתמש ב SAP. רכישת חברת Alterno המובילה בתחום ה UI5 תרחיב ותעמיק את היכולת שלנו, ותאפשר לנו לספק את הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים ביותר ללקוחותינו. אין ספק שמדובר במכפיל כוח אשר יאפשר לנו לשדרג את סט הפתרונות שלנו ולמנף את היותנו מובילי שוק".

אודות מלם תים: מלם תים היא קבוצת שירותי ה-IT הגדולה והמובילה בישראל, המספקת מגוון פתרונות מיחשוב מקצה לקצה בתחום טכנולוגיות המידע, תוך עמידה בתקני איכות, שירות ומקצועיות בינלאומיים. לקבוצה ניסיון מוכח של עשרות שנים בהקמה, ביישום ובאינטגרציה של מערכות מידע, והיא מעסיקה כ-4,000 מומחים במגוון טכנולוגיות המידע, הפרוסים באתרי החברה והלקוחות ברחבי הארץ. כמו כן, למלם תים חברות בת המתמחות בטכנולוגיות ובפתרונות ייחודיים המשלימים את תחומי עיסוקה המרכזיים של הקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • רכישות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully