וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרגל יום כדור הארץ: מוצרי השיניים האקולוגים של ג'ורדן יימכרו ב-10 שקלים

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 11:58

חברת ג'ורדן, בשיתוף רשת סופר פארם, עוזרות לנו לשמור על כדור הארץ ויוצאות במבצע הנחות על סדרת היגיינת השיניים האקולוגית - GREEN CLEAN

תושבי הכדור יחגגו את האירוע (יום כדור הארץ), במגוון אירועים שתכליתם קיימות, ומודעות לשמירה על הסביבה. חברות רבות מתחומים שונים הוציאו מוצרים מתכלים וממחוזרים. כך גם חברת ג'ורדן, אשר הוציאה סדרה של מוצרים ירוקים.

הרעיון העומד מאחורי השקת הסדרה, הוא לעזור לצרכנים לשמור על כדור הארץ, ולקדם את נושא המודעות לחשיבות המחזור והשמירה על הסביבה שלנו. לרגל יום כדור הארץ, יימכרו בסניפי רשת סופר פארם כל המוצרים ב-10 ₪ בלבד.

מוצרי סדרת GREEN CLEAN עשויים מחומרים סביבתיים ובעלי עיצוב סקנדינבי מודרני-מינימליסטי, השם דגש על קיימות עם פונקציונאליות. מוצר נוח לשימוש וגם עוזר לשמור על הסביבה.

מוצרים אקולוגיים לשיניים, חברת ג'ורדן במחיר 10 שקלים לרגל יום כדור הארץ. יחסי ציבור,
מוצרים אקולוגיים לשיניים, חברת ג'ורדן במחיר 10 שקלים לרגל יום כדור הארץ/יחסי ציבור

המוצרים האקולוגיים של ג'ורדן

מברשת השיניים לילדים ולמבוגרים: בעלת ידית ארגונומית עשויה מ-100% פלסטיק ממוחזר, בעיצוב שזכה בפרס. הסיבים עשויים מ"ביו פלסטיק" ואריזת הקרטון עשויה מנייר ממוחזר. המברשת מיועדת לילדים מגיל 5 ומעלה, ומגיעה בצבעים ירוק, כחול וורוד.

חוט דנטלי: חוט באורך 30 מ' לניקוי בין השניים. המוצר נקי מפלסטיק, אינו מכיל מרכיבים מהחי ואף האריזה שלו היא מקרטון ממוחזר.

קיסמי שיניים: 100 קיסמי עץ דקים דו-צדדיים במיכל כיס נוח. בעלי צורה משולשת המתאימה לחריצים שבין השיניים. הקיסם מתאים לבעלי מרווחים קטנים-רגילים בין השיניים, והמוצר נקי מפלסטיק, ומגיע באריזה מקרטון ממוחזר.

חברת JORDEN היא חברה סקנדינבית, שמ-1927 מציעה מגוון פתרונות לשמירה על בריאות השיניים. מוצריה משווקים ביותר מ-50 מדינות ומיובאים לארץ על-ידי חברת דנטלון.

מ-22 באפריל ועד ל-5 במאי יימכרו מוצרי הסדרה ב-10 שקלים בלבד. המבצע תקף רק ברשת סופר פארם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully