וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוד לזכרו של אלבר אלבז

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 18:58

עולם האופנה הוכה בתדהמה בעקבות מותו של מעצב האופנה הישראלי המצליח בעולם, אלבר אלבז, מנגיף הקורונה. בין המספידים ברשת ריגשו במיוחד דברים ששיתפה מעצבת שמלות הכלה ליהי הוד, שזוכה גם היא להצלחה בינלאומית.

כך כתבה הוד: "בדיוק לפני שנתיים, יום שישי בשעה 16:00, הטלפון שלי צלצל בשיחת וואטסאפ. על המסך היה כתוב: Alber Elbaz, עניתי בהיסוס, והקול הנעים שלך, מדבר עברית במבטא צרפתי מעודן היה מעבר לקו. הצגת את עצמך, כאילו שהיית צריך. אמרת לי שהבת של החבר הכי טוב שלך מתחתנת בפריז, ושחשבת שתעצב לה את שמלת הכלה שלה, אבל היא רצתה רק את שמלת "סופיה" שלי, ושאין לך ברירה אלא למלא אחר מבוקשה ולקנות לה את שמלת "סופיה" ממני כמתנה לחתונה. השמלה עולה המון כסף ביורו וביקשת ממני שלא לעשות לך הנחת "סלב" ולקחת מחיר מלא כי אתה יודע כמה קשה זה להיות בעל עסק בישראל".

מעצב האופנה אלבר אלבז. GettyImages
מעצב האופנה אלבר אלבז, מת מקורונה בגיל 59/GettyImages

"ואז, יצא לנו לדבר שעתיים. על פריז, על שנקר, על החיים, על געגוע, על המשפחה שלך, על הורות, ואמהות ועבודה קשה. יכולתי לדבר איתך גם עשר שעות רצוף ורק הבכי של איה קטע את השיחה שלנו. ליווית את דבורה הכלה שלנו בכל המדידות וביקשת להיות חלק מהתהליך שלה. איזה בנאדם מופלא שאתה. תודה על האפיזודה הקצרה והמהממת הזאת נוח על משכבך בשלום, ג'נטלמן".

ליהי הוד, הספד לזכרו של אלבר אלבז. דנה קרן,
ליהי הוד, הספד לזכרו של אלבר אלבז/דנה קרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully