וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים משלים השקעות ישירות של 8 מיליון דולר בחברות סטרטאפ

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 8:44

חטיבת החדשנות והאסטרטגיה של בנק הפועלים, השלימה לאחרונה שלוש השקעות אסטרטגיות ישירות. מדובר בהשקעות המצויות תחת מסלול 43 של רשות החדשנות, שמעניק הגנה בשיעור של עד 40%, על השקעות בחברות הייטק ישראליות

בנק הפועלים השלים לאחרונה שלוש השקעות במסגרת פעילות חדשה שהשיק, של השקעות אסטרטגיות ישירות בחברות הייטק. סך ההשקעות בשלוש החברות הראשונות נאמד בלמעלה מ- 8 מיליון דולרים. על פי הבנק ההשקעות עתידות לייצר לבנק גישה לטכנולוגיות חדשניות וכן לשוק הפיננסי טכנולוגי, ולהניב לו יתרון תחרותי.

את הפעילות החדשה מובילה אביבית בנדר, ממונה על הפיתוח העסקי והפינטק בחטיבת החדשנות בבנק הפועלים, יחד עם צוות ייעודי מתחומי הטכנולוגיה, הפיננסים והעסקים, שאמון, בין היתר, על פעילות ההשקעות האסטרטגיות.

השקעה בהגנה מפני תקיפות סייבר

ההשקעה הראשונה, בסך 2 מיליון דולרים, הושלמה במרץ 2021, היא בחברת הסייבר פרספשן פוינט (Perception Point), שפיתחה פתרון Cyber-as-a-Service המספק הגנה מפני כל תקיפה מבוססת תוכן, כדוגמת קבצים, קישורים וטקסט פשוט, שמנסה לחדור לארגון דרך הדואר האלקטרוני או ערוצי שיתוף תוכן. הבנק הצטרף לסבב C של החברה בהובלת קרנות הון הסיכון הידועות Red Dot Capital ו-NGP Capital. בסבב השתתפו גם המשקיעים הנוכחיים, Pitango Venture Capital ו-State of Mind Ventures.

עבודת צוות במשרד. ShutterStock
צוות ייעודי מתחומי הטכנולוגיה, הפיננסים והעסקים/ShutterStock

השקעה בלמידה ויזואלית

ההשקעה השנייה של הבנק הייתה החודש, אפריל 2021, בסך 3.5 מיליון דולרים, כחלק מסבב D של חברת ה-(Robotic Process Automation) RPA המוכרת - KRYON. קריון פיתחה פתרונות אוטומציה לארגונים באמצעות טכנולוגיית מחשוב ויזואלי, קרי "למידה ויזואלית" של המתרחש על גבי המסך של המשתמש והפיכת התהליך לאוטומטי על ידי "חיקוי" פעולות רוטיניות (Repetitive) שמבצע המשתמש.

הבנק עובד עם החברה בשנים האחרונות וההשתתפות בסבב מהווה החלטה אסטרטגית להעמיק את הקשר עם החברה וליצור שיתופי פעולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אביבית בנדר, בנק הפועלים. ענבר מרמרי,
אביבית בנדר, הממונה על הפיתוח העסקי והפינטק בחטיבת החדשנות בבנק הפועלים/ענבר מרמרי

השקעה בשיפור חווית לקוח

השקעה נוספת ושלישית במספרה שבנדר משלימה, היא בחברת לייטיקו, בסכום של כ-3 מיליון דולרים. לייטיקו הינה חברת תוכנה בתחום ה-Customer Relationship Management שפיתחה סט של פתרונות לשיפור חווית הלקוח עבור ארגונים הפועלים במודל B2C בנקודות הממשק מול לקוחותיהם בתהליכים שונים (חתימה אלקטרונית, שיתוף מסמכים, ביצוע תשלום ועוד). ההשקעה בחברה משתלבת עם אסטרטגיית הבנק הפועל לדיגטיזציה ומתן אפשרות לצריכת שירותים פיננסים מרחוק בצורה נוחה ובטוחה.

"ערך סינרגטי עצום"

אביבית בנדר, הממונה על הפיתוח העסקי והפינטק בחטיבת החדשנות בבנק הפועלים, מסרה: "אנו רואים בשיתופי הפעולה עם חברות פינטק ערך סינרגטי עצום, נמשיך לבצע השקעות אסטרטגיות בחברות פינטק ולהוביל ביצירת פתרונות חדשניים פורצי דרך ללקוחותינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully