וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הסחר הבינ"ל: טיב טעם משתפת פעולה עם ארגון "סחר הוגן"

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 12:16

הארגון, שמייצג סחר הוגן בישראל, פועל למען זכויות העובדים ומניעת ניצול הסביבה מתחילת שרשרת האספקה. מטרת הארגון היא לגרום לתאגידים וחברות ישראליות לייצר מחומרי גלם הנושאים תו "סחר הוגן" בדומה למתרחש במדינות רבות בעולם

לקראת יום הסחר הבינלאומי המתקיים ב-6.5, רשת טיב טעם יוצאת בשיתוף פעולה עם הארגון "סחר הוגן ישראל", במטרה לשלב כוחות ולקדם את עקרונות הארגון בישראל.

יוסי שליו סמנכ"ל הסחר והשיווק של טיב טעם: "שיתוף הפעולה הינו מהחשובים לצרכן הישראלי ויתמקד בהסברה ומכירה של עשרות מוצרי מזון הנושאים את תו הסחר ההוגן".

במסגרת השת"פ, יימכרו ברשת טיב טעם, עשרות מוצרים מכל הקטגוריות עליהן מודבק תו המבטיח כי יוצרו בסחר הוגן וללא ניצול בני אדם או הסביבה.

מוצרים לדוגמא: כל מוצרי התה של המותג: Pukka, כל מוצרי בן&ג'ריס, כל השוקולדים של המותג מילקה, כל המוצרים של המותג מוצארט, כל המוצרים של המותג Cadbury ועוד.

טיב טעם תומכת בסחר הוגן. יחסי ציבור,
תומכים בסחר הוגן/יחסי ציבור

"שת"פ מתבקש וחשוב"

שליו הוסיף: "שיתוף הפעולה בין הארגון לסחר הוגן ישראל לבין רשת קמעונאית גדולה ואיכותית כמו טיב טעם הוא מתבקש וחשוב. אלו הן דפוסי צרכנות עם מוסר, הגינות וכבוד לעובדי הייצור באשר הם.

התו המוטבע על המוצרים מבטיח שהם מיוצרים ללא ניצול אדם או ניצול של משאבי הסביבה ותכליתו לעדכן את המידע ולשתף את הצרכנים בתהליך חשוב זה. טיב טעם תיתן ביום זה מקום של כבוד על מדפי הרשת למוצרים עם התו הבינלאומי לסחר הוגן. וזאת כדי להבטיח את הרחבת המודעות בקרב קהל הצרכנים למוצרי וכללי סחר הוגן".

שליו מוסיף: "זוהי מהפכה בתחום תרבות הצריכה בישראל. תו הסחר ההוגן, מבקש להטמיע את ערכי ההגינות והיושר גם בחיי המסחר. אנו גאים לשתף פעולה לטובת הציבור ועובדי הייצור באשר הם ולטובת ערכי הקיימות בעולם".

יוסי שליו, סמנכ"ל הסחר והשיווק ברשת טיב טעם. אלעד גוטמן,
יוסי שליו, סמנכ"ל הסחר והשיווק ברשת טיב טעם/אלעד גוטמן

קריאה לתאגידים נוספים

רז פרוגל מנכ"ל סחר הוגן בישראל: "טיב טעם היא הרשת הקמעונאית המחזיקה כיום במספר מוצרי סחר הוגן הגדול ביותר. הקהילה של הארגון בישראל רחבה וצומחת במהירות, וכוללת עשרות ארגונים חברתיים אשר הצטרפו ל"קואליציה לקידום סחר הוגן בישראל" וכן, מאות פעילים בקמפוסים ובבתי הספר ברחבי הארץ".

עוד ציין פרוגל כי: "אני קורא לתאגידים ישראליים נוספים להצטרף ולכאלו שעוד לא מחזיקים במוצרים עם תו הסחר ההוגן, להתגייס ולפעול עפ"י עקרונות הארגון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully