וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: התכשירים שיעשו לכם את הקיץ

21.4.2021 / 7:01

האביב הגיע, הקיץ בפתח וזה הזמן להצטייד בתכשירים שיביאו אתכן מוכנות לעונות החמות של השנה. הנה כמה מוצרים חדשים שהושקו לאחרונה

קמדיס: Nourishing Hand Cream - קרם לחות מזין לידיים לעור יבש

קרם ידיים של קמדיס. יחצ,
קרם ידיים של קמדיס/יחצ

בתזמון מושלם עם מזג האוויר היבש, משיקה חברת הדרמו-קוסמטיקה קמדיס קרם לחות מזין לידיים, המיועד להזנת כפות הידיים והעשרתן בלחות. הקרם בעל מרקם נעים הנספג במהירות ומותיר את העור רך, נעים וגמיש. התכשיר מסייע לכפות ידיים יבשות וסדוקות, מזין ולוכד את הלחות בעור, מרכך מרגיע ומחדש עור יבש וסדוק.

כחלק מערך הקיימות, שהוא נר לרגליה של קמדיס, הקרם יימכר בשפופרת הניתנת למחזור ללא אריזה חיצונית לטובת שמירה על איכות הסביבה.

מה מכיל Nourishing Hand Cream:

  • גליצרין וחמאת שיאה לשיקום שכבת ההגנה של העור.
  • שילוב של 4 צמחי מרפא המפחיתים אדמומיות ומחזקים את מחסום ההגנה הטבעי של העור.
  • שמן זית העשיר בוויטמין E וויטמין A.
  • התכשיר ללא צבע מלאכותי וללא פראבנים
  • אופן השימוש: יש לשים כמות קטנה על כפות ידיים נקיות ויבשות ולעסות היטב עד לספיגה. מומלץ לחזור על הפעולה מספר פעמים ביום. גודל : 50 מ"ל , מחיר לצרכן: 26.90 שקל.

דרמלוג'יקה: Flash Foliant

פלאש פוליאנט של דרמלוג'יקה. יחצ,
פלאש פוליאנט של דרמלוג'יקה/יחצ

אקנה ועור בעייתי מהווים את בעיית העור השכיחה והמאתגרת ביותר בקרב מרבית האוכלוסייה, במיוחד עבור בני נוער וצעירים בשנות ה-20 לחייהם. סדרת קליר סטארט מאפשרת מגוון של אפשרויות לטיפול בעור צעיר הנוטה להתפרצויות פצעים. בימים אלו, משיק המותג את Flash Foliant - תכשיר פילינג מטהר נקבוביות לעור בריא וחלק ללא שטיפה.

הוספת פילינג לשגרת הטיפול מסייעת להיפטר מעודפי תאי עור וחלב שעלולים לסתום את הנקבוביות ועוזרת לתאים חדשים להתגלות לקבלת מראה עור זוהר וקורן, שכן תפקידו להסיר שאריות לכלוך מהעור המכשילים מרכיבי לחות ומרכיבים אנטי-דלקתיים מלפעול. Flash Foliant הוא תכשיר פילינג מטהר נקבוביות לעור בריא וחלק, שאין צורך לשטוף אותו מהפנים לאחר השימוש.

פילינג כימי ללא שטיפה מהווה פתרון אופטימלי ל דור ה- Z הצעירים העסוקים. זאת כיוון שפילינגים כימיים הם קלים ומהירים למריחה - ואינם מצריכים שטיפה! פלאשפוליאנט הוא פילינג כימי מטהר המכיל חומצות AHAs ו - BHAs הפועלות יחדיו להיפטר מתאי עור מתים החוסמים את הנקבוביות, לקבלת מראה עור בריא וזוהר.

מרכיבים פעילים עיקריים: חומצה סליצילית, חומצה בטא הידרוקסית, מאיצה השלת תאים טבעית, מטהרת את הנקבוביות וממזערת את התפרצות הפצעונים. תמצית ענבים, מקור חזק לחומצה אלפא הידרוקסית כמו חומצה ציטרית, לקטית, מאלית וטרטרית, משילה תאי עור מתים לקבלת גוון עור אחיד יותר. תמצית קליפת מנדרינה מבהירה את גוון העור.

הוראות שימוש: יש להפוך את הבקבוק וללחוץ להוצאת מעט מהקצף אל כף היד. יש למרוח פעם ביום על עור פנים וצוואר נקיים. להמתין עד לספיגה. יש להקפיד על שימוש במקדם הגנה או קרם לחות בעל SPF בשעות היום (כיוון שתכשיר זה יכול להפוך את העור לרגיש יותר לקרינת שמש). להפוך כדי להקציף ! מנגנון יישום חדשני הנמצא בפקק הבקבוק של הפלאשפוליאנט מעניק לתכשיר את צורת הקצפת הייחודית.

ד"ר עור: Classic Or

קרם לחות. יחצ,
קרם לחות/יחצ

Classic OR קרם לחות עם מקדם הגנה SPF30 של דוקטור עור- קרם לחות והגנה במרקם קליל ונטול שומן, לכל סוגי העור. נספג מיידית ומעניק לעור הגנה ולחות אופטימלית. נוסחה ייחודית המועשרת ברכיבים שיעילותם מוכחת.

מחיר מומלץ לצרכן: 105 שקלים. ניתן להשיג את מוצרי דוקטור עור ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ ובאתר דוקטור עור.

תכשיר מולטי אקשן קרם לשיער 12 ב-1 של מון פלאטין

מולטי אקשן קרם לשיער. יחצ,
תכשיר מולטיאקשן של מון פלאטין/יחצ

מולטי אקשן קרם לשיער 12 ב-1 של מון פלטין עושה 12 פעולות במוצר אחד, ומעניק לשיער טיפול מקיף וכולל במינימום זמן ומאמץ. הקרם שמגיע בבקבוק ספריי לחיץ מכיל פורמולה חדשנית המעניקה לשיער מגוון טיפולים חיוניים בפעולה אחת, המשלבת 4 מימדים - טיפול, הגנה, תחושה ומראה.

מחיר מומלץ: 119 שקל, ניתן להשיג אצל מעצבי השיער ובאתר מון פלטין www.monplatin.co.il

קרם לחות והגנה עם SPF 25 מסדרת ®Hydro Boost של ניוטרוג'ינה

קרם SPF. יחצ,
קרם SPF של ניוטרג'ינה/יחצ

קרם לחות והגנה SPF 25 מרווה במיידית את העור בלחות, מחזק את שכבת ההגנה הטבעית של העור ומגן מפני גורמים סביבתיים וקרניUV המזיקים לעורך, למראה עור זוהר ורך.

מחיר מומלץ לצרכן: 81.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם

ג'ל בסיס גמיש + גוון שלבים 1+2 - חדש מביוטיקייר

ג'ל בסיס גמיש של ביוטיקר. יחצ,
ג'ל בסיס גמיש של ביוטיקייר/יחצ

לק ג'ל בסיס גמיש דמוי גומי הממלא סדקים, מעבה את הציפורן, מגן עליה ויוצר שכבה אחידה וחלקה.
עמיד ביותר ומתאים במיוחד לכפות ידיים שבאות במגע תכוף עם מים. הלק בעל גוון פסטלי חצי שקוף, המאפשר לעשות מניקור ג'ל בשני שלבים במקום שלושה - הבסיס משמש כגוון.

הלק מגיע ב-6 גוונים פסטליים

ורוד אפרסק
ורוד אבן
סגול לילך
ורוד מסטיק
ורוד בייבי
צהוב פסטל

מחיר: 10.90 שקל ליחידה, ניתן להשיג בחנויות הרשת ובאתר ביוטיקייר www.beautycare.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • צרכנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully