וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הרצפה: מעמדם של השטיחים כבר לא תלוי עונה

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 9:26

אם פעם השטיח ייצג בעיקר את החורף, הנרטיב העיצובי היום הוא לערבב ולאו דווקא להתאים: ישן עם חדש, עתיק עם מודרני, מזרח ומערב יחד. כך תפרסו על הרצפה את הכוכבים של השנה

השנה, הטרנד הבולט בתחום העיצוב שנולד עוד בתקופת טרום הקורונה, אבל התעצם מאוד בזכותה, הוא "החזרה לטבע". בגזרת השטיחים, תהליכי הייצור הממוחשב, טכניקות ההדפס וחיתוכי הלייזר העלו במפלס המדרגה את עיצובי השטיחים לחזית העיצוב, תוך שהם מעניקים להם תכונות חדשות בין היתר בצורת השטיח, אורך הסיבים, מרקמים ועוד. רשת צמר שטיחים יפים מציגה את החידושים בקולקציות השנה:

שטיח עור פרה רשת צמר שטיחים יפים - עיצוב מירב אלקובי. אלעד גונן,
שטיח עור פרה ברשת צמר שטיחים. עיצוב: מירב אלקובי/אלעד גונן

סדרת שטיחי חבל

שטיחי חבל ישדרגו כל חלל באווירה קלילה, נעימה ומיוחדת בסגנון הבוהו שיק. שטיחים שקל מאוד לנקות אותם במגוון צורות וסגנונות הנארגים בעבודת יד, החל משטיחי קש עגולים קלילים ואיכותיים ועד לשטיחי חבל עבים, חזקים ועמידים אותם ניתן למקם בחללים המרכזיים של הבית בלי שיגנבו את ההצגה. למעשה, שטיחי החבל מתאימים לכל חלל ומשתלבים בטבעיות ויתאימו בעיקר לרצפה בהירה. השטיחים נארגים בהודו ועשויים סיבים טבעיים (יוטה jute). שטיחי החבל קלים מאוד לניקוי וניתן לשאוב אותם בקלות. טווח המחירים נע בין 200 ועד 4000 שקל, בהתאם לגודל השטיח.

סדרת שטיחים נורדיים

הסגנון הסקנדינבי מאופיין בשטיחים בעלי מראה גיאומטרי המשולבים בקילים ולפעמים עם פלומות של שטיח. סקלת הצבעים של סדרה זו מתבססת על גוונים בהירים בעיקר עם שילוב של לבן שלג, שחור וגווני פסטל. את השטיחים הנורדיים ניתן להתאים לכל חלל בבית ולכל סוג ריצוף (פרקט, שיש, קרמיקה). שני שמות חזקים בסגנון הנורדי הם שטיחי ה"קילים" ושטיחי ה"ברבר" המרוקאי אשר מגיעים במגוון של גדלים.
טווח המחירים נע בין 200 ועד 5000 שקל בהתאם לגודל השטיח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

סדרת שטיחי חלוקי נחל

שטיח חלוקי הנחל זכה בפרסי עיצוב יוקרתיים ברחבי העולם בזכות המראה הייחודי שלו שמורכב מפקעות צמר שזורות אחת בשנייה והינו שטיח פופולארי ונחשק בקרב אדריכלים ומעצבים. קולקציית חלוקי נחל יעניקו לחלל מראה של אווירת טבע, רוגע ושלווה מצד אחד ומצד שני מראה יוקרתי וייחודי. שזירת הפקעות נעשית בעבודת יד והם עשויים מ- 100% צמר. השטיח מתאים לכל סוגי וגווני הרצפות. שטיחי חלוקי נחל מגיעים במגוון של גדלים וגוונים (אפור, כחול וגם צבעוני) מה שמקנה להם התאמה לכל חללי הבית - סלון, חדר שינה, כניסה לבית וכמובן רלוונטיים מאוד לחדרי ילדים. ניתן לנקות את השטיח עם שואב אבק, מטאטא, הפיכה וכמובן ניקוי על ידי חברה שמתמחה בניקוי שטיחים איכותיים. טווח המחירים נע בין 500 ועד 2500 שקל בהתאם לגודל השטיח.

רשת צמר שטיחים יפים -שטיח טרנד אתני. רמי סולומון,
שטיח טרנד אתני/רמי סולומון

שטיחי עור פרה

קולקציית מרבדים מעור פרה עשויים בעבודת יד, המגיעים בקשת צבעים רחבה או בצבעים המקוריים של העור. כל אחד מהם עבר תהליך חיטוי יסודי אשר מעניק לו מראה מבריק ושומר עליו מחיידקים. שטיחים אלה מופיעים לרוב בדוגמא של יריעת פרה בצורה הטבעית לה או בשילובים של פאצ'ים במראה של קוביות וצורות גיאומטריות שונות. שטיח זה ישתלב יפה על רצפה נקייה. שטיח עור פרה הוא שטיח פרקטי מאוד שלא תופס לכלוך וכתמים, ניתן לשאוב אותו בדרגת שאיבה מאוד נמוכה אך רצוי להשתמש במטאטא וכמובן שאחת לכמה שנים ניקוי על ידי חברה מתמחה בניקוי שטיחים. טווח המחירים נע בין 1,900 ועד 13,000 שקל בהתאם לגודל השטיח.

שטיחים אתניים

השטיחים בסגנון האתני מתחלקים לשתי קטגוריות: שטיחים בעבודת יד אתנית ושטיחים באריגת מכונה במראה האתני. השטיחים האתניים מזוהים עם המוטיבים של שילוב גיאומטרי וקלאסי ומגיעים בגוונים חמים כגון: אדום, צהוב, כתום, ירוק וגם כחול. השטיחים האתניים הם שטיחים כפריים בעלי מראה חם המתקבלים יפה ויזואלית על רצפת פרקט עץ. על מנת לנקות את השטיח ניתן לשאוב אותו ומומלץ להפוך אחת לכמה שבועות. במידה ונשפך נוזל על השטיח יש לספוג עם נייר סופג ולאחר מכן לנקות עם מגבון (ללא שפשוף השטיח מה שיכול לגרום לנזק). טווח המחירים נע בין 500 ועד 13,000 שקל בהתאם לגודל השטיח.

להשיג ברשת "צמר שטיחים יפים" ברחבי הארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • שטיחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully