וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 28.4.2021 / 14:34

סמנכ"לית שיווק חדשה לנעמן גרופ, יועץ טכנולוגי בכיר לבי-יו דבש, מנכ"לית חדשה לחברת ההשמה נישה ועוד. כל המינויים והתזוזות של השבוע החולף

שרון הרמתי, שכיהנה כמנהלת השיווק של נעמן גרופ הקבוצה המובילה את עולם אופנת הטקסטיל לבית ומוצרי נוי עם המותג 'ורדינון' ואת עולם כלי המטבח והאירוח עם המותג 'נעמן', קודמה לתפקיד סמנכ"לית שיווק ואיקורמס של הקבוצה.

שרון החלה עבודתה ב'ורדינון' לפני 8 שנים כמנהלת שיווק של המותג ורדינון שמוזגה אל תוך 'נעמן גרופ'. שרון היתה שותפה למהלכי ההתרחבות ולגיבוש האסטרטגיה השיווקית של הקבוצה הצומחת והמתרחבת והובילה את הקמת אתרי האונליין של הקבוצה.

דודי כהן מנכ"ל 'נעמן גרופ' מציין כי שרון מחזקת את שדירת הניהול של הקבוצה הנמצאת בתנופת פיתוח הן של פעילויות הליבה המסורתיות בתחומי המטבח והטקסטיל לבית והן בהרחבת הנוכחות שלה גם בתחום ההלבשה התחתונה ובגדי הים. ומוסיף:" קידומה לתפקיד סמנכ"ל שיווק ואיקומרס היא הבעת אימון והוקרה לעשייה והובלת המהלכים השיווקיים שממצבים את 'נעמן גרופ' ומותגיה בקדמת הבמה".

שרון הרמתי. שירה רז,
שרון הרמתי/שירה רז

דנה לביא מונתה למנכ"לית החדשה של חברת ההשמה נישה מקבוצת דנאל, המתמחה בתחומי ההייטק, ביוטק, קלינטק, פיננסים וקמעונאות. לביא מחליפה את המנכ"לית היוצאת פול צוקר, שניהלה את החברה מאז ייסדה אותה לפני כ-20 שנה. לביא, בוגרת תואר ראשון בכלכלה מהאוניברסיטה העברית ובעלת תואר MBA בהצטיינות מאוניברסיטת בן גוריון, פרשה לאחרונה מתפקידה כמנכ"לית קבוצת הדקה ה-90. ערן מרדכי, מנכ"ל דנאל משאבי אנוש מקבוצת דנאל: "לדנה שנות ניסיון רבות בניהול בכיר בחברות מובילות, והובילה מהלכים אסטרטגים של חדשנות וצמיחה. דנה מקבלת חברה מצליחה וצומחת, ואני מאמין שהיא תביא את ניסיונה העשיר ויכולותיה המוכחות להמשך עשייה ושגשוג של נישה".

דנה לביא. ענבל מרמרי,
דנה לביא/ענבל מרמרי

ארז בן ישי (40) מונה לתפקיד סמנכ"ל מכירות בחברת האינטגרציה אואזיס תקשורת, המתמחה בייעוץ, תכנון ויישום מערכות תקשורת אבטחת מידע, ותשתיות IT. במסגרת תפקידו בן ישי נושא באחריות על ניהול מערך המכירות של החברה, בארץ ובחו"ל.

לבן ישי למעלה מ-15 שנות ניסיון והיכרות מעמיקה בתחום המכירות וניסיון רב בתחומי התשתיות, התקשורת ואבטחת המידע. בתפקידו הקודם שימש כמנהל מכירות בכיר, עם 8 שנות וותק בחברת אואזיס.

לבן ישי תואר ראשון בניהול וכלכלה מטעם אוניברסיטת בן גוריון.

ארז בן ישי. יחצ,
ארז בן ישי/יחצ

חן קמין מונתה למנכ"לית עמי"ט - עמותת יוצאי יחידת 81, היחידה הטכנולוגית של חיל המודיעין, שבוגריה נחשבו מאז ומעולם לחוד החנית של תעשיית הסטארט־אפים הישראלית. המוטו של היחידה הוא "להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי", והערך הזה מלווה את הבוגרים גם בהמשך דרכם האזרחית. העמותה שמה לה למטרה להוות בית לבוגרים לדורותיהם, לתרום להשכלתם והתפתחותם המקצועית ולרתום אותם להמשך עשייה למען ההייטק והחברה בישראל.

קמין נכנסת לתפקיד במטרה להמשיך להצמיח את העמותה לשלב הבא ולהרחיב את פעילויותיה ואת נקודות ההשפעה שלה לטובת החברה והאקו-סיסטמים השונים בתעשייה. היא בוגרת היחידה ובעלת תואר ראשון במדעי המחשב מהאוניברסיטה הפתוחה (את הלימודים לתואר התחילה כבר בתיכון) ותואר שני במנהל עסקים מהמסלול הייחודי לניהול גלובלי של המכללה למנהל. בתפקידה האחרון ניהלה קמין את הפיתוח העסקי בחברת 500טק, כשמאחוריה ניסיון רב שנים בפיתוח עסקי, מכירות, הדרכות ושת"פ בינ"ל במסגרות שונות בהייטק.

יו"ר עמי"ט הינו טל סלובודקין, שותף מנהל בקרן ההון סיכון StageOne.

חן קמין. גד זהבי,
חן קמין/גד זהבי

חברת בי-יו דבש, שמתמזגת עם וואיטסטון גרופ הבורסאית, מינתה את פרופ' יובל שוהם כיועץ טכנולוגי בכיר. שוהם, מהמחלקה לביוטכנולוגיה והנדסת מזון בטכניון, השלים את לימודי הדוקטורט בהנדסה ביוכימית במכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (M.I.T). בין השאר, הוא כיהן כראש המרכז הבין תחומי למדעי החיים וההנדסה ע"ש לורי לוקיי וכן כנשיא האגודה הישראלית למיקרוביולוגיה.

מחקרו של פרופ' שוהם מתמקד בקשר שבין מבנה לפעולה של אנזימים, ובמנגנוני זירוז של אנזימים המשמשים בתעשייה. מומחיותו באה לביטוי במספר רב של פרויקטים תעשייתיים פורצי דרך, בהם פיתוח תהליך תעשייתי להלבנת נייר וכן פיתוח תהליך אנזימתי לייצור מיצים טבעיים דלי קלוריות. פרופ' שוהם יסייע לחברה בייעוץ בכל הקשור לפיתוח טכנולוגית ייצור הדבש ובתכנון מערך הייצור התעשייתי.

אופיר דבש מנכ"ל בי-יו דבש: "אנו שמחים על הצטרפותו של פרופ' יובל שוהם כיועץ בוועדה המדעית של החברה. שוהם יתרום רבות לקידום טכנולוגית הפקת הדבש המתורבת, בדגש על מבנה ופעולת האנזימים, יסייע לפיתוח תהליכי ביטוי חלבוני קיבת הדבורה וייעץ בכל הנוגע לתהליכים העסקיים".

פרופ' יובל שוהם. יחצ,
פרופ' יובל שוהם/יחצ

עו"ד הילה תירוש מונתה לסמנכ"לית וליועצת המשפטית הראשית בחברת שיכון ובינוי בע"מ ולחברת הנהלה בה. בשלוש השנים האחרונות כיהנה תירוש כיועצת המשפטית וכסמנכ"לית בחברת הבת, סולל בונה. קודם לכן, כיהנה שבע שנים בתפקיד היועצת המשפטית וחברת הנהלה בחברת המים הלאומית - מקורות וכיהנה במקביל כיועצת המשפטית של חברת הבת, שח"מ מקורות.

עם שחרורה מצה"ל בדרגת סגן, החלה תירוש את לימודיה במכללה למנהל אותם סיימה בהצטיינות, עברה למגזר הפרטי ועבדה כשבע שנים כעו"ד ב משרד עו"ד 'בלטר, גוט, אלוני ושות'' ומיד לאחר מכן המשיכה בתפקידיה במחלקות משפטיות, ומונתה כעת, עם ניסיון של למעלה מ- 20 שנים, במגזר העסקי והציבורי.

עו"ד הילה תירוש. יחצ,
עו"ד הילה תירוש/יחצ

אורורה לאבס, (Aurora Labs) מפתחת תוכנת Self-Healing לתעשיית הרכב המחובר, האוטונומי והחשמלי, המאפשרת לשמור על הבטיחות ואבטחת התוכנה של כלי הרכב, הודיעה היום על מינויו של פיטר מרטנס (Peter Mertens) לתפקיד יושב ראש הדירקטוריון של החברה.

פיטר הינו מנהל בכיר בתעשיית הרכב, עם למעלה מ-35 שנות ניסיון בניהול חברות רכב הידועות כמובילות בתחום הטכנולוגיה. הוא כיהן בתפקידי ניהול בכירים בחברות מתעשיית הרכב ביניהן דיימלר, ניהול קו כלי הרכב הקומפקטיים בג'נרל מוטורס וסמנכ"ל המחקר והפיתוח בוולוו. בתפקידו האחרון שימש כמנהל הטכנולוגיות הראשי וסמנכ"ל המו"פ והעיצוב באאודי, טרם פרישתו עקב סיבות בריאותיות. בסוף שנת 2019 חזר מרטנס לפעילות בתעשייה והצטרף למספר דירקטוריונים של חברות גלובליות מובילות הפועלות בתחום המוביליטי, ביניהן Faurecia, proteanTecs, Recogni, V-HOLA, Valens, Next Mobility Labs ו-Circunomics.

מרטנס יכהן כיו"ר הדירקטוריון הראשון של אורורה לאבס. "אני נלהב לעבוד עם אורורה לאבס. הצוות פיתח טכנולוגיה חשובה ומשמעותית מאוד, שהינה אבן היסוד עבור יצרניות הרכב המנווטות את דרכן במעבר של התעשייה לעולמות התוכנה. השילוב בין הבנת אופן ההתנהגות של התוכנות בכלי הרכב ובין היכולת לצפות מראש ולתקן תקלות תוכנה, הוא המפתח להפיכתם של כלי רכב מקושרים, אוטונומיים וחשמליים למציאות," אמר מרטנס.

ד"ר פיטר מרטנס. Audi AG,
ד"ר פיטר מרטנס/Audi AG

אורורה לאבס המציאה מחדש את האופן בו יצרניות הרכב וחברות Tier-1, מבצעות ניהול, אבחון ועדכון תוכנה מרחוק (OTA). לחברה שותפויות אסטרטגיות עם יצרניות רכב גלובליות מובילות וכן עם יצרני מכשירים תעשייתיים וביתיים. פתרונות החברה, המעוגנים בעשרות פטנטים, מאפשרים לאסוף נתונים בזמן ההרצה ולהפיק הבנה עמוקה על התנהגות שורות הקוד בתוכנה. רמת הבנה זו מבטיחה שכלי הרכב וכל המכשירים יפעלו ברציפות ללא השבתה ועם יכולת חיזוי תקלות בתוכנה ותיקון התקלות, תוך הפחתת עלויות משמעותית ושיפור זמן הפעילות שלהם.

לדברי זוהר פוקס, מייסד שותף ומנכ"ל אורורה לאבס, "הניסיון, הידע והמוניטין של פיטר בקרב מנהלי מחקר ופיתוח בכירים בתעשיית הרכב, יקדמו אותנו לעבר השלב הבא בצמיחה של החברה. פיטר מבין את החשיבות הקריטית של בטיחות ואבטחת התוכנות בכלי רכב מקושרים, אוטונומיים וחשמליים. הוא מביא עמו גם תובנות עמוקות בנוגע לתהליכי אימוץ ויישום של טכנולוגיות חדשות בתעשיית הרכב. זהו כבוד גדול עבורנו לעבוד בשיתוף עם פיטר. מינויו ליו"ר הדירקטוריון הוא אבן דרך משמעותית נוספת בהצלחתה של אורורה לאבס".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully