וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפה ואקמול: רשת סופר פארם תמכור גם מזון

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 0:10

רשת סופר-פארם משיקה קונספט קמעונאי חדש: DAILY'S, המשלב מכירה של מזון טרי עם בית מרקחת ומחלקות טואלטיקה ותינוקות. המכירה תחל בשישה סניפים בערים: רמת גן, תל אביב, הרצליה, ירושלים ולוד

ליאון קופלר, ניצן לביא, דני לוזון ובכירים נוספים מהנהלת סופר-פארם יחד עם עמוס אפל ושי מונטג מרביבה וסיליה, השיקו אתמול, 19.4, את הסניף הראשון של סופר-פארם Daily's - קונספט ייחודי המשלב מזון טרי ואיכותי בשילוב בית מרקחת.

הסניפים שייפתחו ל-DAILY'S, הם שדרוג של סניפי פארם קיימים וסניף אחד, בבורסה ברמת גן, שיופעל בקונספט חדשני. בשלב בחירת המיקומים לסניפי DAILY'S, הושם דגש על אזורים בהם התנועה הרגלית ערה ואזורים מרובי משרדים.

Daily's יציע מזון טרי, ארוז ומוכן לאכילה בשיטת "על הדרך". ניתן יהיה למצוא ב-Daily's בין השאר כריכים, סלטים, מאפים, טאפסים פסטות ומרקים שרובם הוכנו באותו היום.

מימין לשמאל: עמוס אפל,ליאון קופלר ושי מונטג. חן גלילי,
מימין לשמאל: עמוס אפל, ליאון קופלר ושי מונטג/חן גלילי

הביקוש למזון בסגנון "Grab and Go", אוכל ארוז ומוכן לאכילה שנקנה ונאכל "על הדרך", הולך וגדל בשנים האחרונות, והגיע לשיאו עם פרוץ נגיף הקורונה ברחבי העולם. באירופה וארה"ב ניתן למצוא מגוון רחב של רשתות המציעות מזון מוכן, טרי וארוז. רשת סופר-פארם, שאבה השראה מהמגמה העולמית וזיהתה את הצורך באוכל נגיש לצריכה "על הדרך" גם בישראל.

ב- Daily's נמצא, בין היתר: קפה, מאפים, כריכים, סלטים, פירות וירקות, פסטות לחימום, קארי טבעוני, מנת דג, שוקולד איכותי ועוד. מגוון המנות ב Daily's, כולל מנות מיוחדות לצמחונים וטבעונים.

מרבית המוצרים פותחו במיוחד עבור Daily's, וספקי הרשת נדרשו לעמוד בסטנדרטים מחמירים. כלל המזון שיימכר בDaily's מיוצר על ידי יצרנים מקומיים ואיכותיים דוגמת לחם חם, ביסקוטי איקה שוקולד ועוד.

תפריט הרשת ומחירים:
קפה: 7-12 שקלים
סנדוויצ'ים: 22-32 שקלים
מאפים: 10-12 שקלים
ירקות/פירות בכוס: 20 שקלים
סלטים גדולים: 35 שקלים
טפאסים: 20 שקלים
מנות מבושלות: 39-45 שקלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סניף DAILY'S של סופר פארם ימכור מזון טרי. חן גלילי,
סניף DAILY'S של סופר פארם ימכור מזון טרי/חן גלילי

בית המרקחת הוא הלב והעוגן

ניצן לביא, מנכ"ל סופר-פארם: "סופר-פארם היא חלק בלתי נפרד מחיי היומיום של הישראלים, וכעת אנו מבקשים לפגוש את הלקוחות שלנו בזירה נוספת ולספק להם גם מזון טרי. אנחנו מביאים ל-Daily's את כל הדברים שסופר-פארם מצטיינת בהם: המקצועיות, האיכות והחוויה ושמים דגש מהותי על הטעם והטריות. כל זאת מבלי לוותר על בית המרקחת שהוא תמיד היה הלב והעוגן המרכזי שלנו".

לביא מוסיף: "מעל 40 שנה, שסופר-פארם מביאה לישראל קונספטים ייחודיים, הנותנים מענה לצרכים של לקוחותינו. מבחינתנו מדובר בפריצת דרך ובמהלך אסטרטגי".

סניף דייליס, ימכור מזון טרי לצד בית המרקחת המוכר של סופר פארם. חן גלילי,
סניף דייליס, ימכור מזון טרי לצד בית המרקחת המוכר של סופר פארם/חן גלילי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully