וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין תפוזינה עושה קאמבק. בתפקיד הנערה: ליהי קורנובסקי

עודכן לאחרונה: 27.4.2021 / 10:45

לאחר אודישנים רבים לתפקיד שהפך למיתוס, נבחרה ליהי קורנובסקי, "להיכנס" לשיער הכתום ולהיסטוריה המפוארת של נערות תפוזינה, שהפכו לקלאסיקה עוד משנות ה-90

ליהי קורנובסקי בקמפיין תפוזינה. רפי דלויה,
הפעם הכתום הוא כחול-לבן. ליהי קורנובסקי/רפי דלויה

ביום חם במיוחד שמסמן את הקיץ המתקרב, לצד התנועה הערה של שדרות רוטשילד בתל אביב, הצטלמה לה נערת תפוזינה החדשה ליהי קורנובסקי לפרסומת החדשה. הפעם בשל נסיבות אובייקטיביות במקום שיער כתום, הסתפקה נערת תפוזינה בפאה ג'ינג'ית שעיטרה את ראשה. למרות שברמה האישית הודתה ליהי קורנובסקי שאוהבת את המראה ושוקלת בהחלט לאמץ אותו.. הסיפור של הפרסומת הפעם תופס את נערת תפוזינה החדשה עושה מה ש"בא לה" גם אם זה אומר להסתובב ברחובות תל אביב עם אוזניות, לרקוד ולשיר גם בזיופים. העיקר שתשתה את המשקה הנכון.

נערת תפוזינה הראשונה והמקורית, שעשתה כאן היסטוריה, הפכה למיתוס ונכנסה לפנתאון הלאומי בעולם הפרסום. פרסומת תפוזינה נבחרה כאחת הפרסומות הזכורה והאהובה ביותר בכל הזמנים. כל מספר עונות נבחרת נערת תפוזינה חדשה, כשכל אחת מהן מתאימה לתקופה שלה באישיות, באופי ובמה ששידרה. 2021 הביאה איתה בשורה של נשים חזקות, שעושות מה שבא להן. השחקנית ליהי קורנובסקי התאימה בדיוק לפרופיל המתבקש בפרסומת ובפאה ג'ינג'ית כמתבקש, שרה ורוקדת ברחובות תל אביב בלי "לדפוק חשבון".

את המותג "תפוזינה" בישראל הביאה לתודעה הלאומית שלנו דוגמנית הולנדית אדומת שיער - הלן הידינג, אשר "פרצה לחיינו" ב-1994, השנה שבה השיקה חברת המשקאות יפאורה משקה קל בטעם תפוזים תחת השם "תפוזינה". הידינג הג'ינג'ית, בעלת התספורת הייחודית כבשה אותנו מיד והפכה לסמל מקומי ומקור השראה. עם ישראל התאהב ונערת "תפוזינה" הפכה מודל לחיקוי ופרסומת תפוזינה נבחרה לאחת מהפרסומות האהובות והגדולות ביותר בכל הזמנים.

  • עוד באותו נושא:
  • תפוזינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully