וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Gett מתחזקת: שותפות חדשה עם חברה בארה"ב

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 10:26

Gett מודיעה היום על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת התחבורה וצי הרכב האמריקנית Curb Mobility, הפועלת ב-65 ערים בארצות הברית. לדברי החברה, מהלך זה מחזק את אחיזתה בשוק המוביליטי בעולם

Gett תשתף פעולה עם Curb Mobility במטרה להגדיל את היצע המוניות שלה ללקוחותיה העסקיים מכל העולם, ב-65 ערים ברחבי ארצות הברית. לגט יש כבר שותפים גלובליים בתחום המוביליטי, החברות Lyft ו-Ola והשותפות האחרונה מחזקת עוד יותר, את מעמדה בתחום הנסיעות העסקיות בעולם.

Gett מציעה פלטפורמה טכנולוגית להזמנת נסיעות דרך אפליקציה וחשבון עסקי קיים, ברכבים של חברות צד שלישי במקומות שונים בעולם. השותפות החדשה, שנחתמה בעקבות הדרישה הגוברת לנסיעות עסקיות, תאפשר ל- Gett, להרחיב את השירות שלה ליותר אזורים, וכן תאפשר רמת שירות גבוהה ללקוחות עסקיים, שיוכלו לנסוע במוניות צהובות וברכבים אחרים של גט ושל שותפותיה.

Gett נכנסת לעוד 65 ערים בארצות הברית. יח"צ,
Gett נכנסת לעוד 65 ערים בארצות הברית/יח"צ

העסקים חוזרים לשגרה

Gett השיקה בשנת 2010 את אחד השירותים הראשונים בתחום לחברות ועסקים, כשגוגל ודיסני היו מהלקוחות הראשונים שלה.

על פי Gett, היא מפחיתה את הוצאות התחבורה של לקוחותיה, בשיעור של כ-45% בממוצע, על ידי השוואת מחירים בין שירותי הסעות שונים, אכיפת מדיניות נסיעות פנים-ארגונית ואופטימיזציה של תהליכי back-office.

נכון לרבעון הראשון של 2021, הנסיעות העסקיות, באמצעות השותפות של Gett, היו אחראיות לכשליש מסך נסיעות ה-B2B של החברה. עם ההצטרפות של חברת Curb וההתמקדות הגלובאלית של Gett בפלטפורמת נסיעות עבור המגזר העסקי, החברה צופה כי השותפות יהיו אחראיות על מרבית נסיעות ה-B2B כבר עד סוף השנה הנוכחית.

השווקים הגדולים של Gett, בישראל ובבריטניה והיקף השימושים בשירותיה, מעידים על חזרה לשגרה. ברבעון הראשון של השנה הנוכחית, היקף הנסיעות העסקיות בחברה הגיע ל-80% בהשוואה לחודשים שקדמו לפרוץ מגיפת הקורונה.

מעמדה של Gett בשוק הגלובלי מתחזק

דייב וייסר (Dave Waiser), מנכ"ל ומייסד משותף של Gett: "השותפות של Gett שעליה אנחנו מכריזים היום, מקבעת את המעמד של המוצר שלנו כפלטפורמה טכנולוגית שמתמקדת בניהול הסעות (GTM), בשוק גלובלי של 79.6 מיליארד דולר. בשנים האחרונות הפכנו למובילה עולמית ב-GTM ואנחנו משרתים רבע מחברות Fortune 500".

וויסר הוסיף: "הפלטורמה שלנו, שמבוססת על ענן, אוספת פתרונות תחבורה קיימים לפלטפורמה אחת ומסייעת לעסקים לנהל את ההוצאות על ההסעות שלהם ביעילות. בנוסף, התוכנה שלנו יכולה להרחיב את השירות של הלקוחות, על ידי חיבור לרשת תחבורה גלובלית. אנחנו מאמינים שחיבור של שירותי הסעות מזדמנים וציי רכב בפלטפורמה אחת, ושדרוג חווית הנסיעה של העובדים, החל מההזמנה, דרך הנסיעה עצמה, ועד לטיפול בחשבוניות וניתוחי מידע, יוביל לחיסכון בזמן ובכסף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הזדמנויות חדשות לנהגים המקומיים

עמוס תמם, מנכ"ל Curb אמר: "בזמן שערים ברחבי ארה"ב מתכוננות להגעה מחודשת של מבקרים מחוץ למדינה, השותפות שלנו עם גט תיצור הזדמנויות חדשות להכנסות עבור הנהגים המקומיים, ותבטיח כי הלקוחות העסקיים של גט, יקבלו שירותי הסעות בטוחים, אמינים ומוכרים, על ידי התושבים המקומיים. שילוב פלטפורמה כמו של Gett ופתיחת ערוץ דיגיטלי חדש, המוניות הופכות לזמינות בכל מקום עבור הלקוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully