וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסם ממשיכה להרחיב את מותג פתיבר ומשיקה: פתיבר דובוני שוקולד

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 15:24

המוצר החדש שמשיקה אסם, מרחיב את מותג פתי בר לעולם העוגיות. המוצר משלב בין ביסקוויט פתיבר פריך ודובוני שוקולד במילוי קרם חלב

מותג אסם פתיבר הוא מותג ביסקוויטים אהוב בישראל עם מעל 70% ממכירות הקטגוריה. באוגוסט 2020 אסם הרחיבה את המותג לעולם העוגיות המפנקות עם סדרת פתיבר פינוקים שכן, זוג ביסקוויטים וביניהם קרם שוקולדי מפנק, היא סדרת מוצרים אשר זכתה להצלחה בקטגוריית העוגיות.

כעת אסם ממשיכה לבסס את מותג פתיבר בעולם העוגיות המפנקות עם מוצר חדש: פתיבר דובוני שוקולד - ביסקוויט פריך בצורת פתיבר ועליו 2 דובוני שוקולד חלב הממולאים בקרם חלב.

פתיבר דובוני שוקולד, 175 גרם. סטודיו אסם,
פתיבר דובוני שוקולד, 175 גרם/סטודיו אסם

הטועמים הנלהבים - הילדים

המוצר החדש זכה בציונים גבוהים במבחני הטעימה שנעשו בקרב צרכנים אך הטועמים הנלהבים במיוחד היו ילדים שהתרגשו למראה הדובונים המתוקים שעל הפתיבר.

לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם: "לאור הצלחת פתיבר פינוקים, אנחנו מתרגשים להרחיב ולהעמיק את מותג פתיבר בקטגוריית העוגיות המפנקות ולהעניק לצרכנים רגעי פינוק מרגשים עם חוויות סנסוריות ייחודיות המשלבות בין הביסקוויט האהוב ובין שוקולד טעים ומפנק, והפעם בצורת דובוני שוקולד מקסימים ומתוקים שמעלים חיוך גדול על פניהם של הילדים ושל הוריהם"

טווח המחירים נכון להיום: 6.67 שקלים עד 13.90 שקלים לאריזה במשקל 175 גרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully