וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד שבועות: חגיגה קולינרית בטיב טעם

עודכן לאחרונה: 22.4.2021 / 10:07

רשת טיב טעם יוצאת בחגיגה קולינארית של גבינות ויין לחג השבועות. ומציעה, בסניפיה מעדניות עשירות בגבינות מהארץ והעולם המייבאת חברת הבת ישרקו. ומגוון רחב של מבצעים אטרקטיביים, על כל מגוון הגבינות, פסטות ויינות מהארץ ומהעולם ועוד

ישרקו מקבוצת טיב טעם. אסף לב,
חגיגה. ישרקו מקבוצת טיב טעם/אסף לב

רשת טיב טעם יוצאת בחגיגה קולינארית של גבינות ויין לחג השבועות. ומציעה, בסניפיה מעדניות עשירות בגבינות מהארץ והעולם המייבאת חברת הבת ישרקו. ומגוון רחב של מבצעים אטרקטיביים, על כל מגוון הגבינות, פסטות ויינות מהארץ ומהעולם ועוד.

כשמדובר בגבינות, כל אחד וטעמו האישי. ישנם מי שאוהבים את הגבינה שלהם בשלה, חזקת טעמים וארומות. ישנם מי שאוהבים את הגבינות שלהם עדינות יותר, מעט קשות יותר במרקמן. אם אתם מאלו האוהבים גבינות בשלות, הרי שגבינות כמו ברי וקממבר רצוי שיהיו מעט רכות אם אתם מתכוונים לצרוך מהן תוך יום או יומיים.

כל גבינה הריחות והטעמים האופייניים לה. זה מה שמבדיל ביניהן, בסופו של דבר. לאחר תקופת זמן, גבינות מסוימות - בעיקר גבינות "עובש", אך לא רק - מפתחות ארומות חזקות יותר.

גם מבחינת צבעים, גבינות משתנות. צבעיהן מתכהים: לבן הופך צהבהב, וצהוב הופך ענבר וחום. בגבינות קשות שונות אפשר לראות גבישי סוכר חלב מתגבשים, נוצצים ומבריקים. אלה הם סימנים טובים, שאם הם מופיעים בגבינות הנכונות, הם ערובה לאיכות ולדרגת ההתיישנות. מצד שני, חלק מהגבינות מוציאות ומפרישות את שומן החלב, הן מקבלות ברק של שומן. בעבור זמן זה, הגבינה מתייבשת.

גבינות מיוחדות במעדניות

  • גבינה בסגנון ברי עם פטריות, גבינת גרמנית דאבל-קרים נימוחה, בבשלות רכה. עשירה בשבבי פטריות שמפניון שמעניקות לה טעמים עדינים של פטריות. לאירוח גורמה הגישו עם יין אדום קל.
  • פדינו בסגנון פטה יוונית, ישירות מיוון פדינו בסגנון פטה, לאוהבי הפטה המחפשים טעמים עדינים ומעודנים יותר, לממרחים שונים, למילוי ולסלטים. בעלת צבע לבן נפלא ומרקם מושלם.
  • סקמורצה איטלקית טבעית 250 גרם או מעושנת 250 גרם, גבינת סקמורצה טבעית ומעושנת מדרום איטליה, גבינה משוכה בצורת אגס טעמה דומה לגבינת מוצרלה אבל מודגש וחזק יותר. אפשר להשתמש בגבינה זו על פיצות, מאפים וסלטים.
  • קמבוזולה 125 גרקמבוזולה שקיל וקמבוזולה 125 גרם, קמבזולה: המצאה גרמנית שפרושה שילוב של קממבר וגורגונזול, המרקם ואופי "קממבר" - חלק ושנהבי עם טעמי עובש כחול: מליחות קלה ועוקצניות. גבינת קרם נפלאה לקרש גבינות, ליינות קינוח ועוד. רוג'ט שקיל רוג'ט 125 גררוג'ט שקיל רוג'ט 125 גרם, גבינת טריפל-קרם רכה, בעלת קרום אדמדם יפהפה- נפלאה למגש או קרש גבינות וטובה מאוד למריחה. אפשר לתת על קרקר עם ירק או לחלופין אפילו תות טרי! יינות מתאימים: שרדונה או רוזה. מנצ'גו קייסו גוודמור ספרדי קברה ביין ספרדימנצ'גו קייסו גוודמור ספרדי קברה ביין ספרדי, הסדרה הספרדית בעלות טעמי אגוזיים, מעט מלוחים, בעלת קליפה עבה יותר וקשה. מתאימות כטאפס בליווי פירות מתוקים במיוחד עם יינות ספרדים אדומים.
  • גורגונזולה דולצ'ה 150 גרם, גורגונזולה פיקנטה 150 גרם, זו ה-גבינה הכחולה של איטליה. היא עשירת טעמים לפחות כמו הרוקפור, אבל פחות מלוחה ממנה ומאוד חמאתית. הפיקנטה היא הגרסה המתיישנת של הגבינה, חזקה וחריפה יותר. נפלאה מומלצת להגשה עם פירות יבשים ויינות קינוח - פורט או רצ'יוטו.
  • עוד באותו נושא:
  • טיב טעם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully