וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

17 שנים אחרי: אדידס משיקה מחדש את הקמפיין האלמותי

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 14:55

Impossible is Nothing, הקמפיין המפורסם של החברה, יעלה מחדש במקביל במספר מדינות, לאחר שנוצר בשיתוף פעולה עם האנשים המשפיעים ביותר בעולם בהם הזמרת ביונסה, שחקן הכדורגל פול פוגבה והגיימר הבין-לאומי נינג'ה

פול פוגבה בקמפיין החדש של אדידס/יחצ אדידס

חוזרת למקור: חברת adidas מכריזה היום (19 באפריל) על השקת קמפיין גלובלי חדש, וחזרה לסלוגן המיתולוגי של המותג משנת 2004: Impossible Is Nothing.

את השקת הסלוגן באמצעות הקמפיין העולמי החדש, תחת אותו השם, המציג כ- 20 סרטונים ייחודיים סביב סיפורי השראה הקשורים לעולמות התרבות והספורט. בין הסיפורים הבולטים מככבות מספר דמויות של האנשים המשפיעים בעולם בהם הגיימר Ninja, הזמרת הפופולארית ביותר בעולם ביונסה, ושחקני הכדורגל פול פוגבה (מנצ'סטר יונייטד) ומוחמד סלאח (ליברפול) לצד שלל ספורטאים עולמיים נוספים.

בישראל נבחרו להוביל את הקמפיין המקומי מספר ספורטאים ישראלים, המייצגים את הגישה והמסר של adidas כי "בלתי אפשרי הוא כלום", בהם המתעמלת האומנותית מהטובות בעולם לינוי אשרם, הג'ודוקא המעוטר פיטר פלצ'יק והאצנית שוברת המוסכמות ביטי דויטש כאשר אלו יופיעו בשלטי חוצות ברחבי הארץ.

הסלוגן הישן-חדש של adidas, Impossible is Nothing, לוכד בשלוש מילים את מהותה של adidas כמותג נצחי ואת הגישה המוכרת ומשותפת לכלל הספורטאים ברחבי העולם. מאז ומתמיד אמונת הליבה של adidas היא כי דרך הספורט ניתן לשנות חיים ולשבור מחסומים על המגרש ומחוצה לו. את החזון הזה מיישם המותג יומיום באמצעות פיתוח טכנולוגיות ייחודיות, שיתוף פעולה אדוק עם מגוון קהילות עולמיות, שיתופי פעולה עם יוצרי תוכן, אמנים וספורטאים משלל סוגים. גם בקמפיין הנוכחי כאמור גויסו האנשים המשפיעים ביותר בעולם, משלל תחומים, זאת במטרה לעורר השראה ולייצר שינוי.

הקמפיין והאסטרטגיה החדשה מתחברים גם הם לתכנית החומש אותה הציגה adidas בחודשים האחרונים, בה המשך המאבק כנגד זיהום הפלסטיק בעולם. בשנים האחרונות מובילה adidas את המאבק בפסולת הפלסטיק באוקיינוסים ובחופים, ומשקיעה משאבים רבים במחקר ופיתוח של טכנולוגיות חדשניות ובדים ידידותיים לסביבה. בשנת 2015 הושק לראשונה שיתוף פעולה עם ארגון פרליי העולמי- ארגון ללא מטרת רווח שפועל לניקוי קרקעיות האוקיינוסים ופני החופים בעולם מפסולת פלסטיק. במסגרת שיתוף הפעולה adidas מייצרת מבקבוקי הפלסטיק האלו סיבי בד, מהם מיוצרות הנעליים ופרטי ביגוד אקולוגים נוספים. גם קמפיין זה מייצג גישה חדשה לעיצוב בר-קיימא ומהדגיש את מחויבותה של adidas לעתיד טוב יותר עבור כדור הארץ שלנו.

  • עוד באותו נושא:
  • אדידס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully