וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר מזמן לא שעשוע חופים: LSports הישראלית בשיתוף פעולה עם ליגת הפריסבי האמריקאית

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 11:22

אלספורטס, חברת נתוני ספורט ישראלית, חתמה על הסכם זכויות בלעדי עם ליגת האולטימייט פריסבי האמריקאית ותוגדר כשותפת הנתונים הרשמית והבלעדית של הליגה. סכום העסקה: 3 מיליון דולר

LSports הישראלית וליגת האולטימייט פריסבי האמריקאית AUDL חתמו על חוזה הפצת נתונים ושותפות אסטרטגית על סך 3 מיליון דולר.

בישראל, הענף נתפס אצל רבים כשעשוע בחופים ובפארקים, אך פעילות ענפי הפריסבי בישראל קיימת כבר לא מעט שנים תחת ליגה מקצועית, באולטימייט פריסבי וממשיכה להתפתח כענף ספורט מקצועי לכל דבר ועניין גם במחוזותינו.

העסקת כוללת עבודה משותפת של LSports ו-UltiX סביב פיתוח אלגוריתמים מתקדמים לניבוי פעולות, ניתוח והפקת נתונים ויצירת תכנים המעודדים מעורבות לקוחות, הצפויים להיות מוכנים בזמן לתחילת עונה האולטימייט פריזבי 2022.

חולקים חזון על ערכו של הספורט ברחבי העולם

"חלק מרכזי באסטרטגיית הצמיחה שלנו התבסס על שילוב של נתונים, טכנולוגיה, מדיה והמשחק שלנו כדי למשוך אוהדים חדשים לספורט המרתק ועמוס האקשן שלנו". ציין סטיב הול, מנכ"ל ומפכ"ל AUDL. "לא יכולנו למצוא שותף נתונים טוב יותר שיעזור לנו להשיג מטרה זו מאשר אצל LSports. הם זריזים, ממוקדים וחדשניים וחולקים את החזון שלנו לערך הבידור העצום של הספורט שלנו ברחבי העולם".

דותן לזר, מנכ"ל LSports אמר כי "LSports ידועה בעולם בזכות פתרונות הנתונים שלה בזמן אמת, כולל נתונים לפני המשחק ובמהלכו, מוצרים מעוררי מעורבות ועוד. חיפשנו לשתף פעולה עם נכס ספורט חדש וטרי כשאנחנו נכנסים לשוק בצפון אמריקה. עם עשרים ושניים קבוצות, 139 אירועים בזמן אמת ושליטה מלאה בהזרמת הנתונים והווידאו שלה, AUDL סיפקה לנו קרקע פוריה." הוסיף לזר.

בחור משחק פריסבי בלי חולצה בבריסל כדי להתקרר מגל החום שהגיע לאירופה, יוני 2015. רויטרס
פריסבי: עדיין נתפס אצל רבים כשעשוע חופים אך לאמריקאים יש כבר ליגה מקצוענית/רויטרס

מאשקלון לצמרת העולמית

הערך הכולל של זכויות הנתונים הנרכשות וההשקעות ההנדסיות, פיתוח המוצר, המכירות והתמיכה שמבוצעות על ידי UltiX, AUDL, LSports הוא 3 מיליון דולר, במהלך תקופת חמש השנים של ההסכם.

LSports הינה חברה ישראלית הממוקמת באשקלון אשר הוקמה בשנת 2012 וכיום ממוקמת בצמרת תעשיית ה-sports data.

החברה מספקת מגוון רב של מוצרים, החל מנתוני ספורט המכסים מעל 60 סוגי ספורט שונים, מערכת ניהול נתונים ראשונה בתחומה, מוצרים תומכים כגון מערכת טיפים מבוססת AI, המרת סרטונים של משחקי ספורט לויזואליזציה מבוססת AI ו- ML, יצירת ויזואליזציה חדשה מבוססת על משחקי עבר ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully