וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי מיליון שקל? בסטודיו C מחפשים זכיינים

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 18:55

חזרו לכושר: סטודיו C מתחילה לפעול בשיטת זכיינות במטרה להגדיל את הרשת ולפתוח סניפים נוספים בפריסה ארצית. בכוונת הרשת לפתוח באמצעות זכיינים סניפים נוספים שיתווספו ל-30 הקיימים. דמי הזכיינות עומדים על כחצי מיליון שקל

סטודיו סי מפעילה כיום 30 סניפים ברחבי הארץ, לאחר שחזרו לפעילות במהלך חודש מרץ האחרון עם תום הסגר השלישי. גודלו הממוצע של כל סניף הוא 400 מ"ר. לפני כשנתיים נמכרה הרשת לאנשי העסקים דורון כהן וניצן אריה, שהמשיכו את הפעילות בקרב עשרות אלפי המנויות ברחבי הארץ.

"מודל הזכייניות יאפשר מנוע צמיחה לרשת וייתן אפשרות להצטרפות לתחום מתפתח מאוד, עם מודעות מותג חזקה ביותר, כאשר רוב הסניפים יישארו בבעלות מלאה. במהלך הקורונה, צמצמנו את הפעילות בכחמישה סניפים, בערים בהן החזקנו יותר מסניף אחד, כמו תל אביב, שוהם, ירושלים ונפתח סניפים בלוקיישנים חדשים במקומם", מוסר דורון כהן הבעלים של סטודיו סי.

בעלי סטודיו סי: ניצן אריה (מימין) ודורון כהן. עומרי לוי,
בעלי סטודיו סי: ניצן אריה (מימין) ודורון כהן/עומרי לוי

השתלמויות מקצועיות וליווי בניהול

מי שייבחרו כזכיינים יפעלו לפי שיטת סטודיו סי, יעברו השתלמויות מקצועיות בפיקוח צמוד של הנהלת הרשת. סטודיו סי תלווה את הזכיין באיתור מקום לסניף, הקמתו וניהולו השוטף ותעמיד לרשותו צוות מקצועי שילווה אותו לאורך התהליך, מפתיחת דלתות הסניף ועד רמה של ניהול יומיומי. בנוסף, הזכיין הפוטנציאלי ימשיך לפעול בהתאם לשיטת האימון של הרשת ויעבור השתלמויות והדרכות מקצועיות מטעם החברה.

גם באונליין

המהלך מבטא את חזרתם של רשתות ומכוני הכושר לשגרת אימונים, אך יש לציין כי גם במהלך שנת הקורונה, עוד בימי הסגר הראשון, פיתחה סטודיו C את סניף האונליין תחת המותג "סטודיו סי אונליין" שמעביר כל יום עשרות אימוני כושר, המשודרים מאולפני שידור שהקימה הרשת בשת"פ עם חברת השידורים FT Digital.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully