וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטיסים אתכם: רשת מחסני השוק בשיתוף פעולה עם MAX ו"הדקה ה-90"

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 14:01

לקראת החזרה לשגרת חופשות הקיץ, רשת מחסני השוק משיקה שיתוף פעולה עם max ועם הדקה ה-90: מחזיקי כרטיס אשראי של הרשת, יזכו להנחה של עד 250 דולר לחופשה בחו"ל

רשת "מחסני השוק" הודיעה על השקת מבצע משולב, ביחד עם חברת האשראי MAX וסיטונאית התיירות "הדקה ה-90". במסגרת המסצע ייהנו הרוכשים, כפי שיפורט להלן, מהנחה משמעותית בעת הזמנת חושה בחו"ל. ההנחה תינתן בלעדית למחזיקי כרטיס אשראי Wincard + של רשת מחסני השוק, שיזכו ל-250 דולר בהזמנת חופשה משפחתית, או ב-100 דולר בהזמנת חופשה זוגית, למגוון יעדים במהלך החודשים יולי-ספטמבר, וחגי תשרי.

הטבת החופשות כוללת טיסה, לינה, אירוח והעברות. לצורך העניין נבחרו בתי מלון בדרגת אירוח של 5 כוכבים על בסיס חצי פנסיון, או על בסיס הכל כלול. ביניהם:

  • קוס, יוון: על בסיס הכל כלול - Kipriotis village resort
  • בורגס, בולגריה: על בסיס הכל כלול - Kotva hotel
  • פאפוס, קפריסין: על בסיס הכל כלול- Louis Phethon beach
  • כרתים, יוון: על בסיס חצי פנסיון - Aquila Rithymna beach

למימוש ההטבה תידרש הזנת קוד קופון במוקד הדקה ה-90 או באתר הייעודי למבצע. בין היעדים הבולטים: איי יוון, קפריסין ובולגריה.

רשת מחסני השוק במהלך משותף עם max והדקה ה-90. jimmy teoh pexels,
רשת מחסני השוק במהלך משותף עם max והדקה ה-90/jimmy teoh pexels

קטליזטור לענף התיירות היוצאת

עוזי נעמן, מנהל השיווק ברשת מחסני השוק, מסר: "אנו פועלים רבות על מנת להעניק ערך מוסף ובידול ללקוחותינו הנאמנים ולחברי מועדון הלקוחות, המונה מאות אלפי לקוחות מרחבי הארץ. מהלך ייחודי זה נרקם יחד עם חברת max בכדי לעודד את הציבור לטוס מחדש אחרי תקופה מאתגרת וליהנות מחופשה מפנקת, ביעדים פופולאריים בעונה הבוערת ביותר. זהו שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין חברת קמעונאות לתיירות ואנו צופים הצלחה רבה, שתהווה זריקת עידוד וקטליזטור לענף התיירות היוצאת".

שיתוף פעולה "מטיסים אותך לחו"ל". שיווק מחסני השוק,
שיתוף פעולה "מטיסים אותך לחו"ל"/שיווק מחסני השוק

ממכולת קטנה בבאר שבע ל-63 סניפים בפריסה ארצית

ירון טיקטין, סמנכ"ל לקוחות פרטיים ואשראי בחברת max: "חברת max מקפידה לעמוד לצד לקוחותיה ולהעניק להם הטבות באמצעות שיתופי פעולה אסטרטגיים. אחרי שנה לא קלה אנחנו מזהים את הצורך של הציבור לצאת לחופשה ושמחים לאפשר ללקוחותינו ליהנות מהטבה משמעותית, שתקל עליהם לצאת לחופשה בתקופת הקיץ במקומות אטרקטיביים".

רשת מחסני השוק, הנה רשת שיווק בבעלות משפחתית ובפריסה ארצית המונה 63 סניפים מצפת ועד אילת. הרשת מנוהלת על ידי משפחות נעמן וכהן, שהחלה ממכולת קטנה בעיר באר שבע. בשנת 2019 רכשה הרשת את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לרשת השיווק בין הגדולות והמובילות בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully