וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג Avene משיק פורמולות חדשניות להגנה מהשמש

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 11:31

המותג הצרפתי המתמחה בעור רגיש משיק סדרה חדשה לקיץ, עם מרקמים שלא מורגשים על העור ולא דביקים, באריזה חדשה ומשאבה חדשנית

Avene, מותג הדרמו-קוסמטיקה המבוסס על המים הטרמליים ממעיינות AVENE בצרפת המומחים לטיפול בעור רגיש, משיק חדשנות במרקם מוצרי ההגנה Nude skin Feel מרקם הקרם/תחליב אינו מורגש על העור, נוח למריחה, אינו שומני ואינו דביק. מוצרי ההגנה של AVENE מעניקים הגנה ופטימלית נגד קרני UVB ו-UVA ומכילים קומפלקס ייחודי עם רכיבים נוגדי חמצון (אנטיאוקסידנטים) להגנה מקסימלית על תאי העור.

בנוסף, חלק ממוצרי הסדרה עודכנו באריזה חדשה ובמשאבה חדשנית וייחודית לקבלת מינון מדויק יותר.
סדרת מוצרי ההגנה מהשמש של Avene - מהווה את אחת מסדרות הדגל של המותג, וגם הוכתרה כסדרת מוצרי ההגנה הנמכרת בבתי המרקחת באירופה.

המוצרים אינם מכילים את מסנני הקרינה השכיחים- אוקטוקרילן ואוקסיבנזון , פראבן וסיליקון העלולים לגרום לרגישויות שונות בעור ואף מזיקים לאלמוגים, ועל החיים במים/ באוקיינוסים. כמו כל מוצרי Avene, גם סדרת הגנה מהשמש מיוצרת על ידי חברת התרופות הצרפתית המובילה פייר פברה לאחר מחקרים מדעיים והוכחות על יעילות המוצרים.

Avene נגד השמש. יחצ,
מותג מוכר ואהוב - בפורמולה חדשנית. Avene/יחצ

בין מוצרי הסדרה

  • לעור יבש: אוון קרם הגנה SPF50+ עם בישום/ ללא בישום - קרם הגנה מהשמש עם SPF50+ לעור יבש ורגיש, לפנים ולצוואר. עמיד במים (רק ללא בישום עמיד במים) . הקרם מעניק הגנה אופטימלית נגד קרני UVB ו UVA . מרקם הקרם קליל ובלתי מורגש על העור , נוח למריחה , אינו שומני ואינו דביק. מחיר מומלץ לצרכן ל- 50 מ"ל: 109.9 שקל
  • לעור רגיל עד מעורב: אוון הגנה תחליב SPF50+ עם בישום/ ללא בישום - תחליב הגנה מהשמש עם SPF50+ לעור רגיל עד מעורב, לפנים ולצוואר. מתאים לעור רגיש. התחליב מעניק הגנה אופטימלית נגד קרני UVB ו UVA . מרקם התחליב קליל ובלתי מורגש על העור , נוח למריחה , אינו שומני ואינו דביק. מחיר מומלץ לצרכן ל- 50 מ"ל: 109.9 שקל.
  • לעור שומני: תחליב הגנה קליננס SPF50+ לעור שמן הנוטה לפגמים - לפנים ולצוואר. נון-קומדוגני. לעור רגיש. התחליב מכיל מסנן קרינה SPF50+ המעניק איזון מושלם בהגנה מפני קרני UVA ו- UVB ואפקט של מראה מט. המרקם הקליל של התחליב, המועשר במים טרמליים של Avene , מעניק לעורך אפקט מיידי של מראה מט ללא ברק. מחיר מומלץ לצרכן ל- 50 מ"ל: 109.9 שקל
  • לגוף: ספריי להגנה גבוהה במיוחד SPF50+ לכל סוגי העור, גם לעור רגיש- ספרי בעל מרקם חדש עם אפקט ה- Anti- Dryinהמעניק הרגשת לחות ונוחות מתמשכת על העור לעורך זמן. הספריי עם מנגנון סיבובי חדש, לפתיחה ונעילה, לשימוש חוזר ויעיל במוצר. מחיר מומלץ לצרכן ל- 200 מ"ל: 139.9 שקל.
  • עוד מוצרים בסדרה - תחליב הגנה לילדים SPF50+, ללא חומרי בישום, לעור רגיש. מחיר מומלץ לצרכן ל- 100 מ"ל: 109.9 שקל, תחליב מינרלי עם הגנה גבוהה SPF50+ ללא פילטר כימקלי, ללא חומרי ריח, עמיד במים, היפואלרגני מומלץ לצרכן ל- 50 מ"ל: 109.9 שקל.
  • גם השפתיים שלכם זקוקות להגנה - בליסטקס אולטרא SPF50. מגן על השפתיים מקרניי ה UVA ו- UVB , מגיע עם הגנה מתקדמת לשפתיים ונוסחה אפקטיבית המסייעת לאטום את הלחות כדי להפחית את ההשפעות של תנאי מזג האוויר המתאים לשימוש בכל עונה גם במקרי מזג אוויר קיצוניים של קור, רוח ושמש. השפתון מכיל ויטמינים C ו-E שהם נוגדי חימצון הפועלים נגד הרדיקלים החופשיים.
  • מחיר מומלץ לצרכן של 14.90 שקל.
  • את המוצרים ניתן להשיג בבתי מרקחת, ברשתות הפארם ,בקופות החולים ובחנויות אונליין נבחרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully