וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבת טבע: החגיגה הידידותית לסביבה

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 9:05

כ-150 מוזמנים הגיעו ביום חמישי לחגוג את יום כדור הארץ שערכה חברת אוגניקזון: "מבחינתנו, יום כדור הארץ הוא ברמה היום יומית, וזה אומר לשים פוקוס תמידי כדי להטיב עם הסביבה ולנגיש מוצרים טובים יותר לאדם"

מימין שרונה רומנו לזר ורני איידלר מנכל תמיר. זום צילומים,
שרונה רומנו לזר ורני איידלר מנכל תמיר/זום צילומים

כ - 150 מוזמנים הגיעו בחמישי האחרון (22.4) לחגוג את יום כדור הארץ, באירוע שנערך ב 100% אקולוגי ובמינימום פסולת. את האירוע ערכה חברת אורגניקזון המתמחה בייבוא ושיווק מוצרים אורגנים וידידותיים לסביבה.

האירוע נערך בטבע, במושב חניאל שבעמק חפר, בה מתגוררת אשת העסקים שרונה רומנו לזר, שהיא גם בעלת החברה אותה הקימה לפני כ-12 שנה. הוא כלל מינגלינג וארוחת ערב על טהרת מוצרים טבעוניים, בשילוב יין של יקב ויתקין ובירות ישראליות. לאחר מכן נערכה הרצאה מאת Vegan Friendly עמותת הטבעונות בישראל, על הקשר שבין טבעונות לאקולוגיה וכיצד ניתן להציל את הכדור שעליו אנו חיים.

שרונה רומנו לזר פתחה את האירוע ואמרה: "יום כדור הארץ, המצוין ב-22 באפריל הוא יום בינלאומי המציין מודעות להגנת הסביבה של כדור הארץ. מטרת היום היא להעלות את המודעות ליכולתו של כל אדם להשפיע באמצעות התנהלות יום-יומית המתחשבת בסביבה. מבחנתנו, יום כדור הארץ הוא ברמה היום יומית, וזה אומר לשים פוקוס תמידי כדי להטיב עם הסביבה ולנגיש מוצרים טובים יותר לאדם. היום אנו חוגגים גם מעבר לבקבוקים מ-100% פלסטיק ממוחזר במוצרי אקולאב, צעד משמעותי לעבר שימוש יעיל במשאבים".

הגיעו למען כדור הארץ: רני איידלר - מנכ"ל חברת תמיר, קובי לוי - מנכ"ל טבע קסטל, ארבל שירן - מנכ"ל ניצת הדובדבן, ארז צברי - מנכ"ל א.ל ארמן לייצור מוצרי קוסמטיקה, דרור חרוש - סמנכ"ל סחר רשת אניס, נדב מסד - מנהל שרשרת אספקה ורועי סלטון - מנהל מכירות בחברת דין דיאגנוסטיקה, בלוגרית אוכל ואושיית האינסטגרם שיינא גרשוביץ, יוליה יולין - מנהלת שיווק רשת ניצת הדובדבן, עומר מוסנזון - מנכ"ל חברת Save it , הנטורופתית מורן שטרום ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • אורגני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully