וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים של מידע: המהפכה של צים תחסל את הברקוד?

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 11:25

צים מודיעה על הקמת ZIMARK, מפתחת וספקית של טכנולוגיית סריקה חדשנית לתחומי הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה. תספק ללקוחותיה פתרונות סריקה חדשניים תוך שימוש בטכנולוגיית פורצת הדרך של הסטרטאפ "סודיו"

צים ממשיכה את התנופה בה שייטה לאורך השנה האחרונה, עם הנפקה מוצלחת בניו יורק ועם רווחי שיא שהציגה חברת הספנות הוותיקה. בהמשך לאלה, צים הודיעה היום על הקמת ZIMARK, מפתחת וספקית של טכנולוגיית סריקה חדשנית לתחומי הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה. הטכנולוגיה פורצת הדרך של הסטרטאפ "סודיו" (SODYO) היא בעלת פוטנציאל ליצור תקן סריקה גלובלי חדש.

החברה החדשה תעסוק בפיתוח והטמעה של פתרונות סריקה של הדור הבא עבור תחומי הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה. בנוסף למיזם המשותף עם סודיו בהקמת ZIMARK, צים תבצע גם השקעה ישירה בסודיו.

ZIMARK תספק ללקוחותיה פתרונות סריקה חדשניים תוך שימוש בטכנולוגיית פורצת הדרך של סודיו, שהיא פטנט רשום, לחיבור תוכן לא מקוון לעולם המקוון.

טכנולוגיית הסריקה של ZIMARK, המבוססת על סמנים צבעוניים, זיהוי תמונות ואלגוריתמים מתקדמים, היא המתקדמת ביותר בשוק, ומאפשרת סריקות מדויקות ממרחק רב וכן סריקות של מספר סמנים בו זמנית, לצד סדרה של תכונות מתקדמות נוספות. ZIMARK תאפשר לחברות בתחום שרשרת האספקה להוזיל עלויות, להגביר את היעילות ולשפר את שירות הלקוחות.

לוגו ZIMARK. יח"צ,
נסו את ZIMARK - סרקו את הקוד באמצעות אפליקציית ZIMARK הזמינה להורדה חינמית ב-App store וב-Google Play/יח"צ

"מזכיר את המעבר משידורי טלוויזיה בשחור-לבן לצבע"

קרין לוי מונתה למנכ"לית ZIMARK. קרין לוי היא בעלת ניסיון ניהולי בינלאומי נרחב בתחומי הספנות, הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה. לוי כיהנה במספר תפקידי ניהול בכירים בחברת צים ב-15 השנים האחרונות, בתחומים מסחריים ותפעוליים. בתפקידה האחרון ניהלה את פעילות צים באזור מרכז אמריקה והקאריביים.

מנכ"ל צים, אלי גליקמן: "החדשנות של ZIMARK צפויה לחולל מהפכה בטכנולוגיות הסריקה, שינוי עמוק שמזכיר את המעבר משידורי טלוויזיה בשחור-לבן לצבע. ZIMARK תיצור תקן גלובלי חדש, שיהווה פיתרון נחוץ ויעיל עבור מערכות לוגיסטיות מורכבות וגלובליות. היתרונות המובהקים של ZIMARK, כמו יכולות סריקה ממרחק רב, סריקה של פריטים רבים במקביל, ותכונות פורצות דרך אחרות, יניבו יתרונות משמעותיים שיתבטאו בשיפור ביצועים, הקטנת עלויות והגברת היעילות. אנו שמחים מאוד להוסיף את ZIMARK למערך החברות המתרחב של צים, כחלק מהאסטרטגיה שלנו לקדם דיגיטליזציה ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים לענפי הספנות והלוגיסטיקה".

סמנכ"ל תפעול צים, דוד ארבל: "ZIMARK תציע פיתרון מתקדם וחדיש לתעשיות הספנות, הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה, החל מניהול מלאי, דרך מעקב אחר נכסים, בקרת גישה ועוד. אנו שמחים לציין שחברות מובילות בענף כבר הביעו עניין בפתרונות החדשניים של ZIMARK".

מנכ"ל סודיו, אלון רז: "צים, כשחקן גלובלי עם ניסיון ומקצוענות לצד גישה חדשנית, היא השותפה האידיאלית להביא את הטכנולוגיה הייחודית שלנו לעולם הלוגיסטיקה. החברה החדשה מאחדת את המיטב משני העולמות - המומחיות הלוגיסטית של צים והטכנולוגיה של סודיו - כדי ליצור הזדמנויות חדשות בשוק".

אלון רז, אלי גליקמן, קרין לוי צים ו- ZIMARK. סיון פרג',
מימין: קרין, מנכ"לית ZIMARK, אלי גליקמן, מנכ"ל צים ואלון רז, מנכ"ל סודיו/סיון פרג'

צים שירותי ספנות משולבים (NYSE:ZIM) היא חברת ספנות והובלה ימית גלובלית, בעלת עמדה מובילה בשווקים בהם היא פעילה. מאז 1945 מספקת צים שירותי ספנות משולבים פתרונות תפעוליים ולוגיסטיים יצירתיים עבור לקוחותיה.

במהלך השנים הפכה צים לכוח מוביל בתחום הספנות, בהיותה חלוצה בהצגת טכנולוגיות חדישות ובאמצעות הרחבת הפריסה הגיאוגרפית של קווי הספנות שלה, תוך שמירה על מסורת של מצוינות. למידע נוסף, בקרו באתר החברה בכתובת www.zim.com.

המשימה של הסטרטאפ סודיו (Sodyo) היא ליצור חיבור יעיל בין סביבות לא מקוונות ומקוונות. סודיו מאפשרת לאנשים ולעסקים לתקשר ולעבור בצורה חלקה בין העולם הפיזי לדיגיטלי, באמצעות טכנולוגית סריקה מתוחכמת וחדשנית.

בעיקרו של דבר, הצרכנים יכולים לסרוק קוד ולקבל גישה מיידית לתוכן, בכל מקום, ועם כל מכשיר. "אם אתה יכול לראות את זה, אתה יכול לסרוק את זה"! סודיו מתמקדת במתן פתרונות אינטראקטיביות בתחומי המדיה והפרסום הדיגיטלי המאפשרות מגוון רחב של אפשרויות התקשרות והזדמנויות מוניטיזציה.

את סודיו ייצגו בעסקה עוה"ד אריאל פרנק, נאור טרייטל וגל קלינסקי ממשרד עמית פולק מטלון.

ZIMARK

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully