וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טמפו משיקה פאב מקצועי של "גולדסטאר" לקיום סדנאות וטעימות מקצועיות

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 15:01

מותג הבירה "גולדסטאר" משיק פאב ייחודי וראשון מסוגו בישראל, להעשרת הידע בתחום הבירה ולעידוד צריכה נכונה. הפאב ממוקם במתחם מפעל טמפו באזור התעשייה פולג וההשקעה בו נאמדת בכ-2 מיליון שקל. ישמש בנוסף גם לסדנאות בתחומי הקפה והבירה

גולדסטאר, שהשיקה אמש בירה מיוחדת בשם WILD BATCH מתוצרתה, הכריזה במקביל על השקת פאב מקצועי חדש. הפאב, שהיה ידוע בעבר לקהל מקצועי בכינוי "הפאב של נחום", על שם מדריך הבירה המיתולוגי של טמפו - ושימש כמרכז הכשרות לעובדי המפעל ואנשי המכירות של החברה - שודרג ושופץ לאחרונה בסגנון קלאסי, חם ומושך, שלא היה מבזה בר אירי בשדרות TEMPLE BAR בדבלין.

הפאב של "גולדסטאר", הממוקם במפעל טמפו בנתניה, מאופיין כחם ואינטימי, מעוצב עם החומרים: עץ, כרום ושיש, כמו פאב שכונתי, ומאובזר במכשור עדכני למזיגת בירה, משקאות אלכוהוליים וקפה. בפאב יתקיימו סדנאות מקצועיות וחווייתיות לקבוצות.

טמפו משיקה: הפאב המקצועי של "גולדסטאר". רפי דלויה,
טמפו משיקה: הפאב המקצועי של "גולדסטאר"/רפי דלויה

"חווייה שונה ושלמה"

אורי אלדר, מנהל שיווק גולדסטאר מסר: "אנו גאים ונרגשים להשיק את הפאב המקצועי של גולדסטאר. מטרתנו היא לשמר את הלקוחות הטובים שצורכים את מותגי הבירה שלנו כבר שנים רבות, להעשיר את הידע שלהם בתחום הבירה וליצור חוויה מרגשת שלא חוו על כה בשום מקום אחר".

אלדר מוסיף: "חשוב לנו לקדם את התרבות של צריכת האלכוהול בישראל לצריכה נכונה ואחראית. אין לנו ספק שהפאב החדש יעניק חוויה שונה ושלמה וכי יתרום רבות לחובבי הבירה".

אירוע השקת הפאב המקצועי של "גולדסטאר". רפי דלויה,
אירוע השקת הפאב המקצועי של "גולדסטאר"/רפי דלויה

הסדנאות שיתקיימו במקום:
סדנאות קפה עם מדריך קפה מקצועי.
סדנאות יין עם היינן עידו לוינסון וייננים נוספים מיקב ברקן סגל.
סדנאות בירה מרובות משתתפים בהן יוצג מגוון מותגי הבירה של טמפו ומותגי הייבוא של החברה מרחבי העולם. סדנאות הבירה יספקו תוכן עשיר ומעניין לגבי בישולי הבירות השונות של טמפו.
הסדנאות מועברות על ידי עידו מונד, מנהל הפאב ושופט בירה מוסמך, ויכללו מידע חדש על הבירות שכולם מכירים ואוהבים, תהליך הייצור, גרסאות חדשות וכמובן הדרכות מקיפות וחווייתיות על המותגים המובילים בעולם מסוגם ומקטגוריות שונות.

גולדסטאר, אירוע השקת הפאב המקצועי. רפי דלויה,
גולדסטאר, אירוע השקת WILD BATCH שהתקיים אמש בפאב החדש/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully