וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

AllCloud משיקה תכנית הכשרה למנהלי מערכות Salesforce עבור אוכלוסיות מוחלשות

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 12:43

AllCloud בשיתוף עמותת יוניסטרים יזמו את התכנית בעקבות זינוק בדרישה למומחי ענן בישראל, וכחלק מפעילותה למען הקהילה. בימים אלו מסתיים המחזור הראשון של התכנית ובוגריה יזכו בתעודה שהם מקווים כי תהיה קרש קפיצה לעתיד

חברת AllCloud, ספקית פתרונות הענן המובילה בישראל, מכריזה על השקת תכנית ראשונה מסוגה להכשרת מנהלי מערכות Salesforce.

התכנית, שמסיימת את מחזורה הראשון בקרוב, פותחה במיוחד עבור אוכלוסיות מוחלשות כחלק מתכנית הפעילות של החברה למען הקהילה ולפי כך גם תממן את ההשתתפות בקורס לעומדים בתנאי הקבלה.

מפגשי זום ותרגול עצמי

תכנית הכשרה למנהלי מערכות Salesforce, מורכבת מ-12 מפגשי זום בני 4 שעות שיתפרסו על פני 12 שבועות. בנוסף למפגשים, נדרשות מהמשתתפים כ-15 שעות תרגול עצמאי, לקראת מבחן ההכשרה המסכם.

בין הנושאים הנלמדים בקורס: היכרות עם מערכת סיילספורס, מבנה ארכיטקטוני של מערכת CRM, אוטומציות, ולידציות, שליחת מיילים, כלים בפלטפורמה, כלים צד שלישי, דו"חות ודשבורדים, אינטגרציות וממשקים, טריילהד ועוד.

קרש קפיצה לעולם ניהול המערכות

על המועמדים והמועמדות להיות מעל גיל 20, בעלי שליטה טובה בשפה האנגלית ובעלי הנכונות והיכולת להגיע לכל השיעורים.

בוגרי התכנית יקבלו בסופה, תעודת Salesforce Certified Administrator, שתקנה להם קרש קפיצה משמעותי אל תוך עולם ה"סיילספורס אדמין", תפקיד של ניהול המערכת עבור הלקוח.

כחלק מהתפקיד אחראי מנהל המערכת על תפקוד רציף ותקין של המערכת, יעילות מקסימלית, תכנון נאות, קבלה ויישום של דרישות משתמשים, אסקלציות של דרישות מורכבות ועוד. תפקיד אדמין המערכת פותח עולם שלם של מערכות מידע, ולא בהכרח סיילספורס, ומהווה אבן דרך משמעותית בדרך לקריירה בתחום מערכות מידע והיי טק.

נועה שומרוני גל, סמנכ''לית משאבי אנוש, ALLCLOUD. שי גל,
נועה שומרוני גל, סמנכ''לית משאבי אנוש, ALLCLOUD/שי גל

הזדמנות תעסוקה למצטיינים

נועה שומרוני-גל, סמנכ"לית משאבי האנוש ב AllCloud: "כחברה הרואה כערך עליון את החשיבות הרבה בתרומה לקהילה, הרי שהתכנית הייחודית הזו, מתמקדת בהקניית כלים פרקטיים משמעותיים, להשתלבות בשוק העבודה, לצעירים מאוכלוסיות שאינן נגישות לכלים אלו בדרך כלל".

שומרוני-גל מוסיפה: "למשתתפי הקורס, שיסיימו בהצטיינות, תפתח גם האפשרות למועמדות לתפקיד רלוונטי ב- AllCloud".

AllCloud היא חברת שירותים מקצועיים גלובלית, המספקת לארגונים את הכלים להפעלה וטרנספורמציה בענן. באמצעות שילוב ייחודי של מומחיות וזריזות, AllCloud מאיצה את החדשנות בענן ומסייעת לארגונים למצות את מלוא הפוטנציאל והערך הטמונים בטכנולוגיית הענן. החברה משרתת לקוחות ברחבי העולם ממשרדיה בישראל, אירופה וצפון אמריקה.

סיילספורס פועלת בשוק ה-CRM (מערכות מידע לניהול לקוחות). על לקוחותיה נמנים: בנק הפועלים, דואר ישראל, כלל ביטוח ועוד. הדרישה לאנשי יישום והטמעת המערכת גדלה מיום ליום כאשר יש יתרון מובהק לבעלי תעודת הסמכה רשמית SCA אותה יקבלו המשתתפים בקורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully