וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירה ישראלית חדשה: הכירו את WILD BATCH

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 11:52

גולדסטאר משיקה מהדורה מוגבלת: WILD BATCH , שכשמה כן היא, נוצרה בבישול פרוע. המהדורה החדשה ממשיכה את קו החדשנות של המותג, אחרי מוצרים כמו "אנפילטרד" ו- "סלואו ברו". אחוז האלכוהול בבירה החדשה ישתנה ממהדורה למהדורה

גולדסטאר, מותג הבירה הנמכר בישראל, משלב לא מעט חידושים בעלי אופי "בוטיקי" בתמהיל סוגי הבירה שלו. חלקם תקופתיים, חלקם נועדו כדי להישאר. כך הכרנו בשנים האחרונות את גולדסטאר אנפילטרד שנועדה לתת תשובה לשינויים שנגרמו בענף הבירה עם פריחתן של מבשלות הבוטיק. הוא הדין גם בנוגע לגולדסטאר "סלו ברו", בחוזק אלכוהולי של 10% שנועדה לתת מענה לשוק המפותח מאוד בישראל של בירות חזקות, הפופולאריות בעיקר בקרב קהל צעיר.

עתה משיקה גולדסטאר את WILD BATCH, שנוצרה בבישול פרוע במיוחד הכולל הכפלה של רכיבי המפתח ובישול במיכל אופקי אשר מוביל לטעמים עשירים ועמוקים מהרגיל וזוהי בדיוק הסיבה שלא ניתן לדעת מראש את אחוז האלכוהול המדויק, שכן, ישנן סטיות באחוז האלכוהול מבקבוק לבקבוק.

ה- WILD BATCH בושלה בידי הברומאסטרית מרינה זלצר, נתון שמספק קוריוז קטן בנוגע לענף הבירה, הנחשב ל"גברי", אך בפועל בניהול המקצועי בשתי המבשלות הגדולות בישראל, זאת של טמפו בפולג וזו של החברה המרכזית (קוקה קולה) באשקלון, מצוי בידי נשים (ענת מאיר היא הברומאסטרית במבשלה באשקלון).

גולדסטאר wild batch, החדשה במהדורה מיוחדת. הדמיה,
WILD BATCH של גולדסטאר במהדורה מיוחדת/הדמיה

הכפלת חומרי גלם ומרחב פעולה לשמרים

נטע טובים, מנהלת חדשנות בירות בטמפו: "אנו גאים להשיק מוצר חדש שיעניק חווית גולדסטאר. הפעם מתחנו את הגבולות וייצרנו זווית שונה ועוצמתית למותג האהוב. אנו נמשיך לחדש ולהפתיע גם בהמשך".

מרינה זלצר, הברומאסטרית הראשית של המבשלה: "יצרנו מימד נוסף לגולדסטאר על ידי הכפלת חומרי הגלם העיקריים ומתן מרחב פעולה גדול יותר לשמרים. קיבלנו גולדסטאר כהה יותר, בעלת טעם עמוק עם מרירות עדינה, הרמונית ונגישה".

תהליך מורכב ופרוע במיוחד

גולדסטאר WILD BATCH מיוצרת בתהליך הכולל הכפלה של רכיבי המפתח ובישול במיכל אופקי, עם מינימום התערבות חיצונית, אשר מובילה לטעמים עשירים ועמוקים מהרגיל. בשל הבישול הפרוע של הבירה לא ניתן לדעת מראש את אחוזי האלכוהול המדויקים. טווח האלכוהול בבירה עומד על 6.1%-6.6%.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

"גולדסטאר" היא הבירה הנמכרת ביותר בישראל. בשנה אחת נמכרים למעלה מ-40 מיליון בקבוקי גולדסטאר בארץ, והמותג בעל נתח שוק של כ- 25%.

גולדסטאר פותחה בשנת 1950 ועדיין מייצרת בירה לפי מתכון בן 70 שנה, בתהליך מסורתי המקנה לה את טעמה העמוק. גולדסטאר מוגדרת כבירת לאגר כהה עם טעם וארומה ייחודיים ומכילה 4.9% אלכוהול.

מחיר מומלץ לצרכן לשישיית בקבוקים של 330 מ"ל - 36 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully