וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

BBB HAPPY: הנבחרים לאנשי השיווק של החודש - מובילי קבוצת BBB, רשת ההמבורגרים הישראלית

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 18:31

איגוד השיווק הישראלי בחר באהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת B.B.B ובשרון שפירא, סמנכ"ל השיווק של הקבוצה, לאנשי השיווק של חודש אפריל, בזכות מהלך אמיץ ומרגש שיזמו בזמן קורונה

משבר הקורונה השפיע על המשק כולו ובפרט על ענף המסעדנות. המצב הכלכלי וחוסר הוודאות של הציבור, השפיעו גם הם על נכונות הציבור להוציא כספים והמסעדות התנהלו תוך ספיגת הפסדים קשים ומשמעותיים. הלקוחות המפוחדים הסתגרו בבתיהם, והממשלה נקטה בצעדי חירום, שכללו את סגירת המשק כולו.

שינוי אסטרטגיה שיווקית

כמו אחרים בתחום המסעדנות, גם קבוצת BBB סיימה את 2020 במצב מאתגר. תקציבי הפרסום של הרשת הוקפאו במיידי, והנהלת נאלצה לשנות את האסטרטגיה. ואכן, בוצע מעבר מהיר משיווק רשתי ברמה הארצית, לשיווק ממוקד, ברמה הלוקאלית.

BBB חוזרת למסעדות. גבע טלמור,
BBB חוזרים לארח במסעדות/גבע טלמור

Share The Moment

בראשית חודש מרץ 2021, עם שורת ההקלות שאישרה הממשלה, עלתה הרשת בפעילות פרסומית שנשענה על הסלוגן BBB - Share The Moment.

סרטון פרסומת שהפיקה הקבוצה, מתאר את המפגש המרגש בין צוות המסעדה לבין האורחים, המגיעים אליה לאחר שנה. בסרטון מוצגת משפחה ישראלית שהמתכוננת ליציאה למסעדה כבילוי משפחתי עם סבא וסבתא, בעוד שבאותו הזמן מוצג צוות המסעדה, המתכונן לבואם של האורחים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"פורט על נימי הרגש"

בסרטון ניראה צוות המלצרים, מנקה את השולחנות ואת הדלפקים, השפים מכינים את המטבח, קוצצים ירקות ומכינים המבורגרים, כולם עוטים מסכה ומקפידים על ריחוק חברתי כפי שנדרש.

המשפחה תועדה כעסוקה בהתארגנות ליציאה בעוד הצוות תועד עסוק בהכנות עד למפגש המרגש. הקמפיין תואר כ"פורט על נימי הרגש", כזה שהצליח להציג הלכה למעשה, ללא ציניות, את ההתרגשות אותה חווים המסעדנים ואת הגעגוע העז לאורחים.

אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB, רשת ההמבורגרים הישראלית. רמי זרנגר,
אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB/רמי זרנגר

תרם לעידוד הבילוי

הקמפיין, בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים, עלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים (12, 13), בערוצי הספורט, ברשתות החברתיות ובאתרים מובילים באינטרנט, כמו גם בפעילות מיתוג על גבי אלמנטים שונים במסעדות עצמן.

הקמפיין העביר את המסר הכללי של כל המסעדות בארץ, וקידם את ערך הגעגוע של המסעדנים, לאירוח הלקוחות. הקמפיין תרם לעידוד החזרה לשגרת הבילוי במסעדות, והביע את תחושותיהם של כל העוסקים בענף, ללא קשר ישיר לרשת ההמבורגרים, BBB.

שרון שפירא, סמנכ"ל השיווק של קבוצת BBB. איתמר משולם,
שרון שפירא, סמנכ"ל השיווק של קבוצת BBB/איתמר משולם

"הצליחו לייצר התרגשות וגעגוע"

הקמפיין שעלה לפני חג הפסח, זכה לייחודיות: BBB, ממובילות תחום ההמבורגרים בארץ, היא רשת המסעדות היחידה שעלתה בקמפיין, הן בדיגיטל והן בטלוויזיה. המהלך כולו קיבל גיבוי גם בפעילות יחסי ציבור משמעותית, דוגמת ראיון בחדשות 13 עם מנכ"לית הקבוצה, ידיעות במדורי שיווק ופרסום, קולינריה ועוד.

מנימוקי ועדת השיווק:
"אהובה תורג'מן ושרון שפירא, הובילו מהלך שיווקי מתוחכם ופורץ דרך, אשר שינה באופן לא מבוטל את הדרך שבו נתפסה ישיבה במסעדה לאחר משבר הקורונה הקשה. המשבר הביא לזעזוע מוחלט בתחום המסעדנות ובעזרת המהלך השיווקי האלגנטי, הצליחו השניים לייצר התרגשות וגעגוע לבילוי משפחתי במסעדה, בילוי שהיה מובן מאליו עד פרוץ משבר הקורונה אך לאחריו הפך לדבר מאיים ולא נוח"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully