וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי קליינשטיין וירמי קפלן נפגשים ברמת אביב

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 16:22

זו לא התחלה של בדיחה, אלא מקרה אמיתי שאירע לעיניהם של דיירי "משען", כשבסיום הופעה פגש קליינשטיין, בין הדיירים הנרגשים, גם את ירמי קפלן, שבא לבקר את הוריו, אירווינג ואורה קפלן, המתגוררים במקום. בקרוב ברשת משען: קרן פלס ויהורם גאון

רמי קליינשטיין הופיע בפני דיירי משען ברודצקי הצמוד לקניון רמת אביב והופתע למצא בקהל מאזיניו את הוריו של חברו הטוב הזמר ירמי קפלן. אירווינג ואורה קפלן.

קליינשטיין הנרגש סיפר לדיירים כי הפך לזמר רבות בזכות הוריו של ירמי קפלן ובעצם הפעם הראשונה בה זכה להכנס לאולפן מקצועי הייתה בזכות אירווינג שהיה מפיק ובמאי מהבולטים בישראל באותם ימים. רמי קליישטיין וחברו ירמי קפלן היו חברים בלהקת "ליקוי חמה", להקה אותה הריצו בימי לימודיהם בתיכון אליאנס.

מיד לאחר ההופעה ירד קליינשטיין מהבמה היישר אל זרועותיהם החמימות של אירווינג ואורה קפלן
הופעתו של רמי קליינשטיין בפני דיירי משען ברודצקי פתחה למעשה את סבב התרבות השלישי במשען - רשת הדיור המוגן הגדולה בישראל. בנוסף לקליינשטיין יופיעו בפני הדיירים הזמרת קרן פלס והזמר יהורם גאון.

הערב תופיע קרן פלס בפני דיירי משען פיכמן ובשבוע הבא יופיע יהורם גאון בפני דיירי משען רמת אפעל. כל אחד מתשעת בתי הדיור המוגן של משען, הפרוסים מבאר שבע ועד חיפה יזכה להופעה של אחד מהאומנים.

רמי קליינשטיין בהופעה במשען 2. יח"צ משען,
ההופעה במשען שהזכירה נשכחות/יח"צ משען

חיי החברה - היתרון הגדול

מנכ"ל משען, עמרי כהן, ציין כי מיד עם תום הסגר הראשון, ערכה משען סבב הופעות של ותיקי הזמר הישראלי. "נקטנו במהלך משולב במסגרתו דיירי משען נהנו מהופעות ותיקי הזמר והבידור הישראלי כמו טוביה צפיר, שלומית אהרון, רוחמה רז, עינת שרוף ועוד. כך גם הדיירים זכו באירועי תרבות וגם ותיקי הזמר זכו לעידוד וסיוע בימים בהם הם שבתו לחלוטין מהופעות", אמר כהן.

עם תום הסגר השני, העלתה רשת משען סדרה של ערבי תרבות עם השורה הראשונה של סופרי ישראל בהם. בהם יהושע סובול, דורית רביניאן, ישי שריד, אפרים סידון, אליס מילר, נועה ירון ועוד.
מנכ"ל משען הדגיש כי שנת 2021 תהיה שנת התרבות ברשת: "חיי החברה והתרבות הם אחד המרכיבים המרכזיים ביתרון של מגורים בבית דיור מוגן ואנחנו בהחלט מתכוונים להוסיף ולהעצים יתרון זה". אמר כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully