וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרדים חדשים וגיוס 200 עובדים: Pliops עולה מדרגה

עודכן לאחרונה: 22.4.2021 / 14:49

סטארט-אפ האצת מרכזי הנתונים, שגייס לפני מספר חודשים 65 מליון דולר, מתכונן לשלב הבא של החברה עם השקת מוצר הדגל הצפוי ברבעון הקרוב, מגייס 200 עובדים ומתחדש במשרדים חדשים בבניין אמות אטריום ברמת גן

משרדים חדשים פלייאופס. ליאל,
לצאת לתפוס קצת שמש. המשרדים החדשים של Pliops/ליאל

Pliops מתכוננת לשלב הבא בהתפתחות החברה ולצמיחתה ולשם כך יוצאת לגיוס ענק של 200 עובדים ומתחדשת במשרדים חדשים בבניין אמות אטריום ברמת גן (ז'בוטינסקי 2 ר"ג), החולשים על 1500 מ"ר. המעבר למשרדים החדשים נעשה לאחר התאמת המקום לצרכים והרצונות של החברה והעובדים, על מנת שאלו יוכלו להתרכז בפיתוח המוצרים החדשניים של החברה. הראשון בהם יושק ברבעון הקרוב.

הסטארט-אפ המפתח מעבד אחסון המאיץ באופן משמעותי את העיבוד של אפליקציות עתירות מידע במרכזי נתונים, צמח בשנה האחרונה פי 2 ומעסיק כיום למעלה מ 80 עובדים. המעבר למודל עבודה היברידי חייב מעבר מיידי למשרדים המכילים את גודלה החדש של החברה ומענה ליעדיה העסקיים וצרכיה המתפתחים.

Pliops זוכה בהתעניינות רבה מצד הלקוחות הגדולים ביותר בעולם. יעדי החברה לשנים הקרובות הם גדילה מואצת והמשך מימוש אגרסיבי של מפת הדרכים על מנת לשמר על היתרון התחרותי של החברה ולהתבסס כמובילת שוק. החברה מדווחת על צמיחה בכל המחלקות והצוותים וצפויה לגדול פי 3 במהלך השנתיים הקרובות.

משרדים חדשים פלייאופס. ליאל,
כשיש קצת זמן פנוי אפשר להתפנק/ליאל

במשרדים החדשים הושקעו מאמצים רבים בעיצוב חללי העבודה וניכרת חשיבה עד הפרטים הקטנים. לרווחת העובדים ישנו ציוד ארגונומי ברמה הגבוהה ביותר עם שולחנות מתכווננים וכסאות אורתופדיים, מרפסת מפנקת שמאפשרת ישיבה ומפגשים באופן פחות פורמאלי, מטבח גדול ומאובזר המאפשר מפגש של כל עובדי החברה בארץ וקיום אירועי כיף וחוויה. במשרדים ישנו איזור אחסון לאופניים וקורקינטים, חדר כושר, חדר משחקים ומוסיקה, חדרי ישיבות שמאובזרים בציוד תקשורת מהשורה הראשונה ומאפשרים שיחות ופגישות מרחוק באיכות מעולה.

המשרדים מאכלסים גם 2 מעבדות: מעבדת חומרה ענקית עבור הייצור והתכנון של מעבד האחסון שהחברה מפתחת, ומעבדת שרתים בה מתבצע תהליך הוולדיציה ובודקים את המוצר, רואים את כל "הקסם" שהמוצר של החברה מספק בארכיטקטורות שונות ובודקים את מוצרי החברה מול הציוד של כל חברות האחסון הגדולות בעולם.

בחודשים הקרובים החברה צפויה לפתוח מחדש את משרדיה בארה"ב (קליפורניה), שם נמצאים צוותי המכירות, השיווק, המוצר והתמיכה בלקוחות. אף צוותים אלה צפויים לגדול במטרה לתמוך ביעדיה העסקיים של החברה והרצון לתת מענה מלא ואיכותי ללקוחותיה.


אורי בייטלר, מייסד ומנכ"ל Pliops: "את Pliops התחלנו כרעיון במשרד קטן ואפלולי ברמת החייל. היום, אני מאושר לראות שהנחות השוק שלנו התאמתו ויש לנו מוצר פורץ דרך שנבנה על ידי אוסף של עובדים מוכשרים ונהדרים. המעבר למשרדים החדשים מהווה קפיצת מדרגה נוספת עבור החברה ומייצג הן את התודה העמוקה שאנחנו מוקירים לעובדים המסורים של החברה אשר עובדים לילות כימים על הגשמת החזון שלנו והן את המוכנות של החברה להמשיך ולצמוח ולהתבסס ככח מוביל בשווקים הרלוונטיים. המשרדים החדשים אמורים לספק קרקע פורייה להמשך החדשנות ופריצות הדרך הטכנולוגיות שנמצאות כנר לרגליה של Pliops".

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully