וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SUPERSMART: חידוש בעולם הקמעונאות לקניה חכמה וחסכונית בזמן

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 18:17

שנת הקורונה שינתה את הרגלי הקנייה שלנו גם בסופרמרקט. הצרכנים מבקשים מקסימום נוחות במינימום זמן והרשתות, כמובן, רוצות למכור יותר - בזמן קצוב ומבלי להגדיל את כוח האדם. אחת השיטות החדשות היא SUPERSMART

בתקופת הקורונה שנמשכה למעלה משנה, עולם הקמעונאות עבד יותר מהרגיל. יותר לקוחות, יותר קניות, יותרמוצרים בכל קניה ויותר תורים, בעיקר ראינו את התורים הארוכים שעוד קודם לכניסה, גזלו לנו , הלקוחות, זמן יקר.

בין רשתות הקמעונאות נוצרה תחרות על מהירות הקניה, שהפכה למרכיב חשוב בהחלטה של הלקוחות היכן לערוך את הקניו. הרשתות, גייסו מספ טכנולוגיות בניהן קופות בשירות עצמי, "מסופון" לסריקת מוצרים במהלך הקנייה, אפליקציות ייעודיות וקופות שסורקות את תוכן העגלה במלואה.

אחת הטכנולוגיות המרכזיות שפותחו היא של חברת SUPERSMART הישראלית, שמטרתה לשנות ולשדרג את חווית הלקוח.

יאיר קלפר, מנכ"ל SUPERSMART. יחסי ציבור,
יאיר קלפר, מנכ"ל SUPERSMART, מציג את מכונת הסריקה/יחסי ציבור

אפליקציה עם עמדת תשלום

הטכנולוגיה של SUPERSMART, מקדמת חדשנות וייחודית בעולם הקמעונאי, בכך שהיא משלבת בין אפליקציה ועמדת תשלום חכמה שמאמתת את הסריקה שביצע הלקוח במהלך הקנייה. השילוב בין השניים, חוסך את התורים ואת זמן ההמתנה בקופות בסופרים. הלקוח מתקין אפליקציה ייעודית בנייד ובזמן הקניה הוא סורק אליה את המוצרים. בסוף הקניה, במקום לעמוד בתור בקופה רגילה, הלקוח מעביר את העגלה למתקן שם התוכן שלה נסרק בתוך 3 שניות, נערך עבורו חשבון והמערכת בודקת שאכן כל המוצרים שנמצאים בעגלה נסרקו. בשלוש השניות בהן העגלה נסרקת במתקן, המצלמה שלו סורקת ומזהה את המוצרים ובודקת התאמה למשקלם.

במקביל, המערכת מאתרת דפוסי קנייה קודמים של הלקוח בעזרת בינה מלאכותית, שלומדת לאורך זמן את ההרגלי הצריכה שלו ומאפשרת לו מעקב על סל הקנייה שלו באפליקציה. "בזכות הטכנולוגיה שלנו, לקוחות בסופרים פוגשים את המוצרים שאספו פעמיים. פעם אחת כאשר הוסיפו אותם לעגלת הקניות, ופעם השנייה כאשר פורקים אותם בביתם". אמר יאיר קלפר מייסד ומנכ"ל SUPERSMART, והוסיף "המערכת אף יודעת לזהות מקרה בו הלקוח שכח לסרוק פריט מסוים, ולהתריע לו על הפריט שנשכח".

גם בעבור הקמעונאים, פתרון העגלה החכמה הוא חסר תקדים, שיטת המסחר הזו עשויה למנוע הפסד של כ-9% ממחזורם השנתי, מה שמסתכם בחסכון של מיליארדי שקלים בשנה.

בנוסף להישגים המרשימים של המערכת, נבדק ונמצא כי ישנו גידול של כ-10% בקנייה פר לקוח ברשתות בהן הוטמעה הטכנולוגיה, בעזרת המערכת, לקוחות יכולים לקבל עדכונים בזמן אמת בנוגע למבצעים ומידע רלוונטי וכל זאת לצד היתרון הברור, קיצור משמעותי של זמן התורים!

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
יאיר קלפר, מנכ"ל ומייסד SUPERSMART. יחסי ציבור,
יאיר קלפר, מנכ"ל ומייסד SUPERSMART/יחסי ציבור

הטמעה פשוטה ברשתות השיווק

לקמעונאים, החוששים מהטמעה מסורבלת של המערכת, מבטיחה SUPERSMART, להיות פשוטה להטמעה, שכן הדבר היחיד שרשתות הקמעונאות צריכות לעשות הוא להתקין את הסורק בסניפים ולבקש מהלקוחות להוריד אפליקציה. כלומר, אין צורך להחליף את העגלות, תשתיות או אפילו את הברקודים של המוצרים.

כיום ,SUPERSMART פועלת בסניפי 'אושר עד' בישראל, שם התחילה את דרכה, וממשיכה להיטמע במספר רשתות מובילות. גם בעולם הוטמעה המערכת, בין המדינות שכבר נחשפו לשיטת מסחר זו הן: גרמניה, צרפת, צ'כיה, טורקיה, איטליה, ברזיל וארה"ב. SUPERSMART ממשיכה ועובדת על פיילוטים בכל העולם, גאה ושמחה להוביל שיטת מסחר חדשנית בעולם הקמעונאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully