וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופסוף חוזרים לשגרה: בעלי העסקים הקטנים חגגו בהופעה מיוחדת

בשיתוף בנק הפועלים

5.5.2021 / 10:19

צפו: בנק הפועלים שיתף פעולה עם מועדון הזאפה והזמין את הלקוחות העסקיים שלו לערב של כיף, שכלל הופעה מרגשת: "קצת קשה להאמין שכולנו כאן, פנים אל פנים. זה הכי מדהים בעולם", אמרה המשנה למנכ"ל הבנק, דלית רביב

בווידיאו: לקוחות בנק הפועלים הגיעו להופעה חגיגית בזאפה/עריכה: דפי מקל

שנה שלמה ישבנו בבית, התגעגענו וחיכינו לחזרת ההופעות והנה, זה סופסוף קורה, עם סוג של חזרה הדרגתית לשגרה.

כדי לחגוג את המאורע המשמח הזה ולהעלות חיוך על פניהם של בעלי העסקים הקטנים, שנאבקו במשבר הקורונה בשנה החולפת, שיתפו בנק הפועלים וקבוצת זאפה פעולה והזמינו את הלקוחות העסקיים של הבנק להופעה מיוחדת של אמיר דדון. ההופעה נערכה במסגרת שיתוף פעולה בין בנק הפועלים וזאפה, במסגרתו הופיעו אמנים רבים כגון קרן פלס, מירי מסיקה, גידי גוב, קובי אפללו, תקווה 6, מוש בן ארי בפני בעלי עסקים בליווי הרצאה של יועץ אסטרטגי שיווקי. יצאנו לצפות, ליהנות ולפגוש את המעורבים.

דלית רביב, משנה למנכ"ל ומנהלת החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים, סיפרה על היוזמה: "יש לנו סדרה של 10 הופעות שיזמנו עם זאפה ועכשיו כשאנחנו נפגשים פה עם כולם, פנים אל פנים, קצת קשה להאמין. התרגלנו לראות את כולם דרך המסכים ופתאום הם כאן ושרים ביחד. זה הכי מדהים בעולם".

אסף מור, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בקבוצת זאפה, הוסיף: "זה שיתוף פעולה מדהים עם השותפים הטבעיים שלנו מבנק הפועלים. אנחנו מאוד מתרגשים, כי היה עצוב להיכנס למועדונים כל השנה ולראות הכל דומם וכסאות הפוכים. בשעה טובה הגענו לרגע הזה".

באירוע נכח גם שלומי לחנה, יועץ אסטרטגי ושיווקי ומרצה לשיווק, שאמר: "השינוי הגדול ביותר בעקבות השנה הזו הוא להבין שעסקים שיודעים לתפקד בחוסר ודאות, ולגלות גמישות מחשבתית, יצירתיות ויציאה מהקופסה, מוצאים את הפתרונות הטובים ללקוחות שלהם. חשוב שבעלי עסקים יבינו את הצורך בשינוי תוך כדי תנועה".

וכיצד מסייעים כעת לבעלי העסקים, שמתחילים להתאושש מהשנה הקשה שעברו? רביב מסבירה: "אנחנו פותחים בבנק הפועלים תכנית מיוחדת עבורם, עם ייעוץ פיננסי לחזרה לשגרה. אנחנו בונים איתם מסגרות שיתאימו להם וליכולת ההחזר שלהם. אני חושבת שיש עסקים שלא רק יחזרו למה שהיה לפני הקורונה, אלא יהיו אפילו גדולים יותר".

לסיכום, היא הדגישה: "התפקיד הציבורי שלנו הוא ללוות את העסקים ולהצמיח את המשק. זה חלק בלתי נפרד מבנק הפועלים".

בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully