וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

BEKO מקדמת את איכות הסביבה - עם פרסומת שנוצרה ע"י בינה מלאכותית

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 12:08

הפרסומת החדשנית של Beko למוצריו הידידותיים לסביבה נערכה כולה על ידי טכנולוגיית בינה מלאכותית. המסר: האדם והטבע הם אחד, ולכן גם לא תראו אף מוצר על המסך

Beko, המותג האירופי המוביל של מכשירי חשמל לבית, יוצא בימים אלו בפרסומת חדשה תחת השם Connections שנערכה כולה על ידי טכנולוגיית בינה מלאכותית. מטרת הפרסומת היא לקדם את מוצרי החברה הידידותיים לסביבה והמסר הוא שהאדם והטבע הם אחד - ולכן גם לא תראו במהלכה אף מוצר על המסך, רק את הטבע והחיבור העוצמתי לאדם.

השנה מתמקדת החברה בהעצמת הדורות הבאים לחיים בריאים יותר, המתאפשרים דרך שמירה על הסביבה והבראת כדור הארץ. ב-Beko אומרים כי כל הפעולות שאנו עושים וכל המוצרים שבהם אנו משתמשים משפיעים על הטבע, ולכן בפיתוח המוצרים שלהם הם משתמשים בטכנולוגיות בנות קיימא וידידותיות לסביבה כדי לצמצם בהדרגה את טביעת הפחמן של החברה.

על מנת להעביר את המסר הזה לקהל הצרכנים, העלה המותג פרסומת של 60 שניות שנוצרה והופקה על-ידי Seyhan Lee, חברה לפיתוח והפקה אמנותית. כדי לחזק את המסר של השימוש בטכנולוגיות מתקדמות בתהליכי הייצור, בניהול המפעלים ובשרשרת האספקה של החברה ברחבי העולם, הוחלט כי את הפרסומת כולה תערוך תוכנה המבוססת על טכנולוגיית בינה מלאכותית. וכדי להעביר את המסר של קיימות ושמירה על הסביבה, והחיבור בין האדם לטבע, הוחלט שבפרסומת, שמהווה עליית מדרגה עיצובית ל- Beko, תהיה פרויקט השיווק הראשון של החברה שאינו מציג שום מוצר.

בתהליך הפקת הפרסומת שילב סטודיו סייהאן לי עשרות אלפי פריימים ודימויים של אובייקטים כגון צדפים, עלים ופריטים אחרים מהטבע. מאותו שלב נטלה תוכנת הבינה המלאכותית את המושכות והיא זו ששילבה את היסודות של הטבע והאדם ויצרה פרשנות משלה. התוצאה היא רצף מעברים המראים תמונות וחיבורים שנוצרו על-ידי בינה מלאכותית, של פרחים, קונכיות וצדפים, גלי אוקיינוס הנשברים על החוף ושורה של אובייקטים המתמזגים זה לתוך זה ויוצרים תמונת תנועה ייחודית.

זיינפ יאלים אוזון, מנהלת השיווק הראשית של ארצ'ליק, ציינה כי, "קיימות היא לב ליבם של עסקי Beko. רצינו ליצור סרט עתיר השפעה המבטא את החזון שלנו, ובמקביל מעורר מחשבה ומעודד מעורבות. השאיפה שלנו היא ליצור תוכן מרתק, המעודד ומניע בני אדם להצטרף אלינו במסענו לקיימות".

פינאר סייהאן דמירדאג, המנהלת הקריאטיבית של הפרויקט, אמרה, "אחד הדברים הנהדרים בסרטים הנוצרים עם בינה מלאכותית הוא ש-AI אינה מבחינה בין עצמים כמו בני אדם. בני אדם רואים את עצמם כנפרדים מסביבתם, בעוד שאלגוריתם רואה את התמונה הכוללת. לכן, הוא מסוגל ליצור תמונות שבהן מרכיבים מתמזגים זה בזה והופכים לאחד, דבר שאינו מתאפשר בדמיון האנושי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully