וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר-פארם משיקה בוט לתרופות ללא מרשם

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 13:41

אקמול או נורופן? סופר-פארם השיקה כלי חדש וראשון מסוגו בעולם, בשם PharmAssist, המסייע ללקוחות לאתר מרחוק תרופות OTC (תרופה ללא מרשם) המתאימה ביותר למצבם, בדרך קלה יעילה ומהירה, בכל זמן ומכל מקום

המערכת PharmAssist, פותחה על ידי חברת Apowiser שנוסדה על ידי פרופסור איל שורצברג, לשעבר מנהל אגף הרוקחות במשרד הבריאות.

פרופסור איל שורצברג, PharmAssist: "הגורם לפיתוח המערכת עלה מתוך הקושי שקיים היום לאתר תרופה מתאימה באתרים של בתי מרקחת מקוונים, בארץ ובחו"ל. המגוון לרוב גדול ומבלבל, והיכולת להחליט ולבחור מוצר מתאים אינה טריוויאלית, וגוזלת לא פעם זמן רב. יתרה מזאת, הפתרונות הקיימים היום לחיפוש מידע באינטרנט אינם מהימנים ומספקים, ולעיתים אף מוטעים".

צ'ט עם הבוט של סופר פארם באתר הרשת. יח"צ,
צ'ט עם הבוט של סופר פארם באתר הרשת/יח"צ

שיחת לילה עם חברה שנזקקה לייעוץ

פרופסור שורצברג מוסיף על הרעיון ומספר כיצד הרעיון נולד: "לפני כשנתיים, ניהלתי שיחת לילה מאוחרת עם חברה שביקשה מידע על תרופות ללא מרשם ולא מצאה איש מקצוע שיוכל לייעץ לה. היא חיפשה מידע על תרופה מתאימה להורדת חום אצל התינוק שלה ולא קיבלה הכוונה עד לשיחתה איתי, בסיומה היא הודתה לי ששימשתי עבורה כרוקח פרטי בזמן שבית המרקחת סגור ואין עם מי להתייעץ"

"חשבתי לעצמי, למה לא ליצור סוג של "מסייע דיגיטלי" שיהיה זמין 24/7, 365 יום בשנה. המטרה העיקרית היא לתת מענה במקומות בהם אין רוקח פיזי, כך שהלקוח יוכל לקבל מידע אמין, ידידותי ובטוח בגובה העיניים, בייחוד במצבים בהם העלון למטופל אינו ברור לצרכן", מפרט שוורצברג.

צ'ט עם הבוט של סופר פארם, להתאמת תרופה ללא מרשם. יח"צ,
צ'ט עם הבוט של סופר פארם, להתאמת תרופה ללא מרשם/יח"צ

יפנה גם לרופא

הבוט הוירטואלי מנחה את המשתמש על פי שאלות בסיסיות כמו מין וגיל של מבקש השירות, תוך שמירה על הפרטיות. בהמשך, הוא מוסיף שאלות נוספות על הבעיה עליה מתלונן המשתמש, תוך אפשרות לבחור ממגוון מצבים נפוצים כגון: אלרגיה, הרפס, כאב גב ושרירים, עיניים יבשות ועוד.

לאחר הזנת הפרטים הבסיסיים הבוט יבצע הליך תשאול קצר מול המשתמש שבסיומו ועל בסיס הנתונים שהוזנו קודם לכן, יכוון, ימליץ ויפנה לקטלוג התרופות הרלוונטיות והמוצרים הנלווים שנותנים מענה מקיף לבעיה אותה הציג המשתמש.

בנוסף, במהלך התשאול המקצועי, יפנה הבוט את המשתמש, במידת הצורך לקבלת ייעוץ וטיפול אצל רופא המשפחה. תהליך העבודה של הבוט נבנה על ידי צוות רוקחים מיומן ומנוסה בשיתוף עם רופא משפחה.

מיכאל מיטרני, מנהל החדשנות והדיגיטל של סופר-פארם. pic2go,
מיכאל מיטרני, מנהל החדשנות והדיגיטל של סופר-פארם/pic2go

"להעניק חוויית לקוח ייחודית"

מיכאל מיטרני, ראש תחום מרקטפלייס, מוצרים דיגיטליים וחדשנות של סופר-פארם: "אנחנו מחפשים להעניק חווית לקוח ייחודית גם בעולמות האונליין, שם אנו נדרשים להציע שירות מהיר, פרסונלי ומדויק עבור הלקוחות, וכשזה נוגע לתרופות ללא מרשם, הסוגיה מתחדדת".

"כחלק מאסטרטגיית החדשנות של סופר-פארם, ולצד החיבור הטבעי עם פרופסור שורצברג, הצלחנו לייחד את חווית הלקוח באתר ולהציע שירות משמעותי לצרכנים שלנו. בכלי פשוט וזמין, אנו מנגישים את כל המידע שהלקוחות שלנו צריכים, ומרחוק. השירות הזה מתווסף לשירותים נוספים שאנו מציעים כגון: תרופות מבית המרקחת בהזמנה מראש, שירותי צ'ט עם רוקח אונליין, מוצרים דרך המרקטפלייס של סופר-פארם אונליין ושירותים נוספים שעוד נשיק בהמשך" מסכם מיטרני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully