וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיוס של 56 מיליון דולר לאינטרקיור, מלמד על המגמה ביחס לקנאביס הרפואי מישראל

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 18:28

חברת הקנאביס הציבורית אינטרקיור, שהשלימה ביום שישי האחרון את רישום מניותיה למסחר בבורסת TSX הקנדית, דיווחה היום כי השלימה גיוס של כ-182 מיליון שקל בעקבות עסקת המיזוג שלה עם חברת Subversive Acquisition

אינטרקיור הודיעה היום כי גייסה 56 מיליון דולר בעקבות עסקת המיזוג שלה עם חברת Subversive Acquisition. מדובר בהון המינימאלי שנדרש למיזוג בין אינטרקיור לבין ה-SPAC הקנדי, העומד על כרבע מכ-225 מיליון דולר מכלל הכספים שהמשקיעים הביעו נכונות להשקיע אל תוך קופת ה-SPAC הקנדי לטובת מיזוג פעילות כלשהי, כפי שאינטרקיור דיווחה ב-26 בינואר האחרון במסגרת הודעתה על עיסקת המיזוג.

לאחרונה נראה כי חברות הקנאביס הישראליות, החשות את דעיכת העניין מצד המשקיע הישראלי בתחום, החלו לחשב מסלול מחדש ולכוון לשוק ההון הצפון אמריקאי. אלא שהסכום שגייסה בפועל אינטרקיור מלמד שגם המשקיעים הזרים לא בהכרח להוטים על עסקי הקנאביס הישראלי.

בשוק ההון מעריכים, כי גובה הגיוס נובע בעיקר מכך שהחברה לא נסחרת במקביל גם בנאסד"ק. אינטרקיור מציינת בהודעתה היום, כי אותם 182 מיליון שקל שגייסה מהווים את גיוס ההון הגדול ביותר שבוצע לחברת קנאביס רפואי ישראלית עד כה.

החברה מציינת עוד, כי מסחר ראשון במניותיה יחל כבר מחר וישלים בכך, בפועל, את עיסקת המיזוג עם ה-SPAC, שלאחריו היא תהיה החברה הישראלית הראשונה שרשומה כדואלית הן בבורסת TSX הקנדית והן בבורסה בתל אביב. בהקשר זה יש לציין כי אינטרקיור הגישה בקשה לרשות ניירות ערך האמריקאית (SEC) לרשום את מניותיה גם בבורסת נאסד"ק ארה"ב.

חברת הקנאביס הרפואי הישראלית הראשונה שכבר הגיעה לבורסת נאסד"ק ארה"ב היא IMC חקלאות, הנסחרת כיום כדואלית הן בבורסה האמריקאית והן בבורסת קנדה, בשווי כל כ-253.4 מיליון דולר אמריקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully