וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלרון השלימה הנפקת הון מוצלחת עם ביקושי יתר

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 13:38

הביקושים בחברת ההון סיכון הציבורית הצטברו להיקף של 50% יותר מהסכום המבוקש. החברה גייסה לבסוף 112 מיליון שקלים בהנפקה בהובלת אפסילון חיתום

ירון אלעד. יחצ,
ירון אלעד/יחצ

אלרון השלימה הנפקת הון מוצלחת עם ביקושי יתר בהיקף של 50% מעל הסכום המבוקש. אלרון היא חברת הון סיכון ציבורית המשקיעה במיזמים בשלבים מוקדמים ומתמקדת בבניית חברות טכנולוגיות במכשור רפואי, סייבר ותוכנה, רושמת הצלחה בהנפקת ההון.

במסגרת ההנפקה שבוצעה היום בהובלת אפסילון חיתום, אלרון השלימה גיוס של כ -112 מיליון שקלים בהנפקת מניות שזכתה לביקושים גבוהים בהיקף של למעלה מ- 50% מהסכום המבוקש ובמחיר של 12.6 למניה (גבוה ממחיר הסגירה היום). בהנפקה השתתפה דסק"ש בעלת השליטה בחברה אשר הודיעה על כוונתנה לשמר את שיעור החזקתה באלרון.

צחי נחמיאס, יו"ר אלרון, אמר היום: "אני מברך על ההנפקה המוצלחת, אלרון ממשיכה לפעול להשבחת חברות הפורטפוליו שלה ותוכל כעת להגביר את קצב ההשקעות בתחומי הסייבר והתוכנה".

ירון אלעד, מנכ"ל החברה, ציין: "אני מודה לדסק"ש ולציבור המשקיעים על הבעת האמון בחברה. אלרון נכנסה לשנת 2021 לאחר שהשלימה שינוי אסטרטגי לעבר השקעות בתחום הסייבר והתוכנה עם פורטפוליו חזק ומגוון של חברות בשלות לצד חברות צעירות ולאחר שרשמה מספר אקזיטים בתחום".

  • עוד באותו נושא:
  • גיוס הון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully