וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

KIEHL'S - מותג הטיפוח הניו-יורקי משיק סרום לטיפוח העיניים

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 12:03

מותג הטיפוח הניו יורקי Kiehl's משיק את הדור הבא לטיפול בעיניים - סרום רב עוצמה לעיניים, המכיל ויטמין C, להפחתת הקמטוטים והעיגולים הכהים, לקבלת מראה חלק ובהיר יותר - תוך שבוע אחד בלבד

סרום של קילס. יחצ,
סרום של קיל'ס/יחצ

מותג הטיפוח הניו יורקי Kiehl's משיק את הדור הבא לטיפול בעיניים - סרום רב עוצמה לעיניים, המכיל ויטמין C, להפחתת הקמטוטים והעיגולים הכהים, לקבלת מראה חלק ובהיר יותר - תוך שבוע אחד בלבד.

סרום העיניים החדש של Kiehl's בעל פורמולה שפותחה במומחיות ומיומנת לאזור העיניים. הוא מכיל מרכיבים יעילים רבי עוצמה: תרכובת של טרי-פפטיד, חומצה היאלורונית, + 10% ויטמין C טהור אשר הוכח קלינית כמפחית קמטים, קמטוטים, קמטי הבעה, שקיות מתחת לעיניים וכן מפחית באופן ניכר את מראה העיגולים כהים/ כחולים / חומים.

שלושת המרכיבים העיקריים בפורמולה הם ויטמין C, טרי-פפטיד וחומצה היאלורונית: 10% ויטמין C טהור הפורמולה המכילה את מרכיב הכוכב הזה מבהירה ומשפרת באופן הנראה לעין את מראה העיגולים השחורים.

תרכובת של טרי-פפטיד - משולבת בתוך הפורמולה, ומסייעת להמריץ בהדרגה את זרימת הנוזלים על מנת לנטרל את המראה / ההופעה של נפיחות ועיגולים שחורים מתחת לאזור העיניים.

חומצה היאלורונית - כאשר היא מתווספת לפורמולה שלנו, מרכיב לחות זה מסייע לטפל במראה/הופעה של קמטוטים וקמטי הבעה מתחת לעיניים.

נבדק אופטלמולוגית ומתאים לשימוש על עור רגיש, עם תוצאה ניכרת של עיניים במראה בהיר יותר, נינוח ורגוע יותר תוך שבוע אחד בלבד.

מחיר מומלץ לצרכן: 209 שקל, 15 מ"ל.

  • עוד באותו נושא:
  • קילס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully