וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחוף אין מחיר: היתר לשני מגדלי יוקרה בבת ים

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 11:31

פרויקט היוקרה BRIZZO, בשכונת פארק הים בבת ים, קיבל השבוע היתר בניה למגדל השני בתחומו. המגדל שיתנשא לגובה 20 קומות יכלול 76 דירות. ההשקעה בפרויקט כולו מוערכת ב-192 מיליון שקל. עד כה נמכרו במתחם דירות בשווי 80 מיליון שקל

הוועדה לתכנון ובניה בת-ים העניקה השבוע היתר בניה למגדל מגורים ראשון (מבין שניים) בפרויקט של קבוצת שפונדר פדלון, בבת ים. בנייתו של המגדל בן 76 הדירות תחל בימים הקרובים. עד כה נמכרו בפרויקט דירות בשווי 80 מיליון שקלים. רמת המחיר, על פי המשווקים, נמוכה בכ-15% בהשוואה לשכונת החוף של ראשון לציון הצמודה לפרויקט מדרום.

את הפרויקט, בונה שפונדר פדלון, על שני מגרשים צמודים, שאותם רכשה החברה במסגרת עסקאות קומבינציה מול בעלי קרקעות פרטיים. הפרויקט יכלול דירות בנות 3, 4 ו-5 חדרים לצד דירות פרימיום והוא מתוכנן על ידי משרד כנען-שנהב אדריכלים.

לפני כחודשיים ניתן היתר בניה בתנאים למגדל השני הצפוי להיבנות בפרויקט ובו 83 דירות ב-23 קומות.

25 אלף שקל למ"ר בנוי

קצת על המחירים בפרויקט: דירות 4 חדרים גדולות בשטח של 115 מ"ר מוצעות למכירה בפרויקט ב-2.9 מיליון שקלים ואילו מחירן של דירות 5 חדרים חזיתיות בשטח של 130 מ"ר עומד 3.3. מיליון שקלים. מועד אכלוסו של הבניין הראשון מוערך בסוף שנת 2023..

העסקאות שנעשו עד כה ב- BRIZZO, משקפות רמת מחיר של כ-25 אלף שקל למ"ר בנוי. על אף שמדובר ברמת מחיר גבוהה לעומת מחירי דירות חדשות בעיר בת ים, הרי שביחס לאזור שבו נבנה הפרויקט, מצהירים המשווקים כי מדובר במחיר אטרקטיבי.

מגדלים בחוף בת ים, 24 ביוני 2020. ראובן קסטרו
מגדלים בחוף בת ים/ראובן קסטרו

מהיחידות האחרונות שנותרו על קו החוף

שכונת פארק הים נבנית על אחת מחטיבות הקרקע הפנויות האחרונות בגוש דן, אשר צמודות לקו חוף. השכונה צפויה לכלול 5,000 יחידות דיור חדשות בשילוב שטחי מסחר, תעסוקה, מבני ציבור ושטחים ירוקים.

ארז שפונדר, בעלים ומנכ"ל משותף בקבוצת שפונדר-פדלון: "שכונת פארק הים מציעה שילוב של מיקום יוקרתי על קו החוף, לצד מחירי דירות שעדיין נמוכים משמעותית ביחס לשכונות תל אביב מצפון וראשון לציון מדרום. השכונה מביאה סטנדרט מגורים חדש לעיר בת ים וצפויה למשוך אליה הן משפרי דיור מהעיר והן רוכשים מכל רחבי אזור מרכז הארץ שמעוניינים ברכישת נכס על קו החוף בלב גוש דן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully