וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת ACE פתחה מרלו"ג חדש בקריית אתא

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 18:31

מרכז לוגיסטי חדש בקרית אתא נפתח השבוע לרשת ACE ומצטרף לשניים נוספים שמפעילה החברה. המרלו"ג החדש ישרת בעיקר לקוחות אונליין המתגוררים בצפון הארץ במטרה לקצר משמעותית את זמן ההובלה

רשת ACE, מרשתות השיווק המובילות בישראל שמפעילה, במקביל לפעילות בסניפים, גם אתר אי-קומרס, המציע כ-7,000 מוצרים ונהנה בשנים האחרונות מעליה בהיקף הפעילות בו, עם למעלה משני מיליון כניסות בחודש בממוצע.

עד כה הפעילה הרשת שני מרכזים לוגיסטיים: בבאר טוביה, בשטח של 9,000 מ"ר ובאשדוד, בשטח של 6,000 מ"ר. פתיחת המרלו"ג הנוסף, תסייע במתן מענה מיטבי להיקף הרכישות הנעשות בסניפי הרשת ובאתר האונליין והערכת החברה כי המרלו"ג בקרית אתא ישרת אלפי לקוחות בחודש.

כחלק מהתפעול השוטף של המרלו"גים הוטמעה מערכת המאפשרת תיאום אוטומטי של ההובלה מצד הלקוח, כך שמיד עם הרכישה, מקבל כל לקוח לינק לטלפון הנייד שלו, בו הוא בוחר בין אופציה של איסוף עצמי לאופציה של הובלה. במקרה של הובלה, האפליקציה מאפשרת בחירת מועד מתאים ללקוח.

אתר האונליין של ACE, מתנהל היום כ-Market place, ומציע ללקוחותיו מוצרים מכל עולמות התוכן לרבות מוצרים אשר אינם בהכרח מוצגים בסניפים. כך ניתן היום לקנות באתר ריהוט לבית ולגינה, אביזרי ספורט, מוצרים לילדים, מוצרי נוי וטקסטיל, כלי עבודה ועוד.

רותם כהן קונה ב-ace. אייס,
רותם כהן, הפרזנטור של הרשת, קונה ב-ace/אייס

צמיחת פלטפורמת האי קומרס

הרשת נמצאת בהתקשרות עם מאות ספקים מענפים שונים, הרבה מהם עסקים קטנים, שהמכירה באתר ACE מאפשרת להם להגדיל את היקפי הפעילות שלהם.

איציק אוזנה, מנכ"ל ACE: "אחד האתגרים המרכזיים ששמנו לפנינו הוא פיתוח של מערך לוגיסטי ומערך שירות משוכלל, שיעמדו בהיקפי הביקוש מצד הלקוחות. האתגר הזה הפך לדומיננטי יותר עם הצמיחה של פלטפורמות האי קומרס. פתיחת המרלו"ג בצפון לצד פיתוח מערכת טכנולוגית חכמה תאפשר לנו לקצר את זמני המשלוח ללקוחותינו בכל רחבי הארץ ולהפוך אותו לידידותי ופשוט יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully