וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: חברת הביגוד שדואגת לסביבה

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 16:40

וגם: אפליקצייה חדשה תאבחן טיפול נכון בעור, מותג חקלאי חדש בערבה, פיצה האט מרחיבה את מבחר הפיצות ובאלקטרה רוצים שתרגישו כמו במלון

אופנתיים ומתחשבים

H&M. H&M,
H&M/H&M

באווירת יום כדור הארץ הכריזה H&M על קולקציית Innovation stories החדשה Colour Story. לאחר שהושקה הקולקציה הראשונהScience Story , משוגר החלק השני החוגג שיטות חדשניות ומתחשבות יותר בסביבה של עבודה עם צבע.

H&M יצרה עם מפתחים ואנשי חדשנות פריטים עדכניים שמטרתם להעלות למודעות את ההשפעות הסביבתיות של תהליכי הצביעה וההדפסה. Colour Story עושה שימוש בטכניקות צביעה חדישות, כמו שימוש בפיגמנטים צמחיים ופיתוחי ביוטכנולוגיה המותירים פחות נזק על הסביבה ויצירת צבעים ייחודיים ומגוונים.

הקולקציה הושקה בסוף השבוע בחנות קניון האופנה TLV והיא מדגישה את היופי הבלתי נגלה של צבעים המיוצרים באופן מתחשב יותר בסביבה. בין הפריטים גופייה עם הדפס דיגיטלי, שמלה הצבועה בפיגמנטים שמקורם בצומח וקפוצ'ון מבדים שמקורם מתחשב יותר בסביבה, מכנסיים שנצבעו עם We aRe SpinDye®, עגילי חישוק העשויים זכוכית ממוחזרת ללא תוספת פיגמנטים צבעוניים, סנדלים בעלי סוליה העשויה מ-Bloom ™ - קצף גמיש המיוצר בחלקו מביומסה של אצות.

השאיפה היא ליצור פריטים משודרגים עם חומרים ותהליכים פורצי דרך, שילוב של תהליכי צביעה מהפכניים כדי לחולל שינוי חיובי, בין אם בהורדת צריכת המים או בהגדרה מחדש של תהליכי הייצור.

אן -סופי יוהנסן, היועצת הקריאטיבית של H&M אמרה כי העבודה עם אנשי חדשנות מעניינים שהביאו רעיונות נפלאים הייתה מסע מדהים, כמו עבודה עם Colorifix, החברה הראשונה שעושה שימוש בתהליך טבעי וביולוגי לייצור וקיבוע פיגמנטים על טקסטיל המושקים לראשונה בעולם בקולקציה זו.

seperator

פייס איט

שולי רודריג. רונית מטיאס,
שולי רודריג/רונית מטיאס

מותג הקוסמטיקה המקצועי, SR COSMETICS, השיק אפליקציה חדשנית ופורצת דרך בשם FACE IT, את החברה הקימו לפני כ-20 שנה שולי ואורי רודריג, במטרה להציע לשוק הקוסמטיקה המקצועית מוצרים איכותיים וחדשניים אשר נותנים פתרון מושלם למגוון רחב של בעיות עור. את אפליקציית FACE IT פיתחה חברת "אקסיומה", המתמחה בפיתוח תוכנה לבינה מלאכותית ואלגוריתמיקה מתקדמת בהשקעה של מאות אלפי דולרים, היא מאפשרת אבחון מהיר ואמין של בעיות עור, ונותנת המלצה טיפולית תוך שניות בודדות. החדשנות ברמת השימוש הנוח והדיוק מאפשרת מתן מענה להמלצה לטיפול לאלפי אנשים בכל העולם, עם מענה של 24/7.

איך זה עובד? נכנסים ונרשמים לאפליקציה, מצלמים צילום פנים מקרוב, לוחצים על אבחון והמשתמש מקבל "המלצה" למוצרים ספציפיים של מותג SR ולפתרון הבעיה בליווי הוראות שימוש. האפליקציה מותאמת למשתמש המקצועי (PRO) עם פרוטוקולים בהתאם ופרוטוקולים לקהל הרחב לטיפול ביתי, פשוט וקל.

למשתמש המקצועי יש אפשרות מעקב היסטוריה של המטופל, המערכת תזהה באופן אוטומטי תמונה שכבר צולמה ונטענה, ותודיע שיש במאגר תמונה זהה ותציג את שתי התמונות. לקוחה פרטית תוכל להיכנס לאפליקציה, לקבל אבחון מידי עם המלצה לטיפול והפנייה לקוסמטיקאית שקרובה לביתה באמצעותה תוכל לרכוש את המוצרים.

seperator

ירקות או לא להיות

ירקות או לא להיות. אור גפן ואסף רחמים,
נטורזה – טבעי שתאהב/אור גפן ואסף רחמים

חברת 'נטורזה' המתמחה בגידול ובשיווק תוצרת חקלאית ישראלית השיקה את המותג 'נטורזה - טבעי שתאהב'. החברה בבעלות 3 משפחות מהמושבים עידן ועין תמר בערבה. המשפחות ביחד עם י.ל חקלאים השקיעו במותג כ-15 מיליון שקל.

סדרת המוצרים הארוזים והקצוצים של 'נטורזה - טבעי שתאהב' כוללת 4 קטגוריות שונות: לקטי ירקות קצוצים ושטופים, המוכנים לבישול ואכילה כגון לקטים לסלטים מוכנים שיש רק לתבל, סדרת ירקות מיני שטופים ומוכנים לאכילה, סדרת ירקות שלמים שטופים ומוכנים לאכילה וסדרת ירקות שטופים וחתוכים לבישול. את הסדרות ניתן להשיג ברשתות המזון בשוק הקמעונאי והפרטי, ב- 200 נקודות מכירה ברחבי הארץ, ביניהן רשת יוחננוף, קשת טעמים, דב"ח, סופר בונוס, מחסני השוק, אושר עד, רמי לוי בשכונה וחנויות פרטיות ובאתר האונליין החדש של החברה farm.co.il.natureza.

דודו אוחנה, חקלאי ושותף בחברת 'נטורזה' אמר כי הם ממשיכים לחזק את הקשר בין החקלאי לצרכן הסופי ולהביא את התוצרת האיכותית של החקלאים היישר מהשדה אל מטבח הביתי והבטיח להמשיך לפתח מוצרים ולהיכנס לקטגוריות נוספות עם דגש על קטגוריית ה -'ready to eat ' ולהרחיב את נקודות המכירה ברחבי הארץ. הוא ציין כי שוק הירקות המצוננים מסתכם בישראל ב- 250 מיליון שקל בשנה, קטגוריית הירקות הארוזים והחתוכים היא קטגוריה צומחת בישראל וניתן לראות גידול שנתי בקטגוריה של כ-15% משנת 2017-2020. (עפ"י נתוני סטורנקסט).

seperator

זום לפנים

קליניק. יח"צ,
קליניק/יח"צ

על אף החזרה לשגרה, במותג האיפור והטיפוח קליניק ממשיכים במפגשי "זום". באירוע השקה של מותג הטיפוח והיופי "קליניק", אמר אורן רווח, יו"ר אלקליל, כי זהו האירוע האחרון של ערן קראוס כמנכ"ל קליניק, וסיפר שאחרי 9 שנים, קראוס יהיה מנכ"ל מותג M.A.C ושיבח את קראוס שהצליח להביא את האתר של קליניק להיות מוביל באירופה מכל אתרי קבוצת החברות אסתי לאודר שם. את קראוס תחליף שרון הראל שתהייה חיזוק נשי למותג, הראל עבדה בקימברלי קלארק ובויסוצקי, שם שימשה כמנכלית חטיבת התה.

רווח אמר כי יהיו עוד שינויים במטה החברה והבטיח כי הם מתאימים את פעילותם למצב וימשיכו להיות בחוד החנית. אלי גיספן שהיה מנכ"ל מאק, ינהל את חטיבת הריטייל החדשה שכוללת את כל חנויות מאק, בובי בראון, סמאשבוקס, קליניק ואסתי לאודר.

במפגש דובר על הרחבת סדרת Even Better עם Even Better Clinical™ Serum Foundation SPF20 -מייק-אפ שנבנה בגישה רב-תכליתית, המפחית באופן ניכר לעין כתמים כהים, מבהיר ומעניק לחות באמצעות 3 טכנולוגיות, וקונסילר עמיד במרקם ג'ל קליל לכיסוי מלא של פגמי עור, הבדלי גוון וצמצום נפיחות מתחת לעיניים למראה עור חלק ואחיד בגימור טבעי.

seperator

חוגגים באהבה

ecoLove. עדי גלעד,
ecoLove/עדי גלעד

ועוד באווירת יום כדור הארץ, במותג ecoLove - מותג טיפוח האורגני, חגגו את המעבר לשימוש בבקבוקים העשויים מ-100% פלסטיק ממוחזר. החברה שבבעלות חברת אורגניקזון הוקמה לפני 12 שנה על-ידי שרונה רומנו-לזר, חלוצה בייבוא ובשיווק מוצרים אורגניים טבעיים ואקולוגיים במגוון קטגוריות, במטרה להוביל בישראל אג'נדה ירוקה, להנגיש לשוק הישראלי מותגים אורגניים, טבעיים, טבעוניים וידידותיים לסביבה, תוך שמירה על עקרונות אקולוגיים.

רומנו-לזר: "רציתי ליצור מודעות והרגלי צריכה, ידעתי שאם נביא לארץ את המותגים הבינלאומיים המובילים בתחום במחירים לכל כיס, ננצח". בנוסף לייבוא מותג אקו-לאב משווק ל-350 חנויות בישראל ו-300 חנויות בארה"ב, ובהולפודס ואמזון.

רומנו-לזר, שניהלה את מותג קליניק בישראל, למדה איך מתנהג מותג גדול ובינלאומי, איך לבנות השקות, לכתוב תוכנית עבודה, להחדיר מוצרים לשוק ואיך עובדת הקמעונאות. היא אומרת כי כולם מחפשים מוצרים בריאים וישראל הפכה בשנים האחרונות למעצמה טבעונית עם פוקוס על תזונה. כשחיפשו תחליף לבקבוקי הפלסטיק נזכרה ביצרן ישראלי שפגשה בתערוכה באיטליה שהסכים להרים את הכפפה ולעשות פיילוט לייצור הבקבוקים מ-100% פלסטיק ממוחזר. מבחינה עסקית, מחיר הבקבוק הממוחזר יקר יותר אך הם ספגו את תוספת העלות כדי לשמור על המחיר לצרכן.

seperator

לבנה ויפה

פיצה האט סדרת השמנת. אסף קרלה,
פיצה האט סדרת השמנת/אסף קרלה

עוד לא נרגענו מהמנגלים של יום העצמאות והנה שבועות כבר באופק. ברשת הפיצריות "פיצה האט" חשבו מחוץ לקופסה ויוצאים ממש היום עם סדרת פיצות חדשה בשם "סדרת השמנת" אשר מבוססות על שמנת ומגוון תוספות איכותיות.

"סדרת השמנת" של "פיצה האט" הינה סדרה חדשה של פיצות בוטיק אשר יצטרפו אל הפיצה הלבנה עם רוטב השמנת כמהין של החברה.

ענבל שטרן סמנכ"לית השיווק של הרשת אמרה כי רשת "פיצה האט" פועלת בכל עת כדי לגוון ולהביא לקהל לקוחותיה טעמים ושילובים חדשים וציינה כי היום כל אחד יכול למצוא לעצמו מה לאכול ב"פיצה האט" ולהתחבר לטעמים שונים ומגוונים. לפני כמה חודשים הושקה הפיצה הלבנה המבוססת על רוטב עשיר של שמנת כמהין והקהל הישראלי מאוד התחבר אליה, כשהבינו שיש בשלות להכניס עוד מגוון של פיצות לתפריט שהן לאו דווקא עם הרוטב האדום הקלאסי, החליטו להוסיף לתפריט הפיצות עוד שני סוגי פיצה עם שמנת, כדאי לאפשר את הגיוון ואת הטעמים המיוחדים שעבדו עליהם ביחד עם השף טל כהן.

seperator

מלון בסלון

אלקטרה. יח"צ,
אלקטרה/יח"צ

מותג מזגני האוויר הוותיק אלקטרה שנוסד ב-1945, דואג שגם אם לא נסעתם לחופשת החלומות, תשבו בבית ותרגישו כאילו אתם בבית מלון. המותג משיק סדרת מזגנים חדשה ELECTRA EXCLUSIVE AIR- מזגני יוקרה חסכוניים עם קפסולות ריח של מלונות יוקרה, גם יעיל וחסכוני וגם מפיץ בישום אוויר בריח יוקרתי ומרענן.

כל מזגן בסדרה מכיל קפסולת ריח עם תמצית של ניחוח המאפיין את אחד ממלונות רשת ישרוטל אקסקלוסיב: בראשית, כרמים, יערות הכרמל ומצפה הימים, הפעלת המזגן גורמת להפצת הריח ויצירת אווירת חופשה. השקת הסדרה היא חלק משיתוף פעולה של אלקטרה מיזוג אוויר עם רשת ישרוטל.

סדרת EXCLUSIVE AIR היא סדרת מזגנים עיליים בדירוג אנרגטי A עם חיבור ל- Wi-Fi ולאפליקציית smart המאפשרת שליטה מרחוק במזגן בכל זמן ומכל מקום, באופן המאפשר נוחות וחיסכון בחשמל. למזגנים בסדרה AIR FLOW D4 המאפשר פיזור אוויר אחיד בחלל הבית, פונקציית BOOST המאפשר קירור מהיר, ציפוי הידרופילי למניעת ריחות וקורוזיה, ניקוי עצמי של הסוללה ומצב שבת מובנה.

בכל מזגן בסדרה יש מתקן מובנה עם קפסולה של אחד הניחוחות בהתאם להעדפה האישית, כשאפשר לרכוש ריחות נוספים ולגוון. תוך דקות ספורות מרגע הפעלת המזגן, חלל האוויר מתמלא בניחוח ארומטי, יוקרתי ועדין קפסולה אחת מתאימה לשימוש של עד 168 שעות. השקת הסדרה מלווה בקמפיין שהופק על-ידי אדלר-חומסקי והיקף ההשקעה של כ-8 מיליון שקל.

seperator

אדריכלים נבחרים

איתן כרמל. ירדן כרמל,
איתן כרמל/ירדן כרמל

משרד איתן כרמל אדריכלים בע"מ נבחר להקים את אולם התצוגה הראשי החדש של חולון מוטורס בו נמכרות מכוניות מותג יונדאי ומיצובישי. האולם החדש ישתרע על שטח של כ-1500 מ"ר ויהיה ברמת גימור גבוהה בהתאם לערכי המותג, כולל אולם מסירת רכבי וי.אי.פי. תכנון האולם במבנה הקיים יעבור עיצוב חזית מחדש כך שיתחבר אדריכלית למבנה החדש שנמצא בהליך רישוי. תחילת הבניה צפויה להיות בשנת 2022.

seperator

מבזק חדשות

+מסתבר כי יש עסקים שנהנו בקורונה מעלייה במכירות האונליין, למשל בוטיק השוקולד הירושלמי 'יער הקקאו שהקימה יערה קלמנוביץ שדיווחה כי ב-2020 היקף המכירות גדל פי 3 מאשר ב- 2019, ובחודשים ינואר-מרץ 2021 נרשמה גדילה של פי 2 מהחודשים המקבילים בשנה הקודמת. בשלושת החודשים הראשונים של 2021 היו מכירות של כ-200,000 - 250,000 שקל בחודש באתר, וסכום דומה במפעל ובחנות עם מחזורים של כחצי מיליון בחודש. בחוה"מ החלה ירידה משמעותית בהיקף המכירות שחייבה את קלמנוביץ וצוותה להמציא את עצמם מחדש ולייצר מוצרים חדשים ופעילויות נוספות ולשם כך הוקם 'יער הקקאו' - פרויקט אישי ומקומי שאסף סביבו קהילת לקוחות נאמנה שבעזרתה גדל הפרויקט והפך לחברה בע"מ- מפעל שוקולד המייצר ומוכר שוקולדים כשרים למהדרין ומקיים סדנאות שוקולד במקום.

הגדילה המשמעותית היתה בזכות 3 פרויקטים של הד סטארט- גיוס מימון המונים, פרויקטים שנחלו הצלחה גדולה ואפשרו לעסק לגדול ולהתרחב. באפריל 2021 הרימה קלמנוביץ קמפיין הד סטארט נוסף, שמטרתו רכישת מכונה חדשה למפעל שתגדיל את יכולת היצור על-מנת להיכנס לחנויות ברחבי הארץ.

התשורות הניתנות לתומכים מגיעות ממגוון מוצרי היער המוצעים במחירים נמוכים מהרגיל, מה שהופך את התמיכה בחזון לעסקה משתלמת. לתמיכה בקמפיין https://headstart.co.il/project/63571


+ האומנית והצלמת ריטה קפיטולסקי משיקה שרות חדש לאדריכלים, מעצבי פנים ולמי שרוצה לעצב את דירתו, יצירת תמונות דיגיטליות ייחודיות בהתאמה לקונספט של חלל הבית/המשרד ולחזון הלקוח. קפיטולסקי שגילתה עולם שלם של Digital Art עם אפשרויות אין סופיות של יצירת עבודות אבסטרקטיות בסגנונות ובגוונים שונים, יוצרת ומתאימה עבודות ייחודיות עבור חללים ספציפיים.

השרות שהיא מציעה כולל ייעוץ וליווי בחירת תמונות ביחד עם המעצב או הלקוח לפי הטעם והקונספט שלו, כל התמונות לקוחות מהאוסף הפרטי שלה הנמכר בגלריות בינלאומיות אינטרנטיות. קפיטולסקי גם יוצרת עבודות ייחודית המותאמות לקונספט עיצובי ופלטת צבעים הנבחרת וכן הדפסת תמונות על מגוון חומרים חדשניים ביניהם אלומיניום וזכוכית אקרילית במעבדה מקצועית.

התאמת גוני התמונה משפיעה על התוצאה הסופית ומעניקה לעיצוב החלל כיוון שונה כך שיתאים לחזון העיצובי של המעצב. כל התמונות באוסף זמינות לרכישה בכל גודל במגוון חומרים כגון קנבס ונייר איכותי, תמונות ממוסגרות ומוכנות לתלייה או הדפסה יוקרתית על זכוכית אקרילית או אלומיניום במבחר גדלים.

+היזם הנדל"ן ואיש העסקים חסאן ג'בארין קיבל חזקה על מלון "אלסקה אין" במטולה- נכס אשר היה בבעלות ראובן וינברג. ג'בארין ושותפו יוסי סוויסה, הבעלים של רשת "שייר ספא" הארצית, יציעו מלון עם 65 חדרי אירוח, וחווית אירוח גלילית כפרית.

+חברת אקו סלושנס בבעלות איש העסקים החיפאי כריסטיאן דאוד חתמה על שת"פ עם יאללה אקדמי במסגרתו יצא לדרך בחודש הקרוב קורס יועצי משכנתאות למגזר הערבי המקנה תעודת הסמכה מקצועית המוכרת על-ידי משרד העבודה. הלימודים יתקיימו ביאללה אקדמי שבשרונה ספייס חיפה, ויכללו לימודים עיוניים ומעשיים לשילוב בשוק העבודה, כאשר המצטיינים יצורפו לצוות העבודה של חברת אקו סלושנס.


+מזל-טוב לעו"ד גלית צור שפתחה משרד נוסף במרכז- בחגג' בילדינג- מגדלי הארבעה. צור עו"ד ומגשרת מזה כ-20 שנה, ומשרדה מתמחה בדיני משפחה, הסכמי גירושין, הסכמי שלום בית, גישור משפחתי, אימוץ ילדים, ניהול תיקי גירושין בביהמ"ש לענייני משפחה ובבית הדין הרבני, מזונות, פירוק שיתוף ואיזון משאבים, משמורת, וערעורים מורכבים.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully