וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Nespresso משיקה: VERTUO NEXT מכונת קפה העשויה ברובה מחומרים ממוחזרים

עודכן לאחרונה: 22.4.2021 / 15:43

המכונה החדשה לא רק ידידותית למשתמש אלא גם ידידותית לסביבה. מדיניות הקיימות הנרחבת של Nespresso, העומדת בבסיס פעילות החברה בשרשרת הגידול והייצור של הקפה, כוללת את המערכת החדשה העשויה מעל 50% מחומר ממוחזר

Nespresso ממשיכה את מהפיכת קפה הפרמיום לצריכה ביתית, ומציעה לאוהבי הקפה בכוס גדולה, דגם חדש למערכת VERTUO בעיצוב קומפקטי, מלוטש ועכשווי: VERTUO NEXT.

בנוסף למכונה, גם אריזת המוצר עצמו הינה חדשנית ועשויה 99.5% חומרים ממוחזרים ועד סוף שנת 2021 כל אריזות מכונות האספרסו יהיו מחומרים ממוחזרים.

חשיבה זו הובילה לכך שקפסולות הקפה של Nespresso עשויות אלומיניום, חומר שניתן למחזור אינסופי ובו זמנית גם שומר על טריותו, איכותו וטעמו של הקפה.

vertuo Next  מכונה חדשה, מחיר 1150 שקלים. יח"צ חו"ל,
vertuo Next מכונה חדשה, מחיר 1150 שקלים/יח"צ חו"ל

החברה מעודדת את צרכנייה למחזר את הקפסולות וכך כל לקוח יכול לקבל ללא תשלום שקית מחזור, לאפסן בתוכה את הקפסולות המשומשות ולהחזיר אותה ל Nespresso באמצעות שליח או במסירה עצמאית בחנות.

בישראל, הקפסולות הריקות נגרסות במערך המחזור של החברה במודיעין, האלומיניום מותך ומשמש לייצור מוצרים חדשים בתעשייה ושאריות הקפה מועברות לדישון האקולוגי של יקב הרי גליל, יקב בר קיימא הראשון בישראל, המחויב לסביבה בכל יין שהוא מייצר החל משלב גידול הענבים ודישון הקרקע ועד לשיטות האריזה הידידותיות.

בשורה אמיתית לאוהבי הקפה שאוהבים את הסביבה

יפית מנטין סמנכ"ל השיווק של Nespresso בישראל: "המערכת החדשה מביאה בשורה אמיתית לאוהבי הקפה ולאוהבי הסביבה. אג'נדת הקיימות היא נדבך משמעותי בחזון הסביבתי של החברה, להפוך למעגלית ולבעלת אפס השפעה שלילית על האקלים. כך, לצד מחזור הקפסולות שאנו מעודדים ולצד המשאבים הרבים שהחברה משקיעה בקהילות מגדלי הקפה בעולם, אנו גאים לצעוד צעד אחד קדימה עם ההשקה של VERTUO NEXT העשויה מעל 50% חומרים ממוחזרים ומבלי לוותר על עיצוב חדשני וקומפקטי. בנוסף, כל מערכות Nespresso מצוידות במצב חיסכון באנרגיה או פונקציית כיבוי אוטומטית כדי למזער את צריכת האנרגיה" .


המחיר למכונה: 1150 שקלים
המכונה קיימת בצבעים: שחור, כרום ואפור וזמינה לרכישה באפליקציית נספרסו, באתר החברה, בבוטיקים של Nespresso ברחבי הארץ ואצל המשווקים המורשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

תוכנית הקיימות של Nespresso

Nespresso, הינה חלוצת קפה הפרימיום בקפסולות וסמן האיכות של התחום.

החברה עובדת עם מעל ל-110,000 חקלאי קפה ב-14 מדינות ברחבי העולם, במסגרת תוכנית הקיימות שלה - "AAA Sustainable Quality" - במטרה להטמיע שיטות עבודה בנות קיימא, במטעי הקפה ובאזורי המחייה שסביבם.

תוכנית הקיימות של Nespresso הושקה בשנת 2003 בשיתוף פעולה עם ארגון ברית יערות הגשם יחד, הן מסייעות בשיפור איכות היבולים ומבטיחות אספקה ברת -קיימא, של קפה באיכות גבוהה לצרכנים, לצד שיפור פרנסתם של החקלאים והקהילות מהן הם מגיעים.

לצד התוכניות התומכות במגדלי הקפה באזורי הגידול המשובחים שלו, החברה ממקסמת את ההתחשבות בסביבה הן בנושא צמצום טביעת הרגל הפחמנית של שרשרת ייצור ואספקת הקפה והן בנושא עידוד מחזור הקפסולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully