וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מגיעים למקצוע חדש ושווה בזמן קצר? כנסו ותופתעו

בשיתוף מכללת אורט

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 11:55

המשבר הגדול עובר והביקוש להנדסאים בתעשייה שובר שיאים. אם גם אתם רוצים להחזיק במקצוע רלוונטי לשוק התעסוקה ולהתחיל את הדרך לקריירה מעניינת ועצמאית, הגיעו ליום הפתוח במכללות אורט ב-5.5 ותתחילו להכיר מקרוב את העתיד שלכם

סטודנטים בשיעור. ShutterStock
העתיד מתחיל באורט/ShutterStock

בטח שמתם לב ש"היום שאחרי הקורונה" כבר ממש כאן, או לכל הפחות מתקרב אלינו בצעדי ענק. רבים מאיתנו רואים את האור בקצה המנהרה ומתחילים לתכנן את החיים מחדש וגם עולם התעסוקה מגיב, מתייצב ומושך אליו בחזרה עוד ועוד עובדים.

מבין כל העובדים ששבים כעת לעניינים, אחד הביקושים הגבוהים ביותר על פי דו"ח שפרסם לאחרונה שירות התעסוקה, הוא להנדסאים. אלו, המחזיקים במקצוע, חוזרים כעת למקומות העבודה שלהם בקצב מסחרר, כאשר למעלה מחצי מההנדסאים שמצאו עצמם מובטלים בשיא המשבר - משיגים כיום משרות חדשות.

למה זה קורה? כי להנדסאים שמחזיקים במקצועות פרקטיים תמיד יהיה ביקוש, בטח ובטח בתקופה בה השוק מנסה להתניע את עצמו מחדש וזקוק לאנשים שאפשר לסמוך עליהם בשטח, בזמן אמת, כאלו שיודעים לתפעל ולפתור בעיות מורכבות וחדשות הניצבות בפניהם.

לא סתם תואר. מקצוע: יום פתוח במכללות אורט, ב-5.5

מהנדסים צעירים. ShutterStock
שנתיים של לימודים ויש לכם מקצוע לכל החיים/ShutterStock

אותו דו"ח של שירות התעסוקה הראה גם שהביקוש להנדסאים ממש לא עומד להסתיים בקרוב וכרגע, יש בממוצע קרוב ל-6,500 משרות הנדסאים שמוצעות בכל חודש בישראל. כדי להשיג אותן ולמצוא עבודה מכניסה ומעניינת, חשוב שיהיה קשר ישיר והדוק עם התעשייה, כזה שבעזרת שיתופי פעולה שונים עם החברות הגדולות ביותר במשק הישראלי מאפשר לכם, אחרי שלמדתם מקצוע, להיכנס בצורה חלקה ומוצלחת למקומות העבודה ולצמוח בהם.

על כך בדיוק נותנים את הדגש ברשת מכללות אורט וביום הפתוח שתקיים ב-5.5 בכל שבע המכללות הפרוסות ברחבי הארץ: בראודה (כרמיאל), קריית ביאליק, הרמלין נתניה, כפר סבא, סינגאלובסקי תל אביב, רחובות וירושלים. באורט, הרשת החינוכית הגדולה והמובילה בישראל, מזמינים אתכם להגיע ליום הפתוח ולפגוש את אנשי הסגל שידריכו אתכם לעבר המקצוע אותו תבחרו ללמוד.

ביום הפתוח תגלו במהרה כי מדובר במרצים האיכותיים ביותר בתחומם. באורט נותנים דגש על רמת ההרצאה ומפתחים ללא הרף את המרצים שלהם, בעזרת קורסים המתמקדים בשיפור וקידום מיומנויות ההוראה. בכל מכללה ישנו דיקאן ולכל סטודנט מובטח יחס אישי, כולל מלגות ושעות תגבור בעת הצורך, כך שאף אחד לא נשאר מאחור בדרך אל המטרה. איכות הסגל באה לידי ביטוי גם ברמת ההישגיות הגבוהה של הסטודנטים, כפי שמעידים ציוני בחינות הגמר ואחוזי הדיפלום.

הלימודים באורט הם הרבה מעבר ללימודים עצמם. כך למשל, בתוכנית "הנדסאי פלוס" של הרשת תוכלו לפתח את הכישורים הנדרשים ביותר בעולם התעסוקה של המאה ה-21, בעזרת סדנאות שיעניקו לכם את המיומנויות החשובות בעידן המודרני, כמו פתרון בעיות מורכבות בזמן אמת, עבודת צוות, חשיבה יצירתית, מסוגלות לשינוי ועוד. החדשנות הטכנולוגית לא נעצרת לרגע - ובזכות הלימודים, הסטודנטים של מכללות אורט נמצאים צעד לפני כולם.

הבוגרים של אורט יוצאים תוך שנתיים בלבד עם נקודת הפתיחה לקריירה אמיתית. הם מוכנים לשוק העבודה ונפתחות בפניהם עוד ועוד אפשרויות, בזכות הכישורים והידע שהם צוברים. הם מחזיקים בכלים הנדרשים ויכולים לבחור לעצמם את מסלול הקריירה ולכוון את עצמם למקומות הנחשקים ביותר בתעשייה. ואם אתם כבר עובדים? נהדר, באורט תוכלו להמשיך בשגרת חייכם ובמקביל, ללמוד במסלול ללימודי ערב בתחומי הטכנולוגיה, העיצוב, המינהל, הייטק ובניין ולעבור השתלמויות בנושאים שונים ומגוונים.

כדי ללמוד מקצוע בצורה היעילה ביותר נוצר המסלול להנדסאים, אותו תוכלו ללמוד באורט. מדובר במסלול ממוקד, שלא מחייב אתכם ללמוד תואר. בעזרת מסלול ההנדסאים של אורט תוכלו לרכוש מקצוע חדש ולצאת איתו אל עולם העבודה, בדרך לחיים הבוגרים והקריירה העצמאית שלכם. אין רגע מתאים יותר לכך מאשר עכשיו, כשסופסוף רואים את האורט בקצה המנהרה.

לא סתם תואר. מקצוע: יום פתוח במכללות אורט, ב-5.5

בשיתוף מכללת אורט
  • עוד באותו נושא:
  • אורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully