וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר כנען יהיה סמנכ"ל הסחר של ישראל בידור

26.4.2021 / 16:41

קבוצת ישראל בידור בגיוס משמעותי. כנען, לשעבר מנהל מחלקת הדיגיטל של קבוצת RGE (ערוצי הספורט וערוץ הילדים) וסמנכ"ל סחר בבית"ר ירושלים, מצטרף לנבחרת

ניר כנען. ישראל בידור,
ניר כנען/ישראל בידור

הרכש החדש של קבוצת "ישראל בידור" הוא ניר כנען, בן 43 מגבעתיים, אשר שימש בשנתיים האחרונות כסמנכ"ל סחר ופיתוח עסקי בבית"ר ירושלים. קודם לכן, כיהן כמנהל מחלקת דיגיטל בגלובס, וכמנהל מחלקת דיגיטל בערוץ הספורט (מבית rge).

קבוצת "ישראל בידור" בראשותם של האחים דוד ושלמה סער, רשמה הישג חסר תקדים כשהפכה להיות גוף התקשורת הבידורי המוביל בישראל בדיגיטל, עם עמוד אינסטגרם עם למעלה ממיליון עוקבים, ערוץ יוטיוב וטיקטוק אשר גורפים מאות אלפי עוקבים, וסטורי שזוכה לכ-300,000 אלף צפיות ביממה. ההצלחה המסחררת בעיצומו של משבר עולמי הביאה לגדילה גם בצוות העובדים, שעומד כעת על למעלה מ20 אנשי תוכן וקריאייטיב מקצועיים לצד מחלקה מסחרית ענפה.

כנען עתיד להוביל את המחלקה המסחרית של קבוצת "ישראל בידור" שכוללת שיתופי פעולה מסחריים גדולים ומשמעותיים בכל פלטפורמות הדיגיטל למותגים מובילים בישראל בינהם: בנק הפועלים, הוט, יס, בנק לאומי, נספרסו, עדיקה, טרמינל איקס, יולו, טבעול, סקארה, סופר-פארם, תמיר תאגיד המחזור ועוד.

לצד התרחבות הצוות שעומד מאחורי המעצמה הנקראת "ישראל בידור", החברה הקימה גוף הפקה הנושא את השם "ישראל בידור פרודקשן" אשר הפך אותה לערוץ הדיגיטל הראשון בישראל אשר מחזיק גם בגוף הפקה משלו. בין האירועים האחרונים שהפיקו: אירוע "המימונה של המדינה" עם מיטב אמני ישראל, אירוע "זיכרון בסלון" הגדול בעולם ששודר בלייב בערב יום השואה, חידוש לקליפ "שושנים עצובות" של עידן רייכל לזכרו של דניאל פומרנץ ז"ל, קליפ בכיכובו של נשיא המדינה רובי ריבלין וקליפ בכיכובו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

ניר כנען מסר: "אני שמח וגאה להתחיל בישראל בידור, הכוח העולה של עולם התקשורת, המדיה, הבידור וההפקות בארץ. העבודה מאתגרת ומרתקת ואני בטוח שנעשה יחד דברים גדולים. תודה לדוד ושלמה על האמון. שיהיה לנו בהצלחה".

  • עוד באותו נושא:
  • rge

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully