וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינס בצבע ירוק

עודכן לאחרונה: 22.4.2021 / 15:44

ליוויס, המותג שהמציא את הג'ינס במבצע בגוון ירוק: הביאו את הבגדים המשומשים שלכם, קבלו הנחה לרכישת חדשים והבגדים הישנים יועברו לנזקקים או ימוחזרו בידי אנשים עם צרכים מיוחדים

בעונת אביב-קיץ הנוכחית, המותג מרחיב את תהליכי הייצור הידידותיים לסביבה ומציע מגוון פריטים ברי-קיימא, כמו גם אפשרות לקהל הלקוחות לקחת חלק בשינוי חברתי וסביבתי, באמצעות פריטים שקיימים אצלם בארון.

levi's sustainability xiye bastida factory54. באדיבות פקטורי 54,
מפגינים הזדהות עם הסביבה/באדיבות פקטורי 54

כחלק מהמנטרה הירוקה של הלייבל האמריקאי, המותג יאפשר לקהל הלקוחות הישראלי להגיע לכל אחת מחנויות הרשת, החל מה- 21.4 למשך חודש, להחזיר בגדים ישנים שאינם בשימוש, ובתמורה לקבל 10% הנחה ברכישת מכנסי ג'ינס חדשים מקולקציה חדשה.

הפריטים הישנים, יתרמו לארגון פתחון-לב, שם ישתמשו בהם באחת משתי אופציות: מכירה שתוביל לחלוקת סלי מזון לנזקקים באמצעות הרווחים, או העסקת עובדים עם מוגבלויות שיסייעו במחזור שאריות הבדים.

levi's sustainability melati wijsen factory54. באדיבות פקטורי 54,
ג'ינס על רקע ירוק/באדיבות פקטורי 54

BUY BETTER, WEAR LONGER

במקביל, ליוויס משיקים לאביב קיץ 2021 את קמפיין BUY BETTER, WEAR LONGER, שנועד להעלות את המודעות בנוגע להשפעות הסביבתיות של ייצור וצריכה של ביגוד.

"בסופו של דבר הג'ינס של ליוויס נועד לעבור מדור לדור ולא מעונה לעונה. אנו משתמשים בקמפיין זה כדי לעודד את הצרכנים להיות מוכוונים יותר לגבי בחירת הלבוש שלהם: ללבוש כל פריט יותר פעמים, לקנות בגדי יד שנייה או להשתמש בחנויות החייטות שלנו כדי להאריך את חיי הבגד שלהם. השינוי יגיע אם כולנו נעבוד ביחד" אומרת ג'ניפר סיי נשיאת המותג.

קמפיין Buy Better, Wear Longer נולד מתוך ההכרה שלחברות אופנה יש צורך בהסתכלות פנימית. ייצור וצריכת אופנה הגיעה לרמות שלא נראו בעבר. בין השנים 2005-2020 צריכת הבגדים העולמית הוכפלה. יש לנו יותר פריטים בארון אבל אנחנו לובשים כל בגד בתדירות נמוכה. לא שומרים על הפריטים וממהרים לזרוק אותם.

levi's sustainability factory54. באדיבות פקטורי 54,
levi's sustainability factory54/באדיבות פקטורי 54

מקדמים קיימות, ערבות הדדית וסיוע לאחר

אלי כהן, מנכ"ל ארגון "פתחון לב": "אני מודים לשותפינו לדרך בפקטורי 54 וליוויס, המקדמים קיימות, ערבות הדדית וסיוע לאחר באמצעות פרויקט מחמם לב וחברתי, שכל מטרתו לעזור ולתמוך באוכלוסיות מוחלשות.

הבגדים שיגיעו אלינו יגיעו לבית חם אצל מבקש סיוע, או לחילופין ישובו לתעשיית האופנה ויסייעו לנו ברכישת סלי מזון נוספים. אנו קוראים לציבור הרחב וללקוחות המותג, הגיעו ותרמו, כדי שיחד נוכל לעזור לכמה שיותר נזקקים".

התרומה תתאפשר בחנויות ליוויס במתחם שרונה, נמל תל אביב, TLV Fashion Mall, קניון הזהב ובמתחם אשדוד, בין התאריכים 21.4-21.5.21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully