וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Share & Care: רנדי צוקרברג קוראת לפעול למען כדור הארץ ולא רק לשתף ברשתות החברתיות

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 19:56

חברת סודהסטרים, בעלת האג'נדה הירוקה, מעודדת צרכנים להפוך את המודעות הגוברת ברשתות החברתיות לצעדים אמיתים, ומתחייבת בעצמה, לחסוך 78 מליארד בקבוקי פלסטיק חד פעמי, עד לשנת 2025

סודהסטרים, מותג המים המבעבעים, משיקים קמפיין סביבתי לרגל יום כדור הארץ שיחול מחר. המסר של הקמפיין הוא: Don't just Share, Care - ומובילה אותו אשת העסקים, רנדי צוקרברג.

בהמשך למסורת הפרסומת המשעשעות של החברה, מעבירה סודהסטרים מסר חברתי נוקב אבל בהומור, כשהיא קוראת לצופים שלא להסתפק בדאגה לכדור הארץ רק בגבולות הרשתות החברתיות, אלא יש לנקוט בצעדים אמיתיים.

בסיום הסרטון, מציגה צוקרברג, את האתר החדש שהקימה החברה, המאפשר לאנשים לראות אילו שינויים סביבתיים קטנים הם יכולים לבצע בשגרת חייהם, וכן מכריזה בעצמה על התחייבויות סביבתיות לשנה הנוכחית.

רנדי צוקרברג בקמפיין לסודהסטרים. באדיבות סודהסטרים,
רנדי צוקרברג בקמפיין לסודהסטרים/באדיבות סודהסטרים

מחויבות לצמצם את השימוש בפלסטיק חד פעמי

החברה הציבה יעד חדש, לחסוך בשימוש של 78 מיליארד בקבוקים חד פעמיים עד לשנת 2025 וזאת בהתבסס על החישוב לפיו, הכנת מים מוגזים ממי ברז חוסכת שימוש של אלפי בקבוקי פלסטיק חד פעמיים לכל משפחה.

בנוסף, הודיעה סודהסטרים כי היא עובדת לראשונה, על מציאת פתרונות ליצור מכונות ההגזה מחומרים ממוחזרים או מחומרים טבעיים.יצור מכונות ההגזה מחומרים ממוחזרים יהיה אבן דרך משמעותית במימוש האג'נדה הסביבתית של החברה, שכן, החברה מוכרת מיליוני מכונות בכל שנה.

"מכונות ההגזה שלנו סביבתיות בעצם קיומן, כל צרכן סודהסטרים מונע שימוש באלפי בקבוקים חד פעמיים שסופם להיזרק. היום, אנו לוקחים את המחויבות הסביבתית שלנו צעד אחד קדימה ומתכוונים לפתח בעתיד גם את מכשירי הסודהסטרים מחומרים סביבתיים יותר" אמר אייל שוחט מנכ"ל סודהסטרים העולמית.

ערכת בלאק פריידיי של סודהסטרים. יחצ,
מכשיר הגזה של סודהסטרים, בקרוב מחומרים ממחוזרים?/יחצ

החלפת בקבוקי הסירופ, לבקבוקי מתכת

סטלה קריוף מנכ"לית סודהסטרים ישראל הוסיפה כי: "החברה תחל בסוף 2021 בהחלפת בקבוקי הסירופ לבקבוקי מתכת כאשר הצרכנים הישראלים יהיו הראשונים ליהנות מהמהלך. מדובר במהלך עליו הצהרנו לפני כשנה, והוא צפוי לחסוך ברמה הגלובלית עוד כ-200 מיליון בקבוקי פלסטיק".

יצוין כי בסקר אחרון שערכה החברה בקרב 600 צרכנים בעולם, עלה כי 84% מצרכני סודהסטרים, העידו על שינוי לטובת הסביבה בהרגלי הצריכה והפחתת שימוש בבקבוקים חד פעמיים. כמעט 80% העידו כי המודעות הסביבתית הרחבה שלהם, עלתה גם בעקבות השימוש בסודהסטרים.

מיכל איסוף בקבוקים חד פעמיים בסודהסטרים. יח"צ סודהסטרים,
מיכל איסוף בקבוקים חד פעמיים בסודהסטרים/יח"צ סודהסטרים

טביעת רגל פחמנית

החברה מתכננת להשקיע בהרחבת השימוש באנרגיה סולארית פי 5 עד לשנת 2022, באמצעות פאנלים סולאריים על גגות אתרי התפעול שלה, זאת בזכות הרחבת שטח המפעל העולמי החדש של החברה ברהט ובזכות האקלים הייחודי בנגב.

מהלך זה, יאפשר לחברה לממש 10% מסך צריכת האנרגיה של המפעל באמצעות אנרגיה נקיה. באמצעות השקעות אלו, סודהסטרים אף תורמת ליעד אותו הציבה חברת האם, ענקית המשקאות פפסיקו מעבר ל-100% אנרגיה מתחדשת עד ל 2030.

לבסוף הצהירה החברה כי תסגור את משרדי המטה בישראל ובכל העולם במהלך יום כדור הארץ, וקוראת לעובדיה במדינות בהן המצב הבריאותי מאפשר, לצאת לפעילויות התנדבות למען הסביבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully