וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל בריטיש איירווייז לשעבר מצטרף לסטארטאפ ישראלי

עודכן לאחרונה: 22.4.2021 / 14:39

הסטארטאפ הישראלי Fetcherr הודיע על הצטרפותו של אלכס קרוז. Fetcherr פיתחה מודל חדשני המבוסס על טכנולוגיית AI המנבאת חיזוי ביקושים ותמחור רציף המייעל את מחירי כרטיסי הטיסה. במסגרת תפקידו קרוז ישמש כיועץ מומחה וחבר דירקטוריון

אלכס קרוז. יחצ,
אלכס קרוז/יחצ

אלכס קרוז, מנכ"ל ויו"ר הדירקטוריון היוצא של חברת התעופה British Airways, מצטרף כדירקטור ויועץ מומחה בחברת הסטארט אפ הישראלית Fetcherr.

קרוז הוא מהנדס תעשייה מאוניברסיטת מישיגן ובעל תואר שני במדעים מאוניברסיטת אוהיו. מונה בקיץ 2006 למנכ"ל המייסד של'Clickair' , כאשר במהלך שלוש השנים הבאות, תרם רבות להגדלת מחזור הצמיחה של החברה. ביולי 2009 הוא מיזג בהצלחה את 'Clickair' עם Vueling והפך אותה לחברת התעופה השנייה בגודלה בספרד. באפריל 2016 הצטרף אלכס לבריטיש אירוויז כיושב ראש ומנכ"ל. בימים אלה קרוז עוזב את חברת התעופה הבריטית ומצטרף ל - Fetcherr כחבר דירקטוריון ויועץ. במסגרת תפקידו קרוז יהיה אמון על פתיחת שווקים חדשים, יצירת שיתופי פעולה עם חברות תעופה נוספות והתאמת השירותים לצרכי הענף ושדרוגו.

החברה פיתחה מערכת אגנוסטית לחיזוי ביקושים ויצירת תמחור רציף במערכות חברות התעופה. המערכת מתבססת על טכנולוגיית בינה מלאכותית ו - machine learning המנתחת ביג דאטה ממקורות מגוונים ומשתנים בפלטפורמות רשת שונות, דרכן שואב האלגוריתם תמחור מדויק.

"מאפשר לכל השחקנים בענף התיירות להגיב למגמה"

המערכת אותה פיתחה החברה מתבססת על טכנולוגיית DPNN עדכנית (Deep Pricing Neural Networks ) ובנויה על בסיס מאגר נתונים מרכזי המנתח באופן מדויק נתוני שוק. Fetcherr שונה ממנגנוני תמחור מסורתיים המתבססים על ניתוח אנושי של ביצועי העבר, האלגוריתם אגר נתוני אמת לאורך השנתיים האחרונות ומייצר תמחור מדויק אשר מצליח לייעל הכנסות ולמקסם את הרווחיות, תוך הפחתת עלויות התפעול. האלגוריתם לומד את התנודות בשוק בכל רגע נתון ומייצר תמונת מצב עדכנית כך שמערכת מודיעין התמחור של החברה עומדת כיום ברמת דיוק מירבית הנעה סביב ה - 90 אחוזים.

אלכס קרוז: " האתגר הגדול ביותר של תעשיית התיירות לפני המגיפה היה שדרוג המערכות לעולם הדיגיטלי שהולך וגדל. מגפת הקורונה האיצה משמעותית את התהליך ויצרה לחץ סביב הנושא. הצוות המדהים של Fetcherr ממוקם בצורה מושלמת על מנת לאפשר לכל השחקנים בענף התיירות להגיב למגמה מאיצה זו".

רועי כהן, מנכ"ל Fetcherr: "אנחנו נרגשים וגאים על הצטרפותו של אלכס קרוז לחברה. מעבר לרזומה המרשים ולניסיון העצום שהוא מביא איתו כחבר דירקטוריון וכיועץ מומחה לתחום התעופה, אני חושב שזו הבעת אמון אדירה במערכת שפיתחנו ובפוטנציאל השינוי העצום שהיא יכולה להוביל בתחום התעופה העולמית. אני בטוח שעם אלכס Fetcherr תצליח לממש אותו".

Fetcherr הוקמה בשנת 2018, מעסיקה כיום 34 עובדים, גייסה עד כה 5 מיליון דולר. החברה עובדת כיום עם שתי חברות תעופה מהמובילות בעולם ובימים אלה מנהלת משא ומתן מתקדם עם חברות בינלאומיות בתחום ה - cargo, מלונאות והשכרת רכב. משרדי החברה ממוקמים בנתניה, ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully