וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות פופ אפ חדשה למותג השמלות לילי רוז

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 9:50

לרגל חזרת עונת האירועים, נפתחת לראשונה חנות פופ-אפ למותג השמלות לילדות"לילי רוז"בשינקין 30 תל אביב בין התאריכים 25-30.4. בחנות תימכר הקולקציה החדשה שיוצאת מהאונליין ופריטים מקולקציות קודמות עד 60% הנחה

לילי רוז - שמלת אדל ב-249.90 שקל במקום 450 שקל. רותם לבל,
עכשיו גם בשינקין. לילי רוז/רותם לבל

הקולקציות של "לילי רוז" יוצאות מהאונליין, כשמותג השמלות לילדות פותח חנות פופ-אפ בשינקין 30 תל אביב בין התאריכים 25-30.4.

קולקציית 2021 אביב-קיץ של מותג השמלות והאקססוריז לילדות, לילי רוז, נוצרה בהשראת עולם הבלט ורשרוש חצאיות הטול. הגזרות מדמות תלבושות של בלרינות אך יחד עם זאת נותנות מענה למגוון מידות של ילדות ולנוחות הלובשת. נוצר שילוב של חומרים קלילים ועדינים ממש כתלבושות הבלט על הבימות הכי גדולות בעולם.

קולקציית Mix and Mach של לילי רוז, מציעה מגוון חצאיות וחלקים עליונים כבגדי גוף או גופיות, המאפשרים להרכיב מראה שיקי על פי טעמכם האישי. קולקציית PINK TIGER עם הדפסי נמר בגוונים של פוקסיה ושחור מספקת מענה למראה ייחודי באירועים קטנים כמו ימי הולדת ומסיבות. מכניסה הומור ושובבות לעולם המנצנץ של לילי רוז.

את הקולקציה משלים קו האביזרים של לילי רוז, ביניהם קשתות שיער בעבודת יד, פפיונים לשיער, צמידים וחגורות סטן. קולקציות קודמות של המותג, יימכרו גם הן בחנות הפופ אפ, בהנחות של עד 60%.

  • עוד באותו נושא:
  • קולקציות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully